Ik vraag me af wat je over een jaar gaat blaten als Boerrigter al een basisplek heeft afgedwongen bij Ajax.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:36 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je komt weer met je karakteristiek sterke argumenten. Daar kan ik natuurlijk niet op ingaan, dan zou je me verbaal compleet afslachten.
Anders verzinnen jullie er toch gewoon 1quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet overbodig een goede buitenspeler.
Ik had helemaal niets meegekregen van dat verhaal, ga er gelukkig ook niet overquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders verzinnen jullie er toch gewoon 1![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:45 schreef HeatWave het volgende:
Mitea moet nog heel erg veel leren, maar hij is wel vaardig..
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kul.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een absolute topper. PSV zat ook achter hem aan. Als je het mij vraagt is hij de enige typisch "Engelse" winger die in de schaduw mag staan van Robben over een paar jaar. Van Persie is namelijk meer een spelmakertje en Castelen vooral een draver. Boerrigter heeft een goed inzicht en een hele aardige dribbel. Die kan zo 2 man voorbij en dan nog messcherp voor geven.
Kul omdat ik die Boerrigter heb zien voetballen? Javier Martina is geen topper, die kan in het rijtje Hosé - Reuser - Bobsonquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:47 schreef gras het volgende:
[..]
Wat een kul.![]()
Ooit gehoord van Javier Martina?
Javier Martina is zeker geen topper. Nee, maar hij houd wel die superster van een Derk uit de basis. En niet onterecht mijn inziens. Derk is fysiek maar zwakjes en een choker buitencategorie. Buiten z'n redelijke voorzet slaat een vergelijking met Robben echt als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kul omdat ik die Boerrigter heb zien voetballen? Javier Martina is geen topper, die kan in het rijtje Hosé - Reuser - Bobson
Boerrigter word vaak gewisseld na z'n geweldige optredens. Onlangs zag van den Brom het licht en werd Derk een zitplaats gegund. Nee, Derk dat word onze nieuwe Robben!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef cultheld het volgende:
Niet alleen z'n voorzet, maar ook z'n snelheid is gewoon erg in orde. Robben was fysiek trouwens ook zwakjes in het begin. Boerrigter heeft trouwens meer wedstrijden dan Martina gespeeld. 13 tegenover 11.
Form is temporary, class is permanent.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef gras het volgende:
[..]
Boerrigter word vaak gewisseld na z'n geweldige optredens. Onlangs zag van den Brom het licht en werd Derk een zitplaats gegund. Nee, Derk dat word onze nieuwe Robben!![]()
onzin.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef cultheld het volgende:
Robben was fysiek trouwens ook zwakjes in het begin.
Onzin? Vandaar dat het laatste kampioenschap van Ajax mede te wijten was aan maandenlange blessures van Robben bij PSV.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
onzin.
Kunnen die foto's hierboven niet weg? Doet me pijn aan de ogen![]()
ben je zn zaakwaarnemer ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:19 schreef cultheld het volgende:
Het enige wat ik nog aan te merken heb op die Boerrigter en dat is z'n mentaliteit. Op die leeftijd moet je het gras opvreten en alles geven als je tegen het eerste elftal aan zit. Boerrigter heeft een schitterende voorzet, maar zet zich nog niet voldoende in. Dat gaat er nog wel van komen denk ik.
Nee, maar iedereen uit Tukker-land is persoonlijk ontdekt door Cultheld, dat weten jullie nou intussen toch wel?quote:
Nee hoor, ik volg alleen talentvolle voetballers, van welke club dan ook.quote:
Dat jij het onderscheid niet kunt maken tussen Twente en de Achterhoek, ligt meer aan jouw algemene ontwikkeling dan aan de mijne.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen uit Tukker-land is persoonlijk ontdekt door Cultheld, dat weten jullie nou intussen toch wel?![]()
Dit blijf ik toch jammer van je vinden, zodra iemand in discusie met je gaat over VOETBAL en je kan het niet winnen dan ga je ineens mensen aanvallen op hun algemen kennis en kennis van de Nederlandse taal. Nu valt het wel mee, en zal het vast bedoel zijn als geintje. Maar pas er mee op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat jij het onderscheid niet kunt maken tussen Twente en de Achterhoek, ligt meer aan jouw algemene ontwikkeling dan aan de mijne.![]()
Ik kom er al jaren maar heb geen idee waar dat ding zitquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom dus snel naar de 410 Merchandise stand.
Laat daar nou net een tijd geleden een verhaal van Derk zelf over zijn geweestquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:19 schreef cultheld het volgende:
Het enige wat ik nog aan te merken heb op die Boerrigter dat is z'n mentaliteit. Op die leeftijd moet je het gras opvreten en alles geven als je tegen het eerste elftal aan zit. Boerrigter heeft een schitterende voorzet, maar zet zich nog niet voldoende in. Dat gaat er nog wel van komen denk ik.
Golfer is juist iemand die anderen daar op aanspreekt, dus ik kon het niet latenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dit blijf ik toch jammer van je vinden, zodra iemand in discusie met je gaat over VOETBAL en je kan het niet winnen dan ga je ineens mensen aanvallen op hun algemen kennis en kennis van de Nederlandse taal. Nu valt het wel mee, en zal het vast bedoel zijn als geintje. Maar pas er mee op.
Just my 2 cents
Heb nooit last van Golfer, maar jouw heb ik het vaak zien doen (oa tegen mij over m'n Nederlands).quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Golfer is juist iemand die anderen daar op aanspreekt, dus ik kon het niet laten
Maar jij bent ook gewoon een turkquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb nooit last van Golfer, maar jouw heb ik het vaak zien doen (oa tegen mij over m'n Nederlands).
Nou, er wordt inderdaad veel gevoetbald nuquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie je zoveel op fok dat je volgens mij niet eens tijd overhoudt om langs de lijnen talentjes te scoutenof uberhaupt een keer bij je clubje psv langs te gaan.
Dat je geen die hard sup van de Graafschap bent kan ik sowieso al niet volgen
maar ik hou wel van je hoor![]()
Dat was een grapjequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb nooit last van Golfer, maar jouw heb ik het vaak zien doen (oa tegen mij over m'n Nederlands).
Dies tof iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef SoA-Holic het volgende:
05-01-2006: 410 Merchandise Winter Sale
Vanaf Ajax - Utrecht zullen er enkele merchandise artikelen in de uitverkoop gaan. Dit om de reden dat er nog maar een beperkt aantal maten van is. Of omdat er vervangende producten aankomen. Kom dus snel naar de 410 Merchandise stand.
[afbeelding]
www.vak410.nl
Die sjaal is mooi!![]()
De boel is de laatste jaren anders wel wat veranderd daar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:31 schreef cultheld het volgende:
Ook die trieste Vitesse-haat slaat nergens op en als er dan Vitesse supporters in Doetinchem komen, dan doen ze niks
De Graafschap supporters zijn over het algemeen mietjes hoor. Die zogenaamde spinsidequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De boel is de laatste jaren anders wel wat veranderd daar.![]()
't zijn dus net gewone mensen.... (of supporters, wat je maar wilt lezen...)quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Graafschap supporters zijn over het algemeen mietjes hoor. Die zogenaamde spinsidestaat bekend als kinderside. Een vriend van mij werkt in het spelershome van Vitesse en die was in Doetinchem vorig seizoen toen De Graafschap door Vitesse werd weg gespeeld in eigen stadion. Van te voren had die "harde kern" van De Graafschap praatjes dat Vitessenaren klappen zouden krijgen na de wedstrijd. Ze waren stil en deden niks en daarom vind ik die gasten zo triest. Grote bek en dan niks waar maken.
zoals ik al zei er is nogal wat veranderdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Graafschap supporters zijn over het algemeen mietjes hoor. Die zogenaamde spinsidestaat bekend als kinderside.
Toen ik klein was nam m'n vader me wel eens mee naar de spinnenkopquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zoals ik al zei er is nogal wat veranderdmaar je bent wat dat betreft blijkbaar niet echt op de hoogte
. Nooit op casuals gezeten?
Zekerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
t is toch zo dat er bij de graafschap wel wat veranderd is laatste 2 jaar.
'Ik zie je zoveel op fok'.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie je zoveel op fok dat je volgens mij niet eens tijd overhoudt om langs de lijnen talentjes te scoutenof uberhaupt een keer bij je clubje psv langs te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |