quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef waterfly het volgende:idd het meisje heette gwyneth.. en ja dat verhaal zogt bij mij ook voor buik inzuigpraktijken en zinloze rekensommetjes......
Ha zelfde verhaal dus
![]()
Donderdagavond ging ik naar lief omdat we vrijdagmorgen supervroeg naar Barcelona gingen. Dus ik: Oh, in Barcelona ff een testje kopen hahaha, wil wel weten of ik nou een vetbuik heb en moet lijnen of niet!
Ik draai me om en zie een wit wegtrekkend vriendje
![]()
Oops
![]()
Even vergeten dat ik het niet tegen mijn vriendin ofzo had
![]()
Nou ja, hij EISTE dat ik (we) stante pede richting een Etos zouden gaan, want dan moest ie het ook NU weten.
Ik kon lullen als Brugman ("Ik zeg wel vaker dingen hoor! ER IS NIKS!") maar naar de Etos moesten we. Dus ik mijn eerste test EVER gekocht (wel al een keer online besteld en dat ga ik de volgende keer weer doen....
![]()
) en voor de vorm maar een fles Nivea Sundinges
oke, het lijkt wel lollig maar ik had serieuze hyperventilatie omdat ik stomme test van 'm moest kopen terwijl ik eigenlijk...nou ja.... grrrrr Eenmaal thuis de bijsluiter bestudeerd en dan de plee op (gelukkig moet ik altijd piesen als ik spanning heb....
![]()
). Na een minuut terug naar de wc rennen met zijn 2-en, hij kijkt naar de test, JA WAT IS HET NOU?!?!
Een dikke min dus
![]()
en mijn vaste voornemen om nooit, maar dan ook nooit meer te hinten naar wat dan ook. Ever. Jamais. Niemals. Ik bel mijn vriendin wel op, of ik zet het hier neer.
En ondertussen serieus aan het nadenken of ik wel verder wil met iemand die zo spastisch reageert op een mogelijke zwangerschap
![]()
. Ik had het idee met een 16 jarige in een kamer te zitten in plaats van met twee volwassen mensen met elk een eigen huis en een eigen inkomen
![]()
.
Vooral omdat ik zelf denk dat ik onvruchtbaar of verminderd vruchtbaar ben (vandaar ook mijn luchtige mededeling over die test die ik wilde kopen in Barca). Want daar komen dan een hoop onderzoeken e.d. bij kijken en ik kan dus niks met een partner die hysterisch gaat zitten doen als er kwakjes ingeleverd moeten worden of anderszins meegeleefd/meegegaan.
En er zijn nog wat andere dingen die me niet lekker zitten, maar die horen ergens anders thuis.
Dus het plan van "dan maar alleen" is alweer lichtelijk zijn hoofd aan het opsteken hier.