abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36257780
Ik had een tijdje geleden ineens heel veel lucht inmijn darmen en dat rommelde heel raar, toen schrok ik wel eventje, ik was al bang dat het een trappend kindje was...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36258376
okee laatst gebeurd in verre kennissenkring.
meid midden twintig, gaat op wintersport. krijgt daar buikpijn en dus naar de dokter. die verwijst naar het ziekenhuis en daar constateren ze een tumor. toch maar even een second opinion. blijkt ze al 9 maanden zwanger en ze is 'gewoon'aan het bevallen? 9 maanden lang gewoon gerookt, gedronken en de pil doorgeslikt en gewoon iedere maand ongesteld. het meisje is inmiddels geboren en voor zover ik weet gezond.

rarararara? ik vond het een extreem raar verhaal, maar het schijnt toch echt waar te zijn. wat denken jullie?
pi_36258581
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij is het mijn man. Ik moet nog steeds een beetje giechelen als ik dat zeg.
Dat heb ik ook... het klinkt zo oud ofzo. Meestal heb ik het dan maar over manlief, mn wederhelft of gewoon mn vriendje . Al bijna 2 jr getrouwd, maar man klinkt nog steeds raar .

Daim heb ik op dit moment eigenlijk niet zo zin in, ik heb een kop vol snot en ben niet zo in de "snoep-mood" (het is een waar wonder!). Maar voor zondag heb ik Ikea op het programma staan en dan ga ik zeker ff een nieuwe voorraad aanschaffen .
Ik heb net mn fruithap op .
Fake it till you make it...
pi_36258662
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef waterfly het volgende:
meid midden twintig, gaat op wintersport. krijgt daar buikpijn en dus naar de dokter. die verwijst naar het ziekenhuis en daar constateren ze een tumor. toch maar even een second opinion. blijkt ze al 9 maanden zwanger en ze is 'gewoon'aan het bevallen? 9 maanden lang gewoon gerookt, gedronken en de pil doorgeslikt en gewoon iedere maand ongesteld. het meisje is inmiddels geboren en voor zover ik weet gezond.

rarararara? ik vond het een extreem raar verhaal, maar het schijnt toch echt waar te zijn. wat denken jullie?
Je hoort wel vaker van dit soort dingen, mensen die het helemaal niet in de gaten hebben en dan ineens liggen te bevallen.
Ik kan het me haast niet voorstellen dat je het niet merkt... (maar goed ik heb daar nog geen ervaring in).
pi_36258925
een vriendin van mn moeder belde destijds of zij haar naar het ziekenhuis wilde brengen.
Ze had pijn in haar buik en rug.
Eenmaal daar aangekomen bleek dat ze aan het bevallen was. Ook zij had gewoon 9 maanden lang de pil geslikt en was (weliswaar minder heftig) ongesteld geworden. Ze was ook maar 5 kg aangekomen en had maar een miniscuul klein buikje (net alsof de feestdagen net geweest waren zeg maar)
Het kan toch echt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_36258956
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef waterfly het volgende:

Als het kind Gwynneth heet dan kent mijn vriendin ze persoonlijk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36258998
En bovenstaand wintersport verhaal zorgt bij dus voor de "buik-inzuigpraktijken" bij mij
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:41:23 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36259039
Ja, jij vertelde dit toch laatst al op het speeltuinbankje Syreen?
pi_36259117
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, jij vertelde dit toch laatst al op het speeltuinbankje Syreen?
Jup. Neef van mijn vriendin was met de bewuste groep op vakantie, vriendin van een vriend van hem idd naar ziekenhuis met buikpijn. Ze zeiden eerst tumor, daarna lucht en toen was het een meisje

Ze woonden een jaar samen en kenden elkaar anderhalf jaar ofzo. Meisje had een normaal postuur (dat was mijn eerste uitroep aan de telefoon hahaha....HOE DIK WAS DIE DAN? Nou, gewoon, niet dik dus.... Ze liep wel bij een neuroloog o.i.d. voor vage klachten Laat ik die nou ook hebben )
pi_36259136
Vage klachten dan he, niet de neurloog!
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:56:06 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36259459
Ik voel me soms net die doos van die predictor reclame 'En moet je déééze zien'.

Alleen ja duh... logisch dat je tieten dikker worden als je er 10 kilo aanvreet.
En aangezien ik altijd een hele bescheiden B had valt een beetje erbij natuurlijk meteen op.

Hou het er maar op dat ik af en toe in een gevecht ben mijn beide voetjes op de grond te houden. Hoewel... we hebben zo'n surprisebevalling hier op Fok nog nooit gehad he?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:39:44 #237
144404 waterfly
van de wap
pi_36326763
idd het meisje heette gwyneth.. en ja dat verhaal zogt bij mij ook voor buik inzuigpraktijken en zinloze rekensommetjes......
pi_36383013
Hebben jullie dat ook dat je ergens loopt ofzo (vandaag in de Ikea) en dan hoor je zo'n klein baby huiltje, dat het dan gaat rammelen en je het liefst zo "koediekoediekoedie" zelf ook wilt en wel NU.

Ik moet af en toe wel heel hard lachen om mezelf hoor. En soms snap ik ook geen moer meer van mezelf. Dan wil ik het wel en dan twijfel ik weer en dan weet ik het weer heel zeker dat ik het echt wel wil en even later toch weer niet...

En dan loop ik mn lief aan zn kop te zeuren, gelukkig is hij degene die niet zo last heeft van zn hormonen of in elk geval zich er niet zo door laat beïnvloeden. Anders zaten we hier misschien al met een huis vol .
Misschien ga ik aan het eind van mn pilstrip stoppen... MISSCHIEN hoor .
  zondag 26 maart 2006 @ 18:18:51 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36383320
Haha Nijna, moeilijk is het he!
Gisteren was mijn zus hier met mijn nichtje en dat is zo'n lekker ding (14 maanden oud) en dan merk ik altijd wel dat mijn rammelniveau nog even verhoogd word hoor.
Over 2 weken komt ze 2 nachtjes logeren!
pi_36383372
Ow BE, dat is leuk . Ik heb nog geen potentiele leenkindjes .
Lijkt me leuk om zo af en toe alvast eens wat te kunnen oefenen .
pi_36412926
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef waterfly het volgende:
idd het meisje heette gwyneth.. en ja dat verhaal zogt bij mij ook voor buik inzuigpraktijken en zinloze rekensommetjes......
Ha zelfde verhaal dus

Donderdagavond ging ik naar lief omdat we vrijdagmorgen supervroeg naar Barcelona gingen. Dus ik: Oh, in Barcelona ff een testje kopen hahaha, wil wel weten of ik nou een vetbuik heb en moet lijnen of niet!

Ik draai me om en zie een wit wegtrekkend vriendje Oops Even vergeten dat ik het niet tegen mijn vriendin ofzo had Nou ja, hij EISTE dat ik (we) stante pede richting een Etos zouden gaan, want dan moest ie het ook NU weten.

Ik kon lullen als Brugman ("Ik zeg wel vaker dingen hoor! ER IS NIKS!") maar naar de Etos moesten we. Dus ik mijn eerste test EVER gekocht (wel al een keer online besteld en dat ga ik de volgende keer weer doen.... ) en voor de vorm maar een fles Nivea Sundinges oke, het lijkt wel lollig maar ik had serieuze hyperventilatie omdat ik stomme test van 'm moest kopen terwijl ik eigenlijk...nou ja.... grrrrr

Eenmaal thuis de bijsluiter bestudeerd en dan de plee op (gelukkig moet ik altijd piesen als ik spanning heb.... ). Na een minuut terug naar de wc rennen met zijn 2-en, hij kijkt naar de test, JA WAT IS HET NOU?!?!

Een dikke min dus en mijn vaste voornemen om nooit, maar dan ook nooit meer te hinten naar wat dan ook. Ever. Jamais. Niemals. Ik bel mijn vriendin wel op, of ik zet het hier neer.

En ondertussen serieus aan het nadenken of ik wel verder wil met iemand die zo spastisch reageert op een mogelijke zwangerschap . Ik had het idee met een 16 jarige in een kamer te zitten in plaats van met twee volwassen mensen met elk een eigen huis en een eigen inkomen .

Vooral omdat ik zelf denk dat ik onvruchtbaar of verminderd vruchtbaar ben (vandaar ook mijn luchtige mededeling over die test die ik wilde kopen in Barca). Want daar komen dan een hoop onderzoeken e.d. bij kijken en ik kan dus niks met een partner die hysterisch gaat zitten doen als er kwakjes ingeleverd moeten worden of anderszins meegeleefd/meegegaan.

En er zijn nog wat andere dingen die me niet lekker zitten, maar die horen ergens anders thuis.

Dus het plan van "dan maar alleen" is alweer lichtelijk zijn hoofd aan het opsteken hier.
  maandag 27 maart 2006 @ 19:24:04 #242
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36413226
Hee syrena, wat een conclusies. Ik kan me voorstellen dat hij schrikt als jullie nog niet de plannen hebben om ouders te worden en jij roept dat je denkt dat je zwanger bent. Lijkt mij een heel gezonde reactie. Als je dan al een gesprek in wil gaan met hem dan zou het bij mij meer de kant op gaan wat wil je eigenlijk in de toekomst. En hoelang duurt het voor jou voor die toekomst tegenwoordige tijd is.
Lekker douchen!
pi_36413489
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef sjak het volgende:
Hee syrena, wat een conclusies. Ik kan me voorstellen dat hij schrikt als jullie nog niet de plannen hebben om ouders te worden en jij roept dat je denkt dat je zwanger bent. Lijkt mij een heel gezonde reactie. Als je dan al een gesprek in wil gaan met hem dan zou het bij mij meer de kant op gaan wat wil je eigenlijk in de toekomst. En hoelang duurt het voor jou voor die toekomst tegenwoordige tijd is.
Nee hij weet wel dat ik rammel en hij roept dat hij MINSTENS nog vijf jaar wil wachten etc. want met kinderen kan je niks meer (wat grote onzin is).

Ja ik snap ook wel dat hij schrikt, maar ik vond zijn reacties echt enorm kinderachtig. Alsof de wereld in 1 klap aan het vergaan was . En dat kwam gewoon bovenop een aantal andere twijfels die ik al heb, aangaande "oud worden met..." en "kinderen krijgen met...". En voornamelijk het eerste, want zonder dat ga ik echt niet aan het tweede beginnen.

Mja, ik stond vanmorgen om 05.00 uur op het vliegveld van Barcelona, dus ik ga eerst maar ff mijn bed induiken voordat ik een topique in R&P ga openen
  maandag 27 maart 2006 @ 21:28:23 #244
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36417406
Ik zou ook mijn bedenkingen hebben over een vriendje wat zo panisch reageert en je bijna aan je haren meesleurt naar de drogist?

Ik heb toen ik de afgelopen tijd af en toe een beetje wagenziek was (en als gevolg daarvan een beetje misselijk was) een grapje gemaakt dat ik wel zwanger leek. De reactie van mijn vriend was heel rustig. Hij vroeg of ik het wilde testen en toen ik zei dat zoiets niet nodig is omdat ik een goed voorbehoedsmiddel gebruik vond ie het ook best.

En dat was nadat ik hem een tijdje daarvoor al gemeld had dat als ik nu zwanger word door een ongelukje het niet meer weg laat halen. Dus OF hij vindt het niet erg vader te worden OF hij is glad vergeten dat ik dat gezegd heb...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_36422617
ik vind het juist ergens ook wel voor hem spreken dat ie niet onverschillig reageert op zo'n mededeling, het is toch ook niet niks als je echt nu zwanger zou zijn, syrena?
pi_36423151
Mag ik stiekem toegeven dat het hier ook wel eens rammelt? Ik ben 22 en al vanaf m'n tienerjaren droom ik echt van kinderen...baby's, ukjes, peutertjes...geweldig. Ik denk dat m'n liefde voor kinderen ook de grootste reden is dat ik nu kinderleidster ben. Ik lurk ook altijd hier in OUD en kan helemaal wegzwijmelen in de fototopics of Zwangerschap&Geboortetopics..
Met vriendjelief heb ik het wel eens over kinderen, en zelf dacht ik altijd dat ik wel rond m'n 25e moeder zou willen worden. Dan zou ik net op mezelf wonen, leuke baan, nog even ''geleefd''door te reizen enzo... je kent het wel. En dan zou ik m'n kindje alles kunnen geven.
Tot het gesprek dus met vriendje. Die is nu net 25 en wil ook graag kinderen,maar ziet zichzelf niet te oud voor het eerst vader worden. En dus stelde die doodleuk voor dat ik over een jaar best zwanger zou kunnen zijn. Dat is wel héél snel! Ik woon nu nog thuis...we willen zo snel mogelijk gaan samenwonen, en als dat eenmaal zover is, dan mag het wat hem betreft meteen raak zijn!
Soms wou ik dat ik de tijd kon doorspoelen tot het moment dat we alles op een rijtje hadden... want stiekem stel ik mezelf steeds vaker voor hoe het nou zou zijn, zo'n mooi buikje waar een klein beebje in zit...hoe een beebje van ons samen eruit zou komen te zien enz... Maar nu komt het gewoon echt nog niet uit.

*zucht* Geduld hebben...ik ben niet de enige...
Back in business.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 07:56:51 #247
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36424970
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef bixister het volgende:
ik vind het juist ergens ook wel voor hem spreken dat ie niet onverschillig reageert op zo'n mededeling, het is toch ook niet niks als je echt nu zwanger zou zijn, syrena?
Iemand panisch naar de drogisterij slepen vanwege een fout getimed grapje is toch een beetje over the top, vind ik. Een beetje verder dan 'niet onverschillig'. Als ik zelf moet kiezen, dan liever die onverschillige reactie...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_36425465
Welkom Shirley .

Ik ga binnenkort maar eens even babbelen met de huisarts, over erfelijkheid, over wel of niet stoppen met de medicatie die ik op dit moment slik (prozac ). Want eigenlijk zou ik daar wel mee willen stoppen (eventueel tijdelijk).
pi_36425575
Babbelen bij de huisarts moet ik ook nog.
Ik ben namelijk allergisch voor hechtdraad.
Het is misschien toch makkelijker om van te voren te gaan testen voor het geval dat.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:11:51 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36425699
Shirley! Wat leuk!
Enneh... een jaartje wachten is lang, zeker als je allebei weet dat je het toch wel graag zou willen, maar goed, een jaartje wachten is iig al minder dan wat je zelf ooit in gedachten had.
En beter toch idd maar eerst even een huisje enzo. Maar op zich is het natuuriljk wel helemaal dat hij het net zo graag wil als jij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')