Ah, dat scheelt...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't was zo stom
niet eens zo veel gedaan vandaag, en ik stortte na 18.00 uur. en nu ben ik ineens weer vrij actief.
desalniettemin denk ik wel vrij vlot te kunnen slapen als ik mijn kussen raak![]()
Nou ja, ik heb toch het merendeel van mijn eigen posts lang geleden gewist...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net al zitten kijken, maar ze hebben het verwijderen van profielen uitgezetZe zijn wijs geworden
je bent een schat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef Auticia het volgende:
[..]![]()
.
Ik ben zo vergevingsgezind vandaag.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb toch het merendeel van mijn eigen posts lang geleden gewist...
mis je uberhoubt veel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Niet dat daar veel aan gemist wordt
Het lijkt FOK wel zoals het vorig jaar draaidequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
mis je uberhoubt veel?
behalve wacht tijd?
klopt maar op fok zijn wat meer gebruikers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt FOK wel zoals het vorig jaar draaide![]()
Vroeger draaide het bij qltel thuis. Volgens mij nog steeds, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
klopt maar op fok zijn wat meer gebruikers.
draaid dit op een thuis server?
zelfs bij ons draaid het vlotter denk ik
Tering... het is zo traag, het zou fokkingfotofanforum moeten heten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
klopt maar op fok zijn wat meer gebruikers.
draaid dit op een thuis server?
zelfs bij ons draaid het vlotter denk ik
Wat is dat traag zeg 13.gifquote:
vraag gewoon die van BB. ik praat wel terugquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat is dat traag zeg 13.gif
en ik weet mijn wachtwoord niet meer
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
vraag gewoon die van BB. ik praat wel terug
voeg me maar toe op msnquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat is dat traag zeg 13.gif
en ik weet mijn wachtwoord niet meer
Ik zit te wachten op die IP-ban, maar hij wil maar niet komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik wilde er al niet heen gaan, ik blijf er nuweer 6 maanden weg.Minimaal.
Nee man, het is winter!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Shark.Bait. Ben jij nog in de kerststemming?
Allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Tering Ronald, wat ben jij groot
Of is Pea zo klein?
Beide is correct!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Tering Ronald, wat ben jij groot
Of is Pea zo klein?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Allebei
Ter illustratie:
[afbeelding]
Rechts staan Ronald en pea, links sta ikDat stelletje in het midden moet je maar vergeten
Kan ookquote:
Liever nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Krijg nou tieten.
Uhm....ik zou maar uitkijken...ze is daar heel gevoelig overquote:Pea is dus gewoon erg klein![]()
Oké dan nietquote:
quote:[..]
Uhm....ik zou maar uitkijken...ze is daar heel gevoelig over![]()
Kijk eens in mijn sigquote:
das een kroeg meetquote:
een gezelligheidsmeetquote:
kunnen we eens diep in ander glaswerk kijkenquote:
gewoon tijd makenquote:
oi jij moet rijden harryquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
kunnen we eens diep in ander glaswerk kijken
Ja maar ik wil ook komen! Zit met de kids...quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja!![]()
marjo! jij moet zeker komen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |