die is dan rondquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef XL het volgende:
[..]
Dan maak we van de atkinson-award toch iets als award voor de meestondergewaardeerdesportgeorienteerdemoderatorwaarvandeforumnaambegintmeteenraward. Dan is hij wel kanshebber
Hoe heet die Belgische commentator die nogal fan is van Boonen. Hij zou wel een goede naamgever voor deze award worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is dan rond
een award voor iemand die op het forum duidelijk laat merken van één bepaalde sporter erg fan te zijn lijkt me ook wel leuk. De "Fanclub award" of "GoupieAward" ofzoiets
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:28 schreef hetsjhokleek het volgende:
Hoe heet die Belgische commentator die nogal fan is van Boonen. Hij zou wel een goede naamgever voor deze award worden.
nee man Karl is de ergste. Die krijgt nog orgasmes als die Tom ziet rijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:42 schreef placebeau het volgende:
Nu hebben we ze alledrie
nee, wuyts is echt wel de ergste van de drie.
Wuyts want Karl was er toen niet dacht ik. Maar heb je Karl dan niet gehoord in Roubaix of in Parijs-Nice of waar gaf die commentaar. Maar enfin die belgen zijn allemaal zot van tom. Btw de Michel Wuyts award voor grootste fan van een bepaalde sporter klinkt ook veel beter dan de Karl Van Nieuwkerke award of de Renaat Schotte awardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef rubbereend het volgende:
wie zei tijdens het WK moedertje, moedertje toen Tom won?
Dat moet toch echt Fred Funk worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Leatherface het volgende:
We missen ook nog de Jack Nicklaus - award voor de leukste golf - user.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat moet toch echt Fred Funk worden.
[afbeelding]
ja er zijn hier wel wat vrouwen al behoren die vlgs mij niet tot de vaste sportposters clanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef Remzz het volgende:
Zijn er hier vrouwen dan?
Ik ben benieuwd met hoeveel awards tong er nu weer vandoor gaat
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef Bartoli het volgende:
misschien moet er ook een award komen voor de vrouw met de meeste sportkennis overall. Of awards voor vrouwen afzonderlijk in bepaalde categorieën? Anders worden ze misschien weer ondergewaardeerd. Dan zou Rubbereend zijn award al kwijt zijn
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]de Dione de Graaf award voor de vrouw met de meeste sportkennis?
dat was Wuytsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef rubbereend het volgende:
wie zei tijdens het WK moedertje, moedertje toen Tom won?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zal er van het weekend eens naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |