Kan iemand idd deze zooi verwijderen....quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef RamirezBlanco het volgende:
nou valt toch niet tegen met de limbo's hier. maar ik zal het ff uitleggen mijnstreek oost en dan vooral heerlen is natuurlijk de place to be. glaspaleis, pancratiusplein, roda jc, gaiapark, dus laat parkstad er maar snel komen.
[afbeelding]
* Big_Fat_Wombat Meld ook voor Valkenburgquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:34 schreef Tha_T het volgende:
* Valkenburg meldt zich
Maar TS er is een reeksenstop. Dat weet je toch he?
Mja, ik kom oorspronkelijk uit Buchten .... telt dat ook ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:09 schreef Swee-T het volgende:
k woon in holtum..
ligt in de buurt van born en sittard =)
meer in de buurt daarvan??
jazeker..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Mja, ik kom oorspronkelijk uit Buchten .... telt dat ook ?
Pruusquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kerkrade!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
helmond!!!
Nóg een Fok!ker uit Valkenburg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
* Big_Fat_Wombat Meld ook voor Valkenburg![]()
Ik wist niet dat het inteelt volk in Kerkrade (lees klein duitsland) al doorhad hoe je foto's op het internet moest zetten. Alleen jammer dat je juist het een foto moet zijn van een buurtcentrum voor verstandelijk gehandicapten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef RamirezBlanco het volgende:
nou valt toch niet tegen met de limbo's hier. maar ik zal het ff uitleggen mijnstreek oost en dan vooral heerlen is natuurlijk de place to be. glaspaleis, pancratiusplein, roda jc, gaiapark, dus laat parkstad er maar snel komen.
[afbeelding]
In die koeienbak van ons roepen ze tenminste niet na 1 wedstrijd "stevens we worden kampioen" om vervolgens te zien wat degradatievoetbal isquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:03 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
ga jij nu die koeienbak van jullie er op zetten dan![]()
Kun je heel lang en heel hard zoeken eer je wat vind...Zelf geboren en getogen maastrichtenaar, en woon nu in Veldwezelt belgie, 3 minuten van maastricht af..Sta zelf ook al 3 jaar op de lijst en vergeet t maar....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Maastricht maar woon nu in Cadier en keer.
Ben echter hard op zoek naar een huis in Maastricht.
Is dat inclusief die hollandse student in maastricht?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Klonk het volgende:
De stand tot nu toe:
Belfeld: 1
Cadier en Keer: 1
Heerlen: 2
Heythuisen: 1
Holtum: 1
Kerkrade: 3
Landgraaf: 2
Maastricht: 5
Reuver: 1
Roermond: 3
Stein: 2
Susteren: 1
Valkenburg: 2
Voerendaal: 1
Venlo: 3
Wessem: 1
Weert: 2
Gemeente Valkenburg, richting Meerssen daaroquote:
hij woont in Limburgquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Is dat inclusief die hollandse student in maastricht?
Dude, jij kent de gemiddelde student uit maastricht niet...Die zijn net zo min lumburgs als dat ik taiwanees ben...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij woont in Limburg, ik ben ook import, maar woon nu bijna 14 jaar hiero, en voel me meer limburger dan drenth (waar ik geboren ben)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude, jij kent de gemiddelde student uit maastricht niet...Die zijn net zo min lumburgs als dat ik taiwanees ben...![]()
OT:quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kun je heel lang en heel hard zoeken eer je wat vind...Zelf geboren en getogen maastrichtenaar, en woon nu in Veldwezelt belgie, 3 minuten van maastricht af..Sta zelf ook al 3 jaar op de lijst en vergeet t maar....
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
In die koeienbak van ons roepen ze tenminste niet na 1 wedstrijd "stevens we worden kampioen" om vervolgens te zien wat degradatievoetbal is![]()
+ Schimmert : 1quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Klonk het volgende:
De stand tot nu toe:
Sittard telt niet mee?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Klonk het volgende:
De stand tot nu toe:
ziiterd is oach okeejquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Sittard telt niet mee?![]()
Ich weit dat Fortuna sinds het neuj stadion een schanj veur Limburg is, maar toch...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Woon in Heerlen. Nu nog op een flatje in het centrum, maar over twee maanden verhuizen we naar een mooi oud huis in de wijk Welten.![]()
ik had al het gevoel dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Sittard telt niet mee?![]()
Ich weit dat Fortuna sinds het neuj stadion een schanj veur Limburg is, maar toch...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef Swee-T het volgende:
[..]
jazeker..waar woon je dan nu??
en al lang uit buchten dan??
quote:
De Cauberg op en dan ben je bijna hier bij de voordeurquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Gemeente Valkenburg, richting Meerssen daaro![]()
![]()
Maar zijn er nóg meer dan?![]()
Ja klopt omdat 9 van de 10 mensen Valkenburg/Vilt niet kennenquote:In je profiel staat btw Maastricht![]()
is dat niet een beetje verloochenen van je eigen schitterende plaatsje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De Cauberg op en dan ben je bijna hier bij de voordeur
Ik ken er nog 2 volgens mij
[..]
Ja klopt omdat 9 van de 10 mensen Valkenburg/Vilt niet kennen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 06:59 schreef Klonk het volgende:
Maastricht: 4
Sittard: 2
Schimmert: 1(vergeet je het alweer)
Welten:1
True. Maar dat is niet leuk bekend zeg maar. En in de media werd het destijds aangeduid als Berg en Terblijtquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef sr_firewire het volgende:
Valkenburg niet kennen
Vilt is toch bekend van die jongeren die daar 2 jaar geleden ofzo zijn overleden doordat een of andere mafakker ze op aan het jagen was met de auto ?
Ja maar ik heb geen zin om iedere dag 5 mails te beantwoordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef Evertje het volgende:
[..]
is dat niet een beetje verloochenen van je eigen schitterende plaatsje?
ow, ik wist niet dat ik mr popular te pakken had...............quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
True. Maar dat is niet leuk bekend zeg maar. En in de media werd het destijds aangeduid als Berg en Terblijt
[..]
Ja maar ik heb geen zin om iedere dag 5 mails te beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |