abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33906436
Probeerseltje met mini-model:

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_33906674
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef -Marjo- het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind de eerste het mooiste Alhoewel de tweede er ook mag zijn, de blik op de eerste foto vind ik wat natuurlijker.
Ik zou alleen proberen de roze achtergrond wat waziger te krijgen, en de schaduw weg te werken.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:20:00 #203
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_33906701
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef -Marjo- het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Heel goed...kan ze iets verder van de achtergrond vandaan zodat je niet die schaduw krijgt?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_33906753
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Heel goed...kan ze iets verder van de achtergrond vandaan zodat je niet die schaduw krijgt?
Die schaduw stoort mij ook een beetje. Morgen maar weer eens proberen en dan verder weg inderdaad. Ze had geen zin meer
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_33907071
Je zou de belichting ook wat minder fel kunnen maken Marjo. Die vind ik tegen het overbelichte aanzitten nl.

Enneh....ventilator gebruikt Voor het haar?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33907144
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Je zou de belichting ook wat minder fel kunnen maken Marjo. Die vind ik tegen het overbelichte aanzitten nl.

Enneh....ventilator gebruikt Voor het haar?
Twee spotjes en een ventilator inderdaad

Moeilijk hoor dat belichten...
Woeiii - Blog
pi_33907186
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:33 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Twee spotjes en een ventilator inderdaad

Moeilijk hoor dat belichten...
Je zou de spotjes een beetje kunnen dempen door er iets van een kussensloop voor te hangen. Let wel....niet op de lamp zelf, maar een cm of 10 ervoor denk ik Dan krijg je zo'n softbox-effect denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33907310
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je zou de spotjes een beetje kunnen dempen door er iets van een kussensloop voor te hangen. Let wel....niet op de lamp zelf, maar een cm of 10 ervoor denk ik Dan krijg je zo'n softbox-effect denk ik
Dat zou ik er inderdaad aan kunnen knutselen...
Woeiii - Blog
pi_33909544
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:21 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Die schaduw stoort mij ook een beetje. Morgen maar weer eens proberen en dan verder weg inderdaad. Ze had geen zin meer
Je kan de schaduw toch wegsoepen?
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:02:49 #210
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_33926375
zo, ingezonden en sta er bij
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_33926465
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:02 schreef blackbully het volgende:
zo, ingezonden en sta er bij
En terecht. Het blijft een leuke foto
jammer dat ik niet aan deze wedstrijden mag meedoen
pi_33930516
zo, na een hele tijd weggeweest ben ik weer terug... met een nieuwe camera ook...
mijn canon g5 hing mij enorm de strot uit ... en ik kon een olympus e-300 kit kopen (2e hands halfjaar oud voor 500 euro...).... mijn eerste (d)slr

afijn met betrekking tot de inzendingen van de portret wedstrijd.....
k-man top! helemaal goed...
beetje jammer van die pukkel maar ja, daar doe je niks aan...

honsik: mooi portret echter.. door de "vlekkerige" achtergrond verdwijnt het haar en wordt de foto
nogal onduidelijk...

rabrynil: de diagonalen leiden mij erg af van je model en het is een beetje jammer dat het montuur dwars over het linkeroog (voor de kijkers rechts) ligt...
wellicht kun je de achtergrond nog iets vager krijgen???

dontcare: mooie foto! lichtval is erg mooi (ik houd wel van lensflare...) en de "bokeh" geeft een lekker dromerig gevoel...top sfeer foto...

ireth: erg enthousiast model ;-) echter naar mijn mening wat teveel detail in de achtergond.. slagschaduw en compostitie zijn niet echt geweldig... kortom leuk familie kiekje...

demuts: lieve ogen, mooie kleuren, wellicht iets meer gezicht?

kodro: persoonlijk houd ik niet zo van "kinderfoto's" , de kleuren zijn wat "hard".. randje van de button(?) is nogal storend verder vind ik het wel een aardige compositie en leuk "actie" shot...

buurvrouw rietman: compositie en portret zelf zijn wel goed alleen de foto is vreselijk onscherp....

bramvo: ik vind je compositie niet zo sterk en dat fischerprice ding nogal afleidend... de (huids)kleur is wel mooi warm...

sweetsixteen: rode oogjes, en als je dan toch het onderwerp in het midden zet doe het dan ook echt in de midden, ik vind je kleur compositie of hoe je het maar wilt noemen wel mooi lekker rustig... in tegenstelling tot de expressie van je model

blackbully: compositie en kleurgebruik erg goed, misschien iets meer licht in het haar en de ogen.....

nou, ik hoop dat jullie nu niet boos zijn op mij, alles is slechts bedoeld als opbouwende kritiek....
en zeer zeker niet om je af te kraken (geschreven tekst wordt nogwel eens verkeerd geinterpreteerd)

ow ja, typo's voorbehouden en ik ben ook maar een prutser die af en toe wel eens een goed plaatje schiet....
And God created BB.
pi_33931588
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef bees het volgende:
zo, na een hele tijd weggeweest ben ik weer terug... met een nieuwe camera ook...
mijn canon g5 hing mij enorm de strot uit ... en ik kon een olympus e-300 kit kopen (2e hands halfjaar oud voor 500 euro...).... mijn eerste (d)slr

sweetsixteen: rode oogjes, en als je dan toch het onderwerp in het midden zet doe het dan ook echt in de midden, ik vind je kleur compositie of hoe je het maar wilt noemen wel mooi lekker rustig... in tegenstelling tot de expressie van je model

nou, ik hoop dat jullie nu niet boos zijn op mij, alles is slechts bedoeld als opbouwende kritiek....
en zeer zeker niet om je af te kraken (geschreven tekst wordt nogwel eens verkeerd geinterpreteerd)

ow ja, typo's voorbehouden en ik ben ook maar een prutser die af en toe wel eens een goed plaatje schiet....
Ik ben niet boos op je hoor
Het was slechts een probeersel en ik ben benieuwd naar de reacties, dus van harte welkom!
Rode ogen heb ik echter niet kunnen ontdekken, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Nu je het zegt, zo om die pupillen heen.

Deze foto is meer een schreeuw naar alle serieus genomen portretfoto's.
Alles is of: netjes, lief, schattig, teder etc.
Dat wilde ik niet. Het idee vond ik zelf wel een beetje briljant
(en het het ook andere handige doeleinden, zoals mijn log en het lushtopic )

Oh en over de centrale positie: Dit was absoluut niet de bedoeling.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33932499
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_33935673
Stil. Ligt het nou aan mij of is die foto een beetje onscherp? En zij kijkt ook niet echt vrolijk

"ohnee he, weer op de foto"
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:21:22 #216
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_33935994
Ik vind juist dat ze lekker dagdromerig kijkt. En helemaal scherp is hij niet, maar storend vind ik dat niet echt.
Life is what you make it.
pi_33936049
Ze kijkt idd lekker dromerig Alleen dat onscherpe is eigenlijk niet fijn Het idee is echter
pi_33937289
Ik begrijp misschien wel wat moder8or bedoelt. Ze lijkt een beetje afwezig melancholisch te staren. Wellicht zou de gezichtsuitdrukking meer spreken als ze echt (geconcentreerd) naar buiten staart.

En de onscherpte is helaas echt niet prettig. Zonde, want de setting in de trein vind ik erg mooi en de lichtinval misschien nog wel mooier.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_33937835
Eens met het commentaar hier, stil. Heel leuk idee, ze mag inderdaad iets meer echt naar buiten kijken (misschien een hand onder haar kin/hoofd nog er bij) en hij mag iets scherper.. En misschien is zwart-wit wel leuk dan in dit geval (ik vind het een beetje jammer van het gelige/oranje-achtige licht van de lampen in de trein).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33943768
Ja, had wat scherper gekunt, ze heeft niet geposeerd, maar was in gedachten, heb ook nog wel een waar ze weet dat ze op de foto komt, die is helaas ook niet scherp.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_33949050
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef stil het volgende:
[afbeelding]
Oei, die lijkt veel op een zelfportret wat ik wilde insturen voor deze keer.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:20:11 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33950044
Ik heb even zitten graven in de archieven, en daar vond ik deze. De achtergrond is afschuwelijk, maar ik vind dat het gezicht dat wel redelijk goed weet te maken.

Is het iets?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tha_Erik op 11-01-2006 20:25:36 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33952401
@Bees:
Je kritiek zal wel terecht zijn, vond het zelf wel een mooie foto, niet echt een portret, (Daarbij is je eige mannetje natuurlijk altijd mooier dan voor een ander he...) maar het enige wat ik zo had liggen wat ik deze maand gemaakt had. Ik ben hier nieuw en probeer wat op te steken in dit topic dus alle commentaar is welkom.

Thnx.
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:55:16 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33959817
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:30 schreef stil het volgende:
Ja, had wat scherper gekunt, ze heeft niet geposeerd, maar was in gedachten, heb ook nog wel een waar ze weet dat ze op de foto komt, die is helaas ook niet scherp.
ja het is het buzz woord ... 't moet scherp zijn, haar scherp anders is het een ruk foto
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:07:33 #225
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_33960334
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef Re het volgende:

[..]

ja het is het buzz woord ... 't moet scherp zijn, haar scherp anders is het een ruk foto
ehhhh softfocus?
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')