Krijg je als je te lang in Spijkenisse woontquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Dleg het volgende:
Arnold van der LeydenJos Verstappen, da's pas een grote limburger
quote:
Valkenburgquote:
Je hebt 3 huizen ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:13 schreef meami het volgende:
Woei
Sittard (doordeweeks)
Heythuysen
Wessem
Sinds wanneer hoort Helmond bij Limburg?quote:
Zit op kamers in Sittard, en heb gescheiden ouders. Dus ja ik heb 3 huizenquote:
is maar 1 straat die ik door hoef te rijden, dan sta ik er....quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef meami het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort Helmond bij Limburg?
Laat het de échte helmonders maar niet horen danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:21 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
is maar 1 straat die ik door hoef te rijden, dan sta ik er....
Vandaar dat je gisteren zo vriendelijk was in die ene topic. Je bent ook een Limburgerquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:34 schreef Tha_T het volgende:
* Valkenburg meldt zich
Maar TS er is een reeksenstop. Dat weet je toch he?
mijn vriendin komt uit beesel. vast wel bekendquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:51 schreef elsavior het volgende:
tja mijn ouders komen bij utrecht vandaan...
Maar ik ben geboren en getogen in Limburg en ook al spreek ik geen dialect...
ik voel me er wel thuis.....
![]()
(Reuver - Roermond)
Hoe heet ze met de voornaam ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef mikey2k3 het volgende:
[..]
mijn vriendin komt uit beesel. vast wel bekend
Het ging over Limburgquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kerkrade!
ja, een wannabe Fortuna fan is het, wat een huichelaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Dleg het volgende:
Arnold van der Leyden, da's pas een grote limburger
Duitsers op een Nederlands forum? Grappig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kerkrade!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hoevaak hoor ik niet studenten uit Delf en andere boerenhollent in de trein praten over ONS MAASTRIGGGGGGGGT.quote:
Vroeger jaren lang in Klimmen op vakantie geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:52 schreef tomatoman het volgende:
[..]
Valkenburg![]()
Cauberg![]()
Maastricht![]()
Limburg![]()
![]()
oh trouwens, ik kom uit twente
Niet Chantal uit Tegelen vergeten hequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Dleg het volgende:
Arnold van der Leyden, da's pas een grote limburger
En je heet Sanne ? Dat leidde ik nl. af van je usernamequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:22 schreef Santjuh het volgende:
ik woon in midden-Limburg en studeer in Maastricht. Maar na mijn studie wil ik hier dan ook gelijk weg![]()
Ok ik begrijp de boodschap... Ben al weg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |