je post wel genoeg om het te organiserenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik post te weinig voor een nominatie hier gok ik. Mijn hoop is gericht op de VBL-awards
Of nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef mitt het volgende:
[..]
je post wel genoeg om het te organiseren![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef placebeau het volgende:
In SPT hoort het eigenlijk om de vier jaar te zijn.
Helemaal niks, want rommeliger dan vorig jaar is technisch en praktisch onmogelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ok, lees niks in de volgende vraag, maar mocht ik het organiseren, wat wordt er van mij verwacht![]()
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Helemaal niks, want rommeliger dan vorig jaar is technisch en praktisch onmogelijk.
lijst van de awards regelen. Gewoon even de huidige lijst actualiseren, maar daar zal iedereen hier wel aan meehelpen en eventueel nieuwe awards toevoegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ok, lees niks in de volgende vraag, maar mocht ik het organiseren, wat wordt er van mij verwacht![]()
De grote winnaar was natuurlijk het gezond verstand.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef zjroentje het volgende:
Heb ik nog wat gewonnen!?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef XL het volgende:
Bedankt voor jullie stemmen jongens! Zonder jullie was het niet gelukt!
Ik wil graag mijn moeder bedanken en de IB-groep. Daarnaast een woord van dank voor de fabrikant van mijn laptop en roostermaker van mijn studie. Ik had het niet gekund zonder de steun van mijn internetprovider, ook de oeverloze inspanningen van mijn modem had ik niet kunnen missen. Jongens! Bedankt.... Deze award is van ons samen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |