je bent een schat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef Auticia het volgende:
[..]![]()
.
Ik ben zo vergevingsgezind vandaag.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb toch het merendeel van mijn eigen posts lang geleden gewist...
mis je uberhoubt veel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Niet dat daar veel aan gemist wordt
Het lijkt FOK wel zoals het vorig jaar draaidequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
mis je uberhoubt veel?
behalve wacht tijd?
klopt maar op fok zijn wat meer gebruikers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt FOK wel zoals het vorig jaar draaide![]()
Vroeger draaide het bij qltel thuis. Volgens mij nog steeds, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
klopt maar op fok zijn wat meer gebruikers.
draaid dit op een thuis server?
zelfs bij ons draaid het vlotter denk ik
Tering... het is zo traag, het zou fokkingfotofanforum moeten heten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
klopt maar op fok zijn wat meer gebruikers.
draaid dit op een thuis server?
zelfs bij ons draaid het vlotter denk ik
Wat is dat traag zeg 13.gifquote:
vraag gewoon die van BB. ik praat wel terugquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat is dat traag zeg 13.gif
en ik weet mijn wachtwoord niet meer
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
vraag gewoon die van BB. ik praat wel terug
voeg me maar toe op msnquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat is dat traag zeg 13.gif
en ik weet mijn wachtwoord niet meer
Ik zit te wachten op die IP-ban, maar hij wil maar niet komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik wilde er al niet heen gaan, ik blijf er nuweer 6 maanden weg.Minimaal.
Nee man, het is winter!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Shark.Bait. Ben jij nog in de kerststemming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |