Helemaal mee eens. Ondanks zijn goals blijft het een kneus. Kijk maar eens wat ie allemaal voor opgelegde kansen mist, en dan vooral de manier waarop. Let bijvoorbeeld ook eens op de manier waarop hij een kopduel ingaat. Harry springt alleen maar, ogen dicht, hopen dat ie hem raakt. Verder doet ie niks, alleen maar dom springen. Zou toch anders moeten kunnen met zijn lengte..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo verdrietig doen om het toekomstige vertrek van charisteas. Hij heeft dan wel 7 uit 9 gescoord (waarvan een groot deel intikkers/koppers) maar voor de rest is hij echt dramatisch in de wedstrijd. Ik heb elke thuiswedstrijd in de Arena gezeten en heb mij echt vreselijk lopen ergeren op zijn langzame en vaak ook domme spel.
Urby erachter, probeer maar eens.quote:Een spitsen duo met rosenberg en huntelaar zal daarom ook voetballend veel beter verlopen. Nu nog de zaak voor Huntelaar dat hij zo blijft scoren zoals hij bij heerenveen deed.
Telegraaf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:25 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
5x ajax, 4x psv en 1x vitesse in de top 10
overigens... bron?
Nou, inderdaad. Wat moeten ze bij Man City gelachen hebben...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
En wat dacht je van Kinkladze
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn dat wel allemaal euro bedragen? 6,8 miljoen EURO voor Kinkladze?
Hoho, zo wordt het wel steeds meer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.
Sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoho, zo wordt het wel steeds meer!Guldens neem ik aan.
14,9 miljoen gulden zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.
Ik vind het alleen maar lachwekkend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dom hé.
Nog dommer is om vervolgens Rosenberg te kopen voor 7 miljoen, terwijl Heerenveen in de zomer 6 miljoen vraagt voor Huntelaar.
En een halfjaar later koop je Huntelaar voor 9 miljoen.
Ik snap het niet.
Echt hè.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Radegast het volgende:
Haha, Koeman met z'n Bob Peeters in de top10.![]()
De verbeterde versie van Kezman, zei men toen bij Feyenoord...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Bob Peeters.
Wist eigenlijk niet dat PSV en Ajax zulke dure aankopen deden. Duurste van Feyenoord is Lazovic. Ook niet de beste deal aller tijden.
Al was 't maar een iets mindere versie van Kezman, zelfs dat is het nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De verbeterde versie van Kezman, zei men toen bij Feyenoord...![]()
Je doet nou net alsof hij niet kan voetballen. Ware het niet dat het een uitstekende voetballer was!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Wat moeten ze bij Man City gelachen hebben...
En z'n mentaliteit was ook niet al te best. Dat wisten ze daar ook wel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef gras het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof hij niet kan voetballen. Ware het niet dat het een uitstekende voetballer was!
Z'n pech was dat hij moest concurreren met een van de beste Ajax-spelers aller tijden en het grootste talent uit de eigen jeugd sinds jaren.
Wie was het grootste talent destijds danquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef gras het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof hij niet kan voetballen. Ware het niet dat het een uitstekende voetballer was!
Z'n pech was dat hij moest concurreren met een van de beste Ajax-spelers aller tijden en het grootste talent uit de eigen jeugd sinds jaren.
Richard Knopperquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wie was het grootste talent destijds dan
Die kwam in 1998/1999 nog nauwelijks aan de bak hoor bij Ajax....quote:
Grygeraquote:Grygera onderhandelt met Ajax
Ook Zdenek Grygera heeft een nieuwe aanbieding van Ajax gekregen om zijn contract te verlengen. De Tsjechische verdediger heeft nog een contract tot medio 2007. Zijn landgenoot en aanvoerder van de Amsterdammers, Tomasz Galasek, ontving twee weken geleden al een aanbieding voor verbeterd contract.
“Het gevoel is van beide kanten positief,” aldus technisch directeur Martin van Geel. “Alle partijen hebben de intentie met elkaar door te gaan.” Ajax zal tevreden zijn met de onderhandelingen, want verschillende Europese topclubs waaronder Juventus toonden al interesse in de centrale verdediger.
De Tsjechische international kwam in het seizoen 2003/2004 over van Sparta Praag. Na een aarzelend begin is hij zeker van een basisplaats bij de ploeg van trainer Danny Blind. Grygera speelde inmiddels 53 wedstrijden voor Ajax en wist hierin vier keer te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |