OT:quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kun je heel lang en heel hard zoeken eer je wat vind...Zelf geboren en getogen maastrichtenaar, en woon nu in Veldwezelt belgie, 3 minuten van maastricht af..Sta zelf ook al 3 jaar op de lijst en vergeet t maar....
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
In die koeienbak van ons roepen ze tenminste niet na 1 wedstrijd "stevens we worden kampioen" om vervolgens te zien wat degradatievoetbal is![]()
+ Schimmert : 1quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Klonk het volgende:
De stand tot nu toe:
Belfeld: 1
Cadier en Keer: 1
Heerlen: 2
Heythuisen: 1
Holtum: 1
Kerkrade: 3
Landgraaf: 2
Maastricht: 5
Reuver: 1
Roermond: 3
Stein: 2
Susteren: 1
Valkenburg: 2
Voerendaal: 1
Venlo: 3
Wessem: 1
Weert: 2
Sittard telt niet mee?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Klonk het volgende:
De stand tot nu toe:
Maastricht: 5
ziiterd is oach okeejquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Sittard telt niet mee?![]()
Ich weit dat Fortuna sinds het neuj stadion een schanj veur Limburg is, maar toch...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Woon in Heerlen. Nu nog op een flatje in het centrum, maar over twee maanden verhuizen we naar een mooi oud huis in de wijk Welten.![]()
ik had al het gevoel dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Sittard telt niet mee?![]()
Ich weit dat Fortuna sinds het neuj stadion een schanj veur Limburg is, maar toch...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef Swee-T het volgende:
[..]
jazeker..waar woon je dan nu??
en al lang uit buchten dan??
quote:
De Cauberg op en dan ben je bijna hier bij de voordeurquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Gemeente Valkenburg, richting Meerssen daaro![]()
![]()
Maar zijn er nóg meer dan?![]()
Ja klopt omdat 9 van de 10 mensen Valkenburg/Vilt niet kennenquote:In je profiel staat btw Maastricht![]()
is dat niet een beetje verloochenen van je eigen schitterende plaatsje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De Cauberg op en dan ben je bijna hier bij de voordeur
Ik ken er nog 2 volgens mij
[..]
Ja klopt omdat 9 van de 10 mensen Valkenburg/Vilt niet kennen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 06:59 schreef Klonk het volgende:
Maastricht: 4
Sittard: 2
Schimmert: 1(vergeet je het alweer)
Welten:1
True. Maar dat is niet leuk bekend zeg maar. En in de media werd het destijds aangeduid als Berg en Terblijtquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef sr_firewire het volgende:
Valkenburg niet kennen
Vilt is toch bekend van die jongeren die daar 2 jaar geleden ofzo zijn overleden doordat een of andere mafakker ze op aan het jagen was met de auto ?
Ja maar ik heb geen zin om iedere dag 5 mails te beantwoordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef Evertje het volgende:
[..]
is dat niet een beetje verloochenen van je eigen schitterende plaatsje?
ow, ik wist niet dat ik mr popular te pakken had...............quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
True. Maar dat is niet leuk bekend zeg maar. En in de media werd het destijds aangeduid als Berg en Terblijt
[..]
Ja maar ik heb geen zin om iedere dag 5 mails te beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |