Goed nieuws, ik heb gemerkt dat er bijster weinig verkooppunten zijn in NL, en al helemaal geen online, op 1 na.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef E.T. het volgende:
een bevriende juwelier die ze verkoopt gaat ze binnenkort ook online verkopen, zal melden zodra ze online staan![]()
weinig? op http://www.dsigndenemarken.nl/Salespoints.html staan ze allemaal en Trollbeads is niet zo massaal als Pandora en om eerlijk te zijn ben ik daar wl blij mee. 1 op de tien vrouwen in nederland heeft een padora als ik dat zo eens bekijk als ik op straat loop.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed nieuws, ik heb gemerkt dat er bijster weinig verkooppunten zijn in NL, en al helemaal geen online, op 1 na.
Omdat ze dat anders wel vermelden als dat zo is....en als handgemaakt zou zijn dan is niet elke kraal precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:52 schreef claudia007 het volgende:
hoe weet jij dat ze niet hand gemaakt zijn???
Dan heb ik het fout....maar ik blijf het belachelijk duur vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef claudia007 het volgende:
Nou de kralen zijn dus ook niet allmaal het zelfde heb er namelijk een stuk of tien van glas waar van er twee van de zelfde soort zijn en di lijken dus helemaal niet op elkaar. En in de informatie folder staat dus wel dat ze handgemaakt zijn.
1. Dan is het toch massa productie dus een namaak van een handgemaakte? of begrijp ik het nu verkeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef Mandy.v13 het volgende:
Hallo, ik kom even binnen vallen, ik lees net al deze berichten over de trollbeads, maar ik ben het niet overal mee eens.
1. Trollbeads worden (voor zover ik het van de site begrijp) wel degelijk met de hand gemaakt, echter van het handgemaakte model worden mallen gemaakt om zodoende de kraal in massa productie te kunnen maken.
2. Die glazen kralen: een glazen kraal maken voor 25 cent is idd een koud kunstje, maar vergeet niet dat de kralen van trollbeads een zilveren bus bevatten. Tevens zou ik het bij (vooral) de kralen met goud (en andere metalen) erin toch heel erg knap vinden indien trollbeads 2 identieke kralen weet te produceren! Dit is met de gebruikte methode namenlijk totaal onmogelijk, het gebruikte goud vloeit bij iedere kraal die gemaakt wordt anders, vandaar dat het dus totaal onmogelijk is om 2 gelijke kralen te produceren, leg ze bij de juwelier maar eens naast elkaar.
Groetjes,
Mandy
Ik ken ook heel wat vrouwen met een Trollbeads armband, maar waarom is het meteen massaal? Ik vind het juist van niet, omdat iedereen een unieke armband heeft en dat is ook zo met Trollbeads.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef claudia007 het volgende:
[..]
weinig? op http://www.dsigndenemarken.nl/Salespoints.html staan ze allemaal en Trollbeads is niet zo massaal als Pandora en om eerlijk te zijn ben ik daar wl blij mee. 1 op de tien vrouwen in nederland heeft een padora als ik dat zo eens bekijk als ik op straat loop.
Iedereen kan dan we ze eigen armband hebben maar overal waar je kijk zie je Pandora.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat vrouwen met een Trollbeads armband, maar waarom is het meteen massaal? Ik vind het juist van niet, omdat iedereen een unieke armband heeft en dat is ook zo met Trollbeads.
Dus er zijn een hoop vrouwen met een armband, maar ze zijn allemaal verschillend.
1. Ja, duhhhh, als ze al die kralen op de hand inelkaar moeten zetten dan zou de prijs ineens wel HEEL goedkoop zijn!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:23 schreef Loesj het volgende:
[..]
1. Dan is het toch massa productie dus een namaak van een handgemaakte? of begrijp ik het nu verkeerd.
2. Vergis je niet in dat het moeilijk is om kralen met de hand te maken. En dat zilver kost ook niet veel hoor! Er zullen wel zoveel bedrijven tussen zitten en zo word het wel duur ja
Ehmmm, ik heb helemaal geen weblogquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mandy, ik zat net even op je weblog te kijken en ik zit er nu over te denken om toch met zo'n ketting te beginnen. Al was het maar voor dat draakjeKan ik die gewoon nog kopen, of zijn die dingen limited edition ofzo?
Nee, maar wel dat alle beads in eerste instantie met de hand worden gemaakt, het origineel waarvan de mal gemaakt wordt, die wordt wel met de hand gemaakt. (het is immers geen doen om de beads massaal met de hand inelkaar te gaan flansen toch?)quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:45 schreef Pearly het volgende:
Mandy !! Nu lees ik idd nog steeds nergens dat "alle" beads met de hand worden gemaakt ...
Het staat er niet letterlijk hé!?
Het is inderdaad je persoonlijke mening, maar wat maakt het uit?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:32 schreef claudia007 het volgende:
[..]
Iedereen kan dan we ze eigen armband hebben maar overal waar je kijk zie je Pandora.
En persoonlijk hou ik daar niet van. Ik heb zelf ook een Pandora maar het lijk wel een strijd tussen sommige meiden wie het meest de echte heeft en wie wat heeft .
En dan heb ik het alleen over de mensen in me omgeving dus niet op internet. En idd met Trollbeads is dat heel anders maar die zie je toch minder vaak dan de Pandora buiten mijn schoonma en een goeie vriendin heb ik ze nog niet gezien bij andere meiden en ik zie heel veel mensen in me werk dus ook meiden van tussen de 20 en de 45 en dat zouden de geen moeten zijn die dat dragen.
Daarom vind ik Trollbeads dus leuker om dat je ze toch minder ziet dan Pandora en omdat het veel minder op elkaar lijkt als je vier armbanden van Trollbeads naast elkaar leg.
Het spijt me zeer maar ik ben niet het persoon om te laten zien wat ik heb en wat ik koop.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het is inderdaad je persoonlijke mening, maar wat maakt het uit?
Of wil je graag laten zien dat jij uniek bent omdat je wel een Trollbeads armband hebt of wil je laten zien dat je het geld ervoor hebt.
De enige reden is dat je het waarschijnlijk niet zo vaak ziet is dat het erg duur is.
En Pandora is gewoon wat betaalbaarder, maar daardoor niet minder.
Ik woon op het randje van de 'Bible-belt' en kijk er dus niet gek van op.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef Pearly het volgende:
Ach dat meen je niet???
Wat erg dat dat nog bestaat zeg .......
waar lopen ze dan over? aan stoepen en asfalt hebben ook mensen gewerkt, en om maar niet te spreken over de huizenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die mensen werken dus echt niet op zondag en op zondag gebruiken ze ook geen dingen waar anderen aan gewerkt hebben. (vandaar dat ze moeten lopen op zondag, een auto heeft iemand aan gewerkt en mag dus niet op zondag)
Nou ja, bij jou om je pols is ie te groot. Bij mij valt het wel mee!! Dan heb je wel heel fijne polsjes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:43 schreef mariel123 het volgende:
ik vind ze heel leuk, maar ik vind ze zo groot om de pols!
Nog een weekje geduldquote:Op maandag 16 januari 2006 08:49 schreef m@x het volgende:
Is die vriend van jou inmiddels al begonnen met de online-verkoop van de bedels, ET?
Oke, sneak preview.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef m@x het volgende:
Hoe staat het met de webshop ET?
Mooie site maar....de beschrijvingen bij de beads zijn vergeven van spel-, en taalfouten...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oke, sneak preview.
http://pandora.edoorebeek.nl
LET OP! JE KAN NU NOG NIET BESTELLEN
tenminste, je kan wel bestellen, maar je bestelling wordt niet uitgevoerdKijk er eens rond. Doe eens een proefbestelling en laat mij eventueel je op- en aanmerkingen weten.
In principe wil ik de boel morgen 'actief' zetten
Die beschrijvingen komen van de eigenaar. Niet van mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooie site maar....de beschrijvingen bij de beads zijn vergeven van spel-, en taalfouten...
Nog maar even nakijken dus..
Ik ben bang dat als ik de armband ga kopen er ook spontaan een nieuwe erbij zitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef m@x het volgende:
Het engeltje/duiveltje heb ik toevallig van de week gekocht en vorige week hing er opeens een schildpad aan mijn armband (echt geen flauw idee hoe die eraan is gekomen).
Hoe staat het met de webshop ET?
Ja en dat ziet er goed uit: geen bugs o.i.d. aan de voorkant zo te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die beschrijvingen komen van de eigenaar. Niet van mij
Maar hij heeft ze moeilijk over lopen tikken. Ik zal ze vanavond wel even copy pasten
Heb je ook een bestelling geprobeerd?
Ik kan morgen dus daar mijn geld uitgeven wat ik vanavond krijg?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oke, sneak preview.
LET OP! JE KAN NU NOG NIET BESTELLEN
tenminste, je kan wel bestellen, maar je bestelling wordt niet uitgevoerdKijk er eens rond. Doe eens een proefbestelling en laat mij eventueel je op- en aanmerkingen weten.
In principe wil ik de boel morgen 'actief' zetten
Je hebt vaker te maken met website scripting?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja en dat ziet er goed uit: geen bugs o.i.d. aan de voorkant zo te zien.
Ik hoop het morgen, in overleg met de eigenaar, zo eind van de middag actief te hebben staan jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik kan morgen dus daar mijn geld uitgeven wat ik vanavond krijg?
Dat zou je wel kunnen zeggen jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt vaker te maken met website scripting?
[..]
Ik hoop het morgen, in overleg met de eigenaar, zo eind van de middag actief te hebben staan ja
Vanaf nu 'live'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oke, sneak preview.
Dan ga ik dinsdag zeker nog even spieken, want ik heb wel 2 kralen, maar een armband erbij schijnt handig te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vanaf nu 'live'.
Dinsdag wordt het trollbeads assortiment aangevuld.
waarom zou je niet naar een juwelier kunnen?quote:Op [url=http://[forum.fok.nl/topic/799127/3/25#34559965]zaterdag 28 januari 2006 20:43[/url] schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan ga ik dinsdag zeker nog even spieken, want ik heb wel 2 kralen, maar een armband erbij schijnt handig te zijn
Ff vraagje tussendoor: welke maat armband hebben jullie? Want het ziet er niet naar uit dat ik naar een juwelier kan en dus idd online moet bestellen. Nu kan ik wel mijn pols op meten, maar het lijkt me dat je ook speling moet hebben voor de kralen die erop komen enzo.
Als alleen dat een argument was, zou bol, amazone of albert.nl niets verkopenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:50 schreef claudia007 het volgende:
Die web shop is heel leuk maar vraag me af waarom je ergens zou bestellen als je geen korting krijg? Kan je net zo goed naar de juwelier gaan.
Als je er een weet welke korting geeft op trollbeads... wil je dat dan even doorgeven?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Pearly het volgende:
Er zijn overigens genoeg webshops die fikse kortingen geven !!
Op originele trollbeads mag geen korting gegeven worden. Niet in webshops en niet in een gewone winkel.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Pearly het volgende:
Er zijn overigens genoeg webshops die fikse kortingen geven !!
In Amerika zijn prijzen normaal gesproken zonder BTW vermeld, dit omdat de BTW per staat verschilt. Voor Europeanen rekenen ze deze belasting dan ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat de trollbeads in NL ontzettend duur zijn vergeleken met de prijzen in de VS.
En dat terwijl het een Europees produkt is!
In de VS kosten de kralen van euro 21,- , $17,-
Bij Carinacharms heb ik laatst een klapper gemaakt:
1 TR11126 Sterling Silver "Neither Fish $13.60 $13.60
Nor Bird" Bead by Trollbeads -
SALE Reg. $17.00
1 TR11235 Sterling Silver "Roaring $16.80 $16.80
Tupilak" Bead by Trollbeads -
SALE Reg. $21.00
1 TR11127 Sterling Silver "Chick Head" $13.60 $13.60
Bead by Trollbeads - SALE Reg.
$17.00
1 TR11309 Sterling Silver "Climbing $20.00 $20.00
Troll" Bead by Trollbeads -
SALE Reg. $25.00
1 TR11144M Sterling Silver Alphabet $13.60 $13.60
Letter "M" Bead by Trollbeads
- SALE Reg. $17.00
SUBTOTAL $77.60
De verzendkosten waren $8,-
Totaal is dat in euro's: euro 70,-
In Nederland zou ik hebben betaald:
21+29+21+34+21=euro 126,-
En dat is nog zonder verzendkosten.
Juwlier korse? een webshop waar dan.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
En er is maar 1 webshop verder die trollbeads heeft en dat is juwelier-korse (oid). (en ook die heeft ze gewoon voor de originele prijs)
ik bedoelde Rob Janssen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:24 schreef claudia007 het volgende:
[..]
Juwlier korse? een webshop waar dan.
Ik ken de persoon in kwestie en heb niks gehoord over een webshop want ik ga altijd gewoon naar korse ze winkel.
En er is nog een webshop van een juwelier.
Ik weet niet meer wie het zei maar voor gemak ga ik wel gewoon naar een juwelier.
Dan zie ik teminste wat ik koop en gezien ze allemaal anders zijn zie ik die liever eerst.
Maar ja ieder ze eigen gemak.
Dat laatste denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 19:05 schreef Pearly het volgende:
wat een gekissebis hier ....
Of lees ik de boel nou gewoon op een toon die ik verkeerd interpreteer?
Als zij het mogen, is er een precedent en mogen anderen het dus ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef claudia007 het volgende:
er zijn geen webshops die korting geven alleen bedel.nl
http://www.bedels.nl/Trollbeads.htm die geven 15 % je kan ze mailen.
Bedels.nl is de enige met korting en ook de enige waar Trollbeads het bij door de vingers ziet.
Mijn armbandje is 19 cm, en ik heb een vrij fijne pols.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
Als je dat wilt doen graag!
mijn pols is 17 cm dus denk dat 18 of 19 dan goed moet zijn toch? En het slotje komt er ook bij en dan heb je toch nog wat speling extra of niet?
Uh ja, de website welke ik gemaakt heb voor die kennis geeft ook20% korting op pandoraquote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef Pearly het volgende:
okay ...
Geen trollbeads kortingen maar dat komt omdat ik meer Pandora fan ben en Pandora heb. Verder vind ik trollbeads natuurlijk wel gewéldig ook!!!
Maar hier de kortingsites van Pandora :
http://www.sakoshop.nl/pages/home.php
Dan zijn er natuurlijk de acties die bij juwelier van Buul in Den Bosch en W'wijk die vergeven worden. 3 halen, de 4de gratis.
Dus niet te hard roepen want het bestaat wel.
Mijn pols is iets kleiner dan jou pols maar dat gaat in mm dus ik denk dat 20 cm voor jou ook goed zal zijn. Het enige nadeel is dat als je er 1 kraal aan heb hij wel erg groot is en zo over je hand ga.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
Als je dat wilt doen graag!
mijn pols is 17 cm dus denk dat 18 of 19 dan goed moet zijn toch? En het slotje komt er ook bij en dan heb je toch nog wat speling extra of niet?
bedels.nl is ook geen dealer.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als zij het mogen, is er een precedent en mogen anderen het dus ook.
op bedels.nl zie ik alleen dat ze het "binnenkort" aan gaan bieden met korting. Zien is geloven in dit geval omdat ik van die kennis van mij weet dat er al diverse mensen hun dealerschap van trollbeads zijn kwijt geraakt ivm het verstrekken van korting. Daarnaast hebben ze maar erg weinig van het assortiment
Staan ze het WEL toe, weet ik zeker dat die kennis van mij ook korting zal gaan bieden
Thanks!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:41 schreef claudia007 het volgende:
[..]
Mijn pols is iets kleiner dan jou pols maar dat gaat in mm dus ik denk dat 20 cm voor jou ook goed zal zijn. Het enige nadeel is dat als je er 1 kraal aan heb hij wel erg groot is en zo over je hand ga.
Maar een 19 cm gaat vier kant hangen als hij vol is. Gezien jou pols bijna net zo breed is als die van mij denk ik dat 20 goed zal zijn. Wil je hem niet vol hebben dan is 19 goed.
De kralen nemen best veel ruimte in beslag en daar vergissen juweliers zich nog al eens in.![]()
Op welke site ben je dan geweest?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef Anitra het volgende:
Op de orginele Trollbead site staat trouwens geen armbandje van 20cm
Verkopen ze ze daar allemaal? Dan ga ik vanmiddag meteen kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:44 schreef m@x het volgende:
Bij juwelier Notet in Wateringen krijg je voor elke 14 euro die je uitgeeft een stempel. Bij tien stempels krijg je 14 euro korting op je volgende aankoop. Indirect dus ook een soort korting op de Trollbeads.
Swets, mooie duidelijke en strakke site!
Dat had ik niet eens doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:31 schreef E.T. het volgende:
Armbandjes met slotjes zijn er idd niet in 20 cm, maar als je daar een bedel aan wilt doen moet je steeds het slotje eraf halen met een tangetje.
Makkelijker zijn armbandjes en losse, dubbele slotjes.
Ze hebben er in ieder geval een hele hoop en je wordt heel goed geholpen. Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Verkopen ze ze daar allemaal? Dan ga ik vanmiddag meteen kijken
Ik ben trouwens ook van en armband met los slot uit gegaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens door
Dan is het handiger om idd een los slotje te nemen en een losse armband.
Dan word het dus geen extra kraal als ik de armband ga bestellen
Dan kan ik nog ff sparen want er zitten wel een paar leuke tussen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef claudia007 het volgende:
vanaf maart ook in nederland
bij http://pandora.edoorebeek.nl kan je ook vanuit België bestellen. Nee ik heb ECHT geen aandelen, ik heb alleen zijn website gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef heiditest het volgende:
Moet ik es wat vertellen.
In Belgie bestaat Pandora en Trollbeads zelfs niet. Nog nooit van gehoord in de juwelier.![]()
NERGENS te verkrijgen.![]()
Een regelrechte ramp, want ik vind ze allebei mooi. Al moet ik toegeven dat Trollbeads iets mooier is, maar de prijs me meer nijgt naar Pandora.
Den eerste die het initiatief neemt om Belgie te laten kennismaken met Trollbeads, awel, die "zouwe kik" zeer dankbaar zijn. Bespaart me serieus aan benzine. Dezen tijd een zwaar argument om nen uitstap uit te stellen.
Altijd dat eind rijden naar Nederland. Niet dat het niet gezellig is. Maar zoals ik bij jullie lees, gaan jullie even bij de juwelier langs. Hier niet, Eh!!.![]()
Enfin, ik moet toegeven dat ik het altijd fijn vind als ik een uitstapje plan, dat ik dan weer een geldig excuus heb om toevallig langs dien juwelier langs te gaan.
Een fervent fan van al die mooie maar toch niet goedkope prulletjes. Heidi![]()
![]()
Niet meer op trollbeadsquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanaf nu krijg je altijd 10% korting op je bestelling als je online bestelt bij juwelier Rob Jansen.
Voorheen gold er een minimumbedrag.
was te verwachten dat, dat zou gebeuren.quote:
Kijk zelf maar ffquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:04 schreef amberrosan het volgende:
Ik ben gauw jarig en ga dan ook een trollbeadarmband vragen, ik zou alleen graag willen weten waar het bij mij in de buurt te koop is. Ik woon in de omgeving van Zwolle.
Kan iemand mij dat vertellen?
Laat het ons ook weten gaarne!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef amberrosan het volgende:
Bij de verkooppunten had ik al gekeken maar zag Zwolle er niet bij staan. Toch hoorde ik van iemand dat ze wel in Zwolle te koop waren. Dan zal ik het haar eens vragen.
ik weet volgens mij over wie jij het heb maar die is er mee gestop dacht ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef amberrosan het volgende:
Bij de verkooppunten had ik al gekeken maar zag Zwolle er niet bij staan. Toch hoorde ik van iemand dat ze wel in Zwolle te koop waren. Dan zal ik het haar eens vragen.
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd welke glasbedel 't gaat wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef amberrosan het volgende:
Ik heb iig veel zin in vanavond, ik heb al wat achteruit laten leggen, namelijk het bloemslotje met de hortensia, de bedels geloof, hoop en liefde, de lotus en de bedel met allemaal hortensiabloemetjes.
Ook wil ik wel een glasbedel eraan. Ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet in het echt.
Ik laat wel weten wat het geworden is!
Nou in dat geval spaar je een hoop geld uit op de kralen dus dan valt het toch wel mee ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:31 schreef heaven7 het volgende:
Als je bijvoorbeeld niet je hele armband vol wil hebben en steeds een bepaalde ruimte tussen de kralen wil houden wat mij wel leuk lijkt
Deze 3:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:44 schreef Anitra het volgende:
Welke heb je gekocht M@x?
Dat is wel lekker dat je een spaar systeem hebt bij jullie, hier kennen ze dat helemaal niet, ook niet voor pandora of spinners
Deze mevrouw is heel erg betrouwbaar. Echte trollbeads voor een veel lagere prijs als in Nederland (zelfs als je de verzendkosten erbij optelt).quote:
Kun je het anders niet eerst met een stel neppers proberen? Die zijn ook erg leuk en kosten véél minderquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......![]()
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk.én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........
Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.![]()
Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk![]()
Misschien moet je de armband eerst even in de winkel passen, met al die glaskralen er al aan!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......![]()
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk.én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........
Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.![]()
Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet of ruilen nadat 't gedragen én zwart geworden is wel mag. Het werd me in beide winkels nogal resoluut afgeraden dus ik denk het eigenlijk niet. Anders hadden ze me dat toch wel voorgesteld ?
Het is niet zo dat ze me voor een "zeurpiet die toch niks koopt " hielden want ik heb in beide winkels wat gekocht en toen ook naar die troll beads gevraagd.![]()
Ik ben ook een beetje bijgelovigquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig...
Een bepaalde juwelier heeft deze bedel niet in de collectie "vanwege de occulte lading" hiervan
[afbeelding]
Dus daar hebben we ook niet veel aanquote:Hallo,
Eerlijk gezegd weten wij niet of ze op de trollbead armbanden passen. Wij gebruiken ze nu voor onze armbanden en deze hebben een dikte aan het begin van ongeveer 4.0mm en de armband zelf is 3.0mm is dikte. Daar passen de rubbertjes goed op. Men kan dan vervolgens clips over de rubbers plaatsen zodat men vast zones krijgt.
Mit freundlichem Gruß,
Vriendelijke groet,
Best regards,
Alengio Team
Het draakje is echt geweldigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Anitra het volgende:
Het draakje vind ik echt super
Wat heeft iedereen de armbnd al volIk heb pas 4 kralen
Graag gedaan hoor, ik ben zelf ook erg blij met mijn nieuwe violette stipquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
deedeetee: Dankjewel hoor!
Over een kleine 2 weken mag jij ook weer!
Ik mag mijn armband wel gaan verzekeren. Want als hier iets mee gaat gebeuren, oef![]()
Dat wel, maar als ik naar mijn armband kijk heeft elke kraal zijn eigen verhaaltje en dat maakt het ook weer bijzonder.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
....
Kost alleen wel een rib uit je lijf.
Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb een zwarte met groene stippen (glas), gele met oranje bloemetjes (glas) en sinds vanmiddag een egeltje.
Kost alleen wel een rib uit je lijf.
quote:
De kans is groot dat je dan wel invoerrechten moet betalen. En ze zijn streng tegenwoordig hoor. Ook al staat er *gift* op het pakketje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef heaven7 het volgende:
Ja, stap voor stap heMaar ik ga lekker bestellen in Amerika binnenkort! Daar zijn de bedels die hier ¤21,- zijn $17!
quote:There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.
Kun je me een link geven ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
Geen verzendkosten en, volgens haar, ook geen invoeerechten.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.
Er zitten heel veel streepjes opquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?
Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot de douane steekproefs gewijs het pakketje controleert en 19% btw plus boete over je pakket berekend
De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.
Het lijkt mij dat de douane eerder op een écht pakketje aanvalt als zo'n enveloppe......![]()
Die is gaafquote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld in Amerika
[afbeelding]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.
Zelf bestel ik regelmatig computergames in Canada en Amerika. Maar dan kan je ook fiks bij moeten betalen en duurder uit zijn. Het blijft altijd een risico.
Er zal wel een bon bij zittenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?
Redelijk formaat en gewicht en hij ziet er erg leuk uit. Sommige kralen zoals mijn hydrangea zijn best klein maar die haas en schildpad is dus een stuk groter.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:31 schreef heaven7 het volgende:
Oeh, hoe is ie in het echt??
Hij kost nu maar $21! Hier kost ie ¤29,- scheelt ¤10!
Facturen, pakbonnen. En anders schatten ze gewoonquote:Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?
Eind van deze week of begin volgende week weten we meerquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Nu is ie omgerekend gewoon ¤17,- terwijl ie hier ¤29 kost, ¤12,- besparing dus
Het is verslavendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:04 schreef deedeetee het volgende:
O , laat het ons dan ook ff zien ! ?
Nieuw aangeschafte troll beads![]()
Ik ben de eend gaan halen,kon het niet laten toen de juwelier belde dat hij binnen was![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef heppifisj het volgende:
Idd prachtige kleuren! Ik zit al helemaal te bedenken welke bedel ik het eerst ga kopen. Ben helemaal weg van "wisdom" maar is wel duur meteen!
Hoe zit dat trouwens met het slotje, ik heb slotjes gezien met twee haakjes en met een haakje en een oogje geloof ik. Klopt dat en wat is fijner?
pssst, dezequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef heppifisj het volgende:
Ja ik twijfel nog over welk slotje ik zal nemen, er zijn te veel mooieWordt een dure verslaving dit! Maar wel een leuke!
Ja die is heel mooi maar zelf ben ik als een blok voor 't visje gevallen toen ik in een folder van de juwelier de trollbeads ontdekte.quote:
In 't goud is die ook zo prachtig......quote:
Ja die is inderdaad prachtigquote:
Ik heb trolls with gems.quote:
Deze : hij is echt prachtig maar niet zo geschikt om aan een ketting te hangen, tussen andere kralen in draait hij steeds zijn voeten naar voren zodat je de gladde onderkant waar letterjes in gedrukt staan ziet. Ik heb hen nu als eerste kraal hangen en dat gaat prima.quote:
Dezelfde kleur steen zit ook in Trinity *dubbelchecked op site. Mja, het is Trinity* en die kleur is in mijn ogen wel wat meer aanwezig dan de andere steentjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef heppifisj het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad prachtig, ik twijfel nog omdat de steen (in elk geval op dit plaatje) een nogal expliciete kleur heeft, maar ik vind het moeilijk te zien omdat het vast ook iets met de lichtval te maken heeft? Wie het weet mag het zeggen, want deze trek me bijv meer aan dan die met bloemetjes bijv
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |