Krijg je als je te lang in Spijkenisse woontquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Dleg het volgende:
Arnold van der LeydenJos Verstappen, da's pas een grote limburger
quote:
Valkenburgquote:
Je hebt 3 huizen ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:13 schreef meami het volgende:
Woei
Sittard (doordeweeks)
Heythuysen
Wessem
Sinds wanneer hoort Helmond bij Limburg?quote:
Zit op kamers in Sittard, en heb gescheiden ouders. Dus ja ik heb 3 huizenquote:
is maar 1 straat die ik door hoef te rijden, dan sta ik er....quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef meami het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort Helmond bij Limburg?
Laat het de échte helmonders maar niet horen danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:21 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
is maar 1 straat die ik door hoef te rijden, dan sta ik er....
Vandaar dat je gisteren zo vriendelijk was in die ene topic. Je bent ook een Limburgerquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:34 schreef Tha_T het volgende:
* Valkenburg meldt zich
Maar TS er is een reeksenstop. Dat weet je toch he?
mijn vriendin komt uit beesel. vast wel bekendquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:51 schreef elsavior het volgende:
tja mijn ouders komen bij utrecht vandaan...
Maar ik ben geboren en getogen in Limburg en ook al spreek ik geen dialect...
ik voel me er wel thuis.....
![]()
(Reuver - Roermond)
Hoe heet ze met de voornaam ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef mikey2k3 het volgende:
[..]
mijn vriendin komt uit beesel. vast wel bekend
Het ging over Limburgquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kerkrade!
ja, een wannabe Fortuna fan is het, wat een huichelaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Dleg het volgende:
Arnold van der Leyden, da's pas een grote limburger
Duitsers op een Nederlands forum? Grappig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kerkrade!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hoevaak hoor ik niet studenten uit Delf en andere boerenhollent in de trein praten over ONS MAASTRIGGGGGGGGT.quote:
Vroeger jaren lang in Klimmen op vakantie geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:52 schreef tomatoman het volgende:
[..]
Valkenburg![]()
Cauberg![]()
Maastricht![]()
Limburg![]()
![]()
oh trouwens, ik kom uit twente
Niet Chantal uit Tegelen vergeten hequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Dleg het volgende:
Arnold van der Leyden, da's pas een grote limburger
En je heet Sanne ? Dat leidde ik nl. af van je usernamequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:22 schreef Santjuh het volgende:
ik woon in midden-Limburg en studeer in Maastricht. Maar na mijn studie wil ik hier dan ook gelijk weg![]()
Ok ik begrijp de boodschap... Ben al weg...quote:
dit blijft dan ook bij één deelquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:34 schreef Tha_T het volgende:
* Valkenburg meldt zich
Maar TS er is een reeksenstop. Dat weet je toch he?
nee ik heet niet sannequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:33 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En je heet Sanne ? Dat leidde ik nl. af van je usernameZo ja; Misschien ken ik je dan wel
Zo nee: Dan ken ik je denk ik niet
Goed hequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Vandaar dat je gisteren zo vriendelijk was in die ene topic. Je bent ook een LimburgerHad ik nou nooit verwacht van je.
quote:
volgens mij ken ik jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kerkrade!
"Heerlen..... heerlijk om daar eens doorheen te tippelen"quote:
Het is ook gezelliger op het Pancratiusplein. En wellicht met een nieuw station. Gaan ze van het lelijkste station (niet eens waar) naar een van de mooiste van Nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heerlen is t.o.v een paar jaar geleden echt positief verandert. Goed, een mooie stad zal het wel nooit worden maar ik moet zeggen dat ik me een stuk veiliger voel op straat dan pakweg 4-5 jaar geleden.
overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Tegenwoordig is Venlo bijna erger dan Heerlen volgens mij.
Het zou inderdaad een vooruitgang zijn als dat lelijke station weg is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is ook gezelliger op het Pancratiusplein. En wellicht met een nieuw station. Gaan ze van het lelijkste station (niet eens waar) naar een van de mooiste van Nederland![]()
http://www.maankwartier.heerlen.nl/
Het station is idd verschrikkelijk. Vooral die mooie klassieke muziekquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is ook gezelliger op het Pancratiusplein. En wellicht met een nieuw station. Gaan ze van het lelijkste station (niet eens waar) naar een van de mooiste van Nederland![]()
http://www.maankwartier.heerlen.nl/
het is dat ik er een script voor school over moet schrijven voor de 13e anders wist ik dat niet eensquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef meami het volgende:
[..]
Het station is idd verschrikkelijk. Vooral die mooie klassieke muziek
kom niet uit delftquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hoevaak hoor ik niet studenten uit Delf en andere boerenhollent in de trein praten over ONS MAASTRIGGGGGGGGT.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef k3_kill_me het volgende:
Landgraaf-Oost Waubach!!
Maar je spreekt wel van ONS MAASTRIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGTquote:
Kunnen we dat niet bij de Geusselt doen op een vrijdagavond ? Kan ik tenminste meteen door naar Mvvquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie op zich wel grond voor een Maastricht-meet
mit zen alle noa MVV maanquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet bij de Geusselt doen op een vrijdagavond ? Kan ik tenminste meteen door naar Mvv![]()
![]()
Buurman in Stein, of Urmond of Elsloo ?quote:
Ik (ondanks dat ik er geboren ben).quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie wilt er nou niet in Roermond wonen?
[afbeelding]
quote:
Hahaha hej bart hoest met jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
boeiuh ik ben dan ook niet vaan Mestreech![]()
hey kevin, ja gaat wel goed. Met jou?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Hahaha hej bart hoest met jou![]()
*na een snelle google op 'belgische vrouwen*quote:
Euhm ik doelde meer opquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*na een snelle google op 'belgische vrouwen*
[afbeelding]
ook al nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar je spreekt wel van ONS MAASTRIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGT
kan iemand deze zooi verwijderen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef RamirezBlanco het volgende:
nou valt toch niet tegen met de limbo's hier. maar ik zal het ff uitleggen mijnstreek oost en dan vooral heerlen is natuurlijk de place to be. glaspaleis, pancratiusplein, roda jc, gaiapark, dus laat parkstad er maar snel komen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |