500 was het hier zelfsquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik had er vanochtend geen last van. Pleur de poorten open die op de WoW site staan en je zal een wereld van verschil zien. Hij kwam hier rustig met 300 kb per seconde binnengestroomd
er liggen ook nog steeds een paar servers uit , 33 uur alquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef Brentmeister het volgende:
Wat is er in hemelsnaam aan de hand. De WoW-site is nog steeds off![]()
Nope, heet gewoon Egamer (Yup, stomme naamquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Egamer == Grunk? ^_^
Ik denk dat ze iedereen die er last van gehad heeft wel een dag erbij geven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:57 schreef DJJoris het volgende:
En Nordrasil is uptijd om mijn paladin weer even te checken
Vraag me af of we iets terugkrijgen van Blizzard door die lange downtime
Zie je wel dat je de eerste keer niet ver genoeg hebt doorgespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:48 schreef Morthill het volgende:
Als je lvl 35 wordt zit je echt continue in dungeons of zo. Eerst SM, dan Ulda, dan ZF, en nu weer Mara. Niet dat ik het erg vind, leuke xp, maar in mijn laatste run door ZF waarin we echt alles, maar dan ook alles doodden heb ik gewoon geen drop gewonnen.
Ik gebruik auctioneer, de extended tooltip laat ook sellvalues zien, en als je de AH regelmatig scant ook nog gemiddelde AH prijzen en buyouts. Check www.auctioneeraddon.net eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef HomerJ het volgende:
Heeft iemand een link van up-to-date Addons als Sellvalue en FlagRSP ?
Nemesis is niet mooi op een UD (en gnome en orc), maak er maar Nexus Crystals vanquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef Maanvis het volgende:
Nemesis roeleert, en mijn average damage is niet omlaag gegaan, zelfs gestegen, alsmede mijn positie op de damage charts!. En ik heb een critring kunnen kopen in AV. En ik zie er superevil uit nu!
Wat zou ik nog meer willen als warlock
Gisteren de makkelijkste BWL run ooit gehad. Vaelastrasz en Broodlord gingen echt ZO ONTIEGELIJK MAKKELIJK neer, nu onze shammies op strategische plaatsen tranq air totems neerzetten. Ik dacht dat het alliance & BOS verhaal een beetje overdreven werd, maar nu twijfel ik toch.
Ik was vandaag DM ook voor Wool aan het runnen (alleen dan om zelf bandages in te leveren) dropt er halverwege een Recipe:elixir of poison resistancequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:19 schreef Morthill het volgende:
Man, inflatie is idd niet normaal meer. Ik moet voor tailoring echt niet meer op AH komen. Wel leuk is dat je nu solo DM kunt runnen, terug komt met 80 wool cloth en gelijk zo'n 4G rijker bent door die absurde prijzen.
Ik had het toen gewoon helemaal gehad. De sleur begint er nu ook weer in te sluipen. Ik heb vanavond gewoon niet meer gespeeld en ben maar The Last Samurai gaan kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je de eerste keer niet ver genoeg hebt doorgespeeld
heb je al een up-to-date linke van FlagRSP gevonden? Ik nog niet namelijk. Wel raar dat bij sommige guildies RSP het gewoon deed en bij mij (en bij anderen) niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef HomerJ het volgende:
Heeft iemand een link van up-to-date Addons als Sellvalue en FlagRSP ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |