je gaat naar www.ryanair.comquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:39 schreef CittaR het volgende:
zou iemand dit wat duidelijker kunnen uitleggen hoe het allemaal zit, en wat de consequenties zijn en waar/wanneer je moet bestellen... iig alles dus
klinkt iig erg verleidelijk
quote:
die prijs van 1 cent is alleen voor de eerste xxx stoelen, daarna gaat de prijs omhoog. Soms kan een paar uur later boeken al veel geld schelen, was mijn ticket ineens 30 euro meer gewordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef kroegtijger het volgende:
WizzAir vliegt af en toe ook voor 1 cent.... ik snap alleen niet waar ze dat van doen... kennlijk krijgen ze nog ergens anders inkomsten uit. (bij WizzAir betaal je ook geen absurd hoge prijzen in het vliegtuig zelf voor drank/eten, dus da's t ook niet)
tsja...maar toch, tot een paar uur voor vertrek begin december betaalde je online nog maar 20 euri voor een retourtje warschau.... voor dat geld kan t volgens mij ook nog niet eens kostendekkend zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef ETA het volgende:
[..]
die prijs van 1 cent is alleen voor de eerste xxx stoelen, daarna gaat de prijs omhoog. Soms kan een paar uur later boeken al veel geld schelen, was mijn ticket ineens 30 euro meer geworden![]()
Wat heb jij nou uit zitten rekenen? Hoeveel personen zijn dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:27 schreef mijndochters het volgende:
verhaal
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef mijndochters het volgende:
2 volwassenen en drie kids, ik ga natuurlijk niet alleen.
Ook zonder aanbiedingen spotgoedkoop. Ideaal voor weekendjes weg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef ScienceFriction het volgende:
interessante aanbiedingen lijkt me zo
Omdat ze niet alleen inkomsten hebben uit het vliegen, maar ook uit de reclame aan boord, de lootjesverkoop, de autverhuur, de sponsoring van de lokale overheden enzovoort.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef kroegtijger het volgende:
WizzAir vliegt af en toe ook voor 1 cent.... ik snap alleen niet waar ze dat van doen... kennlijk krijgen ze nog ergens anders inkomsten uit. (bij WizzAir betaal je ook geen absurd hoge prijzen in het vliegtuig zelf voor drank/eten, dus da's t ook niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |