zo, na een hele tijd weggeweest ben ik weer terug... met een nieuwe camera ook...
mijn canon g5 hing mij enorm de strot uit ... en ik kon een olympus e-300 kit kopen (2e hands halfjaar oud voor 500 euro...).... mijn eerste (d)slr
afijn met betrekking tot de inzendingen van de portret wedstrijd.....
k-man top! helemaal goed...
beetje jammer van die pukkel maar ja, daar doe je niks aan...
honsik: mooi portret echter.. door de "vlekkerige" achtergrond verdwijnt het haar en wordt de foto
nogal onduidelijk...
rabrynil: de diagonalen leiden mij erg af van je model en het is een beetje jammer dat het montuur dwars over het linkeroog (voor de kijkers rechts) ligt...
wellicht kun je de achtergrond nog iets vager krijgen???
dontcare: mooie foto! lichtval is erg mooi (ik houd wel van lensflare...) en de "bokeh" geeft een lekker dromerig gevoel...top sfeer foto...
ireth: erg enthousiast model ;-) echter naar mijn mening wat teveel detail in de achtergond.. slagschaduw en compostitie zijn niet echt geweldig... kortom leuk familie kiekje...
demuts: lieve ogen, mooie kleuren, wellicht iets meer gezicht?
kodro: persoonlijk houd ik niet zo van "kinderfoto's" , de kleuren zijn wat "hard".. randje van de button(?) is nogal storend verder vind ik het wel een aardige compositie en leuk "actie" shot...
buurvrouw rietman: compositie en portret zelf zijn wel goed alleen de foto is vreselijk onscherp....
bramvo: ik vind je compositie niet zo sterk en dat fischerprice ding nogal afleidend... de (huids)kleur is wel mooi warm...
sweetsixteen: rode oogjes, en als je dan toch het onderwerp in het midden zet doe het dan ook echt in de midden, ik vind je kleur compositie of hoe je het maar wilt noemen wel mooi lekker rustig... in tegenstelling tot de expressie van je model
blackbully: compositie en kleurgebruik erg goed, misschien iets meer licht in het haar en de ogen.....
nou, ik hoop dat jullie nu niet boos zijn op mij, alles is slechts bedoeld als opbouwende kritiek....
en zeer zeker niet om je af te kraken (geschreven tekst wordt nogwel eens verkeerd geinterpreteerd)
ow ja, typo's voorbehouden en ik ben ook maar een prutser die af en toe wel eens een goed plaatje schiet....