Hoe bedoel je? Ik heb serieus mails gekregen over waar Vilt lag. Dus toen heb iker maar Maastricht neer gegooidquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:22 schreef Evertje het volgende:
[..]
ow, ik wist niet dat ik mr popular te pakken had...............
Reuver, dat is toch die kleine gat aan de autoweg wanneer je naar Venlo gaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik kom trouwens ook uit Reuver.
jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Reuver, dat is toch die kleine gat aan de autoweg wanneer je naar Venlo gaat?![]()
Vele hebben het hoog in de bol,quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Panhaai het volgende:
Ik kom uit Brunssum.
Limburg is okee.
Maar hoe denken de limburgers over het maastrichse volk ? (behalve maastrichtenaren)
Wat zal ik jou missen.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil niet alleen weg uit Limburg. Ik wil later, wellicht over 10 jaar helemaal vertrekken uit Nederland. Wat een kutland is dit toch eigenlijk.
je mag wel bij mij komen wonenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil wel weg ja. Ik vind de mentaliteit te dorps. Ik heb al behoorlijk nare ervaringen gehad. Er wordt hier teveel geroddeld, iemand met een kohlrandje om de ogen is meteen gothic of satanist. En tegenwoordig is iedereen van mijn leeftijd helemaal harcore.
En de studie die ik wil doen zit niet in Limburg, dus tja. Deze zomer hoop ik voorgoed hier te vertrekken. Het enige wat ik wel aan Limburg waardeer, is de natuur en Maastricht.
is toch ook wel te begrijpen dat ze dat over het hoofd zien hequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
+ Schimmert : 1
Of had je dat gat over het hoofd gezien![]()
Als ik weg ga uit Limburg dan is het het buitenland.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Zo nu we weten waar iedereen vandaag komt, zijn er nog mensen die weg willen uit Limburg? ik namelijk niet, prachtige provicie!
What are the odds. Daar ben ik geboren...in Vilt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb serieus mails gekregen over waar Vilt lag. Dus toen heb iker maar Maastricht neer gegooid
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef AirRaid het volgende:
[..]
is toch ook wel te begrijpen dat ze dat over het hoofd zien he
Ik ben er geboren dus het moet wel goed zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Panhaai het volgende:
Ik kom uit Brunssum.
Limburg is okee.
Maar hoe denken de limburgers over het maastrichse volk ? (behalve maastrichtenaren)
Maastrichtenaren, ze doen zich zo gezellig voor, vooral met de carnaval als ze zat zijn, maar als ze nuchter zijn, gunnen ze mekaar het licht in de ogen niet, ze bekletsen elkaar verschrikkelijk achter de rug, en bemoeien zich met alles, vooral als het niet te moeilijk is . Ze zijn net zoals belgen, maar dan zeer slecht te verstaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Panhaai het volgende:
Ik kom uit Brunssum.
Limburg is okee.
Gezelligheid alomquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:24 schreef huize het volgende:
[..]
What are the odds. Daar ben ik geboren...in Vilt.
D D D D D D D D D D D Airraid.. hahaha reunie hiero.. alles goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef AirRaid het volgende:
[..]
is toch ook wel te begrijpen dat ze dat over het hoofd zien he
Geleenquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Kan me geen ruk schelen. Die hele vete zal me worst wezen.Ik ben toch geen rasechte Geleense.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik weg ga uit Limburg dan is het het buitenland. Ik woon al in de beste provincie dus naar een andere provincie heeft geen nut
I second that...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik weg ga uit Limburg dan is het het buitenland.
Ik woon al in de beste provincie dus naar een andere provincie heeft geen nut
Jawel! Potver!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je hebt bij me op de basisschool gezeten, maar meer hoef je ook niet te weten![]()
Ik kon mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen en heb even mijn vriend google geraadpleegd. Nu weet ik tenminste wie je bentquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je hebt bij me op de basisschool gezeten, maar meer hoef je ook niet te weten![]()
Achja, ik ben niet zo dom als ik eruit ziequote:
Huh zoiets hebben wij op onze basisschool ook moeten doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef meami het volgende:
Je hebt ooit nog een riddersschild voor me gemaakt, van karton
Dat moet dan toch echt bizar lang geleden zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef meami het volgende:
[..]
Ik kon mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen en heb even mijn vriend google geraadpleegd. Nu weet ik tenminste wie je bent![]()
Je hebt ooit nog een riddersschild voor me gemaakt, van karton
Grappig
Nouja, basisschool dus hequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat moet dan toch echt bizar lang geleden zijn![]()
Vertelquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef meami het volgende:
[..]
Nouja, basisschool dus he
Och, ik weet nog zoveel meer dingen haha
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:50 schreef _The_General_ het volgende:
Laten we maar terug gaan naar het onderwerpLIMBURG _The_General_
Haha.quote:
Mja ik kom uit Kerkrade, en dat is vrijwel het enige dat ik mis hier in Utrechtquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef Frezer het volgende:, frietjes zuurvlees, die mogen ze wel eens gaan exporteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |