Je kunt 'm natuurlijk ook net ietsje ruimer nemen dan dezequote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef J-K het volgende:
Gelukkig tweede hands via marktplaats...... Maar nog steeds veel geld, nu kijken of hij het waard is!
Moet zelf een beetje wennen aan deze uitsnijding, vind deze wel weer heel erg "vullend"...zou het model zelf eens vragen wat zij van deze vind.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef waterbeest het volgende:
Mooie foto's gezien hier. Wat leuk dat er een fotowedstrijd is, zo ontdek je nog eens wat. Ik heb zelf ook wel een paar foto's die in aanmerking zouden kunnen komen, maar ik vind het erg lastig om te kiezen... Ik zal er straks een paar posten, mss dat jullie er ideeen over hebben?
je kijkt ook een beetje alsof Pea je gedwongen heeft zo te zitten....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Robertje het volgende:
[..]
Beetje croppen en een mooiere model nemen![]()
is inderdaad niet echt een beauty neequote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Robertje het volgende:
[..]
Beetje croppen en een mooiere model nemen![]()
Ze kan zo streng zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je kijkt ook een beetje alsof Pea je gedwongen heeft zo te zitten....
Gebrek aan andere...ik was er zelfs ook tegen.quote:
Yes sir!quote:
vette foto. Hoe krijg je dat "velle licht" effect? Gewoon over exposure? En noemen ze dat nou high key? Vindt het een cool effectquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
zonder masker:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
sorrie de eerste niet geresized
doe ik zo op mijn werk nog wel even.
Het gaat natuurlijk niet om het winnen hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
k_man gebruikt dezelfde foto als hij in de allereerste Fok!-portretwedstrijd heeft gedaan. Beetje jammer.
Verder: valt er nog wat te winnen?
Dat zijn we van k_man wel gewend..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
k_man gebruikt dezelfde foto als hij in de allereerste Fok!-portretwedstrijd heeft gedaan. Beetje jammer.
Verder: valt er nog wat te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |