het gaat om die katquote:Mensen die hun foto's niet fatsoenlijk kunnen re-sizen
jammer dat net nu mijn vader met de hummer weg isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Djeez het volgende:
Katten zijn alleen leuk in stukjes op mijn bumper en wielkasten...
dat is onze parkeer plaats, die staat in onze tuinquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Je tuin is ook lelijk.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef The_Mavericks het volgende:
Nu zijn katten zowiezo niet welkom in onze tuin, maar deze is ook nog es FUCKING lelijk![]()
hij komt regelrecht uit de hel volgens mij:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Je tuin is ook lelijk.
en hij kost mischien nog wel duurder dan je huisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Je tuin is ook lelijk.
Zo jij bent stoerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
en hij kost mischien nog wel duurder dan je huis![]()
quote:
ze kijken me altijd vies aan als ik ze de tuin uit jaagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:14 schreef maan het volgende:
Volgensmij heb jij een obsessie voor katten om 2 topic's te gaan open
Katten houden niet van hondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ze kijken me altijd vies aan als ik ze de tuin uit jaag![]()
Dat blok beton van jou is ook niet echt wonderschoon te noemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
en hij kost mischien nog wel duurder dan je huis![]()
dat is slechts ons dagverblijf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat blok beton van jou is ook niet echt wonderschoon te noemen.
Een modern slavenkwartier met allerlei anonieme zielen in een woonwijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |