Jup. Het zal even pijn doen, maar er is wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef HeatWave het volgende:
tja, dat zijn de vruchten van wanbeleid...
Omdat Huntelaar persé moet spelen. En Rosenberg moet ook speeltijd hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef Nashje het volgende:
Ik snap dat echt niet he. Charisteas doet het gewoon goed en moet weg. Maar waarom in hemelsnaam?
Dan kun je Charisteas toch nog achter de hand houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat Huntelaar persé moet spelen. En Rosenberg moet ook speeltijd hebben.
Beide spelers zijn onder Blind gekocht.
Charisteas niet.
En Babeltje dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan kun je Charisteas toch nog achter de hand houden?
Dat kan, maar Ajax kiest voor Babel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan kun je Charisteas toch nog achter de hand houden?
Kan maar dat wil Ajax niet, zoals ik al zei, Charisteas is daar te duur voor, Babel niet.quote:
Nee daarom moet er ook iemand weg + Anastasiou gaat in de zomer .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind wil dat niet, maar Blind moet eens wat vaker zijn verstand gebruiken, want met 5 spitsen valt niet te werken.
Haha dat zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Radegast het volgende:
Blind gaat straks weer 4-3-3 spelen, met KJH centraal, Rosenberg op rechts en Babel linksvoor.![]()
Ik denk dat-ie Rosales nog wel een kans gaat geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Radegast het volgende:
Blind gaat straks weer 4-3-3 spelen, met KJH centraal, Rosenberg op rechts en Babel linksvoor.![]()
Sterker nog, het kan niet anders. Ze roepen nu al dat ze met KJH terugwillen naar een 4-3-3.quote:
Mss komen die nog he, laten we eerst maar is afwachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sterker nog, het kan niet anders. Ze roepen nu al dat ze met KJH terugwillen naar een 4-3-3.
Ze hebben zover ik weet nog geen nieuwe vleugelspelers aangetrokken dus ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |