En terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben zelf enorm tevreden met het resultaat...
* Aansluit in de rij met complimentjes. Voor het model uiteraardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terechtHet is een erg fraaie foto geworden
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Aansluit in de rij met complimentjes. Voor het model uiteraard![]()
* wegrent
![]()
Het is idd een erg anthousiast model wat voor geen meter meer wil stil zitten. Na elke keer een flits schiet ze al overeind om te komen kijken op de camera. Geeft heel vaak hele rare foto's als resultaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef bees het volgende:
ireth: erg enthousiast model ;-) echter naar mijn mening wat teveel detail in de achtergond.. slagschaduw en compostitie zijn niet echt geweldig... kortom leuk familie kiekje...
Je host is gek bezig..quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is idd een erg anthousiast model wat voor geen meter meer wil stil zitten. Na elke keer een flits schiet ze al overeind om te komen kijken op de camera. Geeft heel vaak hele rare foto's als resultaat.![]()
Ik ga denk ik een buurtmeisje strikken om eens mooie portretfoto's te maken, kijken of dat beter resultaat oplevert
14.gif Fraai portretje Marjo.quote:
ja maar, zij was mijn modelquote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik vind van niet, maar echt duidelijk zijn de regels daar niet over. Ik denk dat je inzending bij het stemmen wel vrij kansloos zal zijn dan.
Ik vind de onderste ook mooier. Jammer van de schaduw op de eerste...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef J-K het volgende:
Hallo,
De eerste keer dat ik hier wat post, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Doeidoei, Joost
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje croppen en een mooiere model nemenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb vandaag ook een portretje geschoten
[afbeelding]
Je kunt 'm natuurlijk ook net ietsje ruimer nemen dan dezequote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef J-K het volgende:
Gelukkig tweede hands via marktplaats...... Maar nog steeds veel geld, nu kijken of hij het waard is!
Moet zelf een beetje wennen aan deze uitsnijding, vind deze wel weer heel erg "vullend"...zou het model zelf eens vragen wat zij van deze vind.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef waterbeest het volgende:
Mooie foto's gezien hier. Wat leuk dat er een fotowedstrijd is, zo ontdek je nog eens wat. Ik heb zelf ook wel een paar foto's die in aanmerking zouden kunnen komen, maar ik vind het erg lastig om te kiezen... Ik zal er straks een paar posten, mss dat jullie er ideeen over hebben?
je kijkt ook een beetje alsof Pea je gedwongen heeft zo te zitten....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Robertje het volgende:
[..]
Beetje croppen en een mooiere model nemen![]()
is inderdaad niet echt een beauty neequote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Robertje het volgende:
[..]
Beetje croppen en een mooiere model nemen![]()
Ze kan zo streng zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je kijkt ook een beetje alsof Pea je gedwongen heeft zo te zitten....
Gebrek aan andere...ik was er zelfs ook tegen.quote:
Yes sir!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |