Het draakje is echt geweldigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Anitra het volgende:
Het draakje vind ik echt super
Wat heeft iedereen de armbnd al volIk heb pas 4 kralen
Graag gedaan hoor, ik ben zelf ook erg blij met mijn nieuwe violette stipquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
deedeetee: Dankjewel hoor!
Over een kleine 2 weken mag jij ook weer!
Ik mag mijn armband wel gaan verzekeren. Want als hier iets mee gaat gebeuren, oef![]()
Dat wel, maar als ik naar mijn armband kijk heeft elke kraal zijn eigen verhaaltje en dat maakt het ook weer bijzonder.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
....
Kost alleen wel een rib uit je lijf.
Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb een zwarte met groene stippen (glas), gele met oranje bloemetjes (glas) en sinds vanmiddag een egeltje.
Kost alleen wel een rib uit je lijf.
quote:
De kans is groot dat je dan wel invoerrechten moet betalen. En ze zijn streng tegenwoordig hoor. Ook al staat er *gift* op het pakketje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef heaven7 het volgende:
Ja, stap voor stap heMaar ik ga lekker bestellen in Amerika binnenkort! Daar zijn de bedels die hier ¤21,- zijn $17!
quote:There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.
Kun je me een link geven ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
Geen verzendkosten en, volgens haar, ook geen invoeerechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |