vette foto. Hoe krijg je dat "velle licht" effect? Gewoon over exposure? En noemen ze dat nou high key? Vindt het een cool effectquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
zonder masker:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
sorrie de eerste niet geresized
doe ik zo op mijn werk nog wel even.
Het gaat natuurlijk niet om het winnen hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
k_man gebruikt dezelfde foto als hij in de allereerste Fok!-portretwedstrijd heeft gedaan. Beetje jammer.
Verder: valt er nog wat te winnen?
Dat zijn we van k_man wel gewend..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
k_man gebruikt dezelfde foto als hij in de allereerste Fok!-portretwedstrijd heeft gedaan. Beetje jammer.
Verder: valt er nog wat te winnen?
Heb ik op DPZ geen super gaaf portret van jouw hand gezien?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef Ymke het volgende:
Ik kan helaas geen nieuwe foto voor de wedstrijd meer maken , dus wordt het deze
Jammer , want ik had nog wel leuke ideeen.
[afbeelding]
Ja , maar die laat ik niet meedoen , ga ik niet uitleggen , is iets persoonlijksquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Heb ik op DPZ geen super gaaf portret van jouw hand gezien?
Die zwerver, was die van jou?
Ja ik vind hem super, helemaal mijn stijl.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja , maar die laat ik niet meedoen , ga ik niet uitleggen , is iets persoonlijks
Wel leuk dat je hem mooi vindt
Dank je welquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja ik vind hem super, helemaal mijn stijl.
En wat je instuurd is natuurlijk helemaal je eigen keuze, als jij een reden hebt om het niet te doen zal het wel een goede zijn. Maar het verbaasde me wel, omdat het zo'n mooie plaat is.
werk eens door danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Subhuman het volgende:
Als je je foto mist, dit kan kloppen, ik heb veel foto's binnengekregen maar loop enkele dagen achter met ze toevoegen. Het komt allemaal goed, beloofd!
1 en 2 vind ik het leukste, juist omdat ze wat meer in beeld zijn, alleen jammer dat de persoon op 1 een beetje aan de donkere kant isquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:30 schreef --Globe-- het volgende:
dit is 1 van mijn eerste posts hier, maar het lijkt me wel leuk om hier ook aan mee te doen. Ik heb er een paar, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik twijfel alleen een beetje of nr 1 en 2 portretten zijn omdat ze daar niet alleen met gezicht en hals opstaan.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Zo snel mogelijk is nog niet geweest...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Subhuman, 13 januari typte je dat je de foto's zou posten, zo snel mogelijk.
Ik heb alleen nog geen aanvullingen gezien, of zijn er gewoon niet meer foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |