is dat een moderne vijfkamperquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:15 schreef mitt het volgende:
Ik kom mijn awards alvast ophalen voor het onvoorwaardelijke steun die ik David Nalbandian dit jaar heb gegeven.
En dat kan iedereen beamen
Een tennisser, dat weet ik als niet liefhebber van tennis zelfs.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Een tennisser, dat weet ik als niet liefhebber van tennis zelfs.
hoezo afgelasten? het kan wel dan blijven de award-icons maar een jaar langer bij de winnaars van 2004quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef popolon het volgende:
Maar goed, het is alweer zo'n zooitje geworden dat we het maar beter kunnen aflasten.
Oi !quote:
Ik vind 't best, zou zelf nooit mijn mooie icoontje vervangen voor een 'award'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoezo afgelasten? het kan wel dan blijven de award-icons maar een jaar langer bij de winnaars van 2004![]()
Win er eerst maar eens 1.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't best, zou zelf nooit mijn mooie icoontje vervangen voor een 'award'.
Ik doe m'n best om dat niet te doen.quote:
Ik probeer mijn icoon ook altijd wat up-to-date te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik doe m'n best om dat niet te doen.
Mensen die zolang zo'n 'award' als icoon gebruiken ..............
tja .....
Trusten.
Ik denk niemand.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
maar belangrijker wie wil dit een beetje gaan organiseren?
je post wel genoeg om het te organiserenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik post te weinig voor een nominatie hier gok ik. Mijn hoop is gericht op de VBL-awards
Of nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef mitt het volgende:
[..]
je post wel genoeg om het te organiseren![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef placebeau het volgende:
In SPT hoort het eigenlijk om de vier jaar te zijn.
Helemaal niks, want rommeliger dan vorig jaar is technisch en praktisch onmogelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ok, lees niks in de volgende vraag, maar mocht ik het organiseren, wat wordt er van mij verwacht![]()
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Helemaal niks, want rommeliger dan vorig jaar is technisch en praktisch onmogelijk.
lijst van de awards regelen. Gewoon even de huidige lijst actualiseren, maar daar zal iedereen hier wel aan meehelpen en eventueel nieuwe awards toevoegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ok, lees niks in de volgende vraag, maar mocht ik het organiseren, wat wordt er van mij verwacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |