AB rewards zijn alleen de rewards van level 28, moet je levelrange bovenin aanpassenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Takje het volgende:
Iemand al gekeken naar die nieuwe rewards pages van AB, WSG, AV?
Dat kan toch niet kloppen? Waar zijn de exalted rewards van AB gebleven? En die ram mount is ook ineens bijna 100 g duurder
Oeps, foutje van mij. Goed dat andere mensen wel goed wakker zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
AB rewards zijn alleen de rewards van level 28, moet je levelrange bovenin aanpassen
Ja, enorm irritant...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef Fratz het volgende:
ik zag wel dat mijn defilers trinket veranderd was. van honored naar friendly. (dat vond ik al irritant)
Mja. Dat suckt idd een beetje. Ze hadden het best population based mogen maken ofzo. Aan de andere kant. Horde kan Alliance natuurlijk wel helpen straks door te traden via de Gadgetzan/Tanaris/Booty Bay AH. Wordt nu al veel gedaan op onze server en daar is de balans aardig in orde.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:23 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, enorm irritant...![]()
Leuk trouwens om voor AQ te moeten farmen in een server die voor het grootste deel uit Horde bestaat. Alliance moet 1 miljoen meer ietms binnenhalen...En dan ook nog low population...
![]()
Dat is nieuw, de meeste servers hebben een populatie in het voordeel van de alliance. Check Draenor maar eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:23 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Leuk trouwens om voor AQ te moeten farmen in een server die voor het grootste deel uit Horde bestaat. Alliance moet 1 miljoen meer ietms binnenhalen...En dan ook nog low population...
![]()
Bij de meeste servers is dat ook wel zo, maar bij sommige dus niet. En daarom vind ik het wel slecht van Blizzard dat ze geen rekening houden met de populatie van een server. Nu hebben we al low population, maar zijn de meeste nog horde ook. Dus die gate gaat hier wel even duren...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Dat is nieuw, de meeste servers hebben een populatie in het voordeel van de alliance. Check Draenor maar eens.
Zeik niet, wat jullie meer binnen moeten halen is grotendeels low-end leather, linen en silk. Als level 60 zijnde kan je dat makkelijk met bakken binnenhalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:23 schreef DjNivek het volgende:
[..]
![]()
Ik had het graag andersom gezien, tenminste, op Twisting Nether. We hebben een te lage populatie, en het grootste deel ervan is Horde. Dus naast dat ze minder moeten verzamelen (want om nou te zeggen dat Horde het lastig hebben...nah), zullen ze gewoon een stuk vlugger klaar zijn dan ons.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeik niet, wat jullie meer binnen moeten halen is grotendeels low-end leather, linen en silk. Als level 60 zijnde kan je dat makkelijk met bakken binnenhalen.
Als horde klaar is kunnen ze jullie toch helpen? wat is nou het probleem precies??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik had het graag andersom gezien, tenminste, op Twisting Nether. We hebben een te lage populatie, en het grootste deel ervan is Horde. Dus naast dat ze minder moeten verzamelen (want om nou te zeggen dat Horde het lastig hebben...nah), zullen ze gewoon een stuk vlugger klaar zijn dan ons.
You're sooooo completely missing the point!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als horde klaar is kunnen ze jullie toch helpen? wat is nou het probleem precies??
Migwi's post legt het wel redelijk uit. En om jou vraag te counteren: Denk je zelf dat ze daar veel moeite in zullen steken? Ik bedoel, de situatie op dit moment is dat de grotere guilds alliance AQ-farmers aan het ganken zijn. Maakt het ook niet makkelijkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als horde klaar is kunnen ze jullie toch helpen? wat is nou het probleem precies??
Ik dacht dat de hoeveelheid resources die je moest verzamelen afhing van de server-populatie? Ergo een server met lage populatie hoeft minder te verzamelen dan een drukkere server?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:23 schreef Migwi het volgende:
't gaat er dus om dat we LOW POP zijn, maw, weinig players hebben!!!!
Dus, wij moeten naar verhouding veel en veel meer farmen dan andere servers, which is rather...unfair eh?
Dan moet alliance gewoon stoppen met farmen. Kunnen tenminste de horde spelers ook nooit naar AQ.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Migwi's post legt het wel redelijk uit. En om jou vraag te counteren: Denk je zelf dat ze daar veel moeite in zullen steken? Ik bedoel, de situatie op dit moment is dat de grotere guilds alliance AQ-farmers aan het ganken zijn. Maakt het ook niet makkelijker
Daar had ik ook op gehoopt, maar het zijn dezelfde getallen als een high-pop server.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hoeveelheid resources die je moest verzamelen afhing van de server-populatie? Ergo een server met lage populatie hoeft minder te verzamelen dan een drukkere server?
Ach, als het niet snel genoeg gaat, wordt het automatisch alsnog gedaan door Blizzard zelf.
Er zijn wel een paar alliance die wel ernaar toe willen, dus dat werkt ook niet echt :pquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:42 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dan moet alliance gewoon stoppen met farmen. Kunnen tenminste de horde spelers ook nooit naar AQ.![]()
Oh, dat zuigt dan wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef DjNivek het volgende:
Daar had ik ook op gehoopt, maar het zijn dezelfde getallen als een high-pop server.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |