Wat liefs, en prettig .....al die leuke alientjes , houden zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik heb een hard time believing dat mijn zebravinkjes ook stiekem kleine alientjes zijn.![]()
! Technische beschrijving.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef KoudeVrouw het volgende:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 6)
De vader weet schijnbaar precies hoe het in elkaar zit. Terwijl Robbert naar eigen zeggen nogal skeptisch is. Dit zegt toch wel iets over de invloed van de vader.
Ik geloof het verhaal van die ufo en aliens , zeker weten !quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef KoudeVrouw het volgende:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 6)
De vader weet schijnbaar precies hoe het in elkaar zit. Terwijl Robbert naar eigen zeggen nogal skeptisch is. Dit zegt toch wel iets over de invloed van de vader.
Is ook niet veel voor nodig om jou iets te laten geloven, he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:07 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaal van die ufo en aliens , zeker weten !![]()
En toch ben ik ook sceptisch, maar dan een goeie scepticus....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Is ook niet veel voor nodig om jou iets te laten geloven, he?
En de vader, waarom hebben de sceptici zich niet met hem bezig gehouden? Geven zij de Rabobank man krediet omdat hij een man van de harde ¤$$'s is?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Is ook niet veel voor nodig om jou iets te laten geloven, he?
Je bedoelt dat je alles zo bekijkt dat je uiteindelijk tot een conclusie komt die het meest bij jouw opvattingen aansluit?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:10 schreef pikki het volgende:
[..]
En toch ben ik ook sceptisch, maar dan een goeie scepticus....![]()
Hij is veel verandert , staat in het boek te lezen , sinds al die gebeurtenissen met zoon Robbert ....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
En de vader, waarom hebben de sceptici zich niet met hem bezig gehouden? Geven zij de Rabobank man krediet omdat hij een man van de harde ¤$$'s is?
"Ik ben hartstikke sceptisch !!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:10 schreef pikki het volgende:
[..]
En toch ben ik ook sceptisch, maar dan een goeie scepticus....![]()
Ja, lijkt me wel interessant om daar in huize van den Broeke een paar camera's te plaatsen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
En de vader, waarom hebben de sceptici zich niet met hem bezig gehouden? Geven zij de Rabobank man krediet omdat hij een man van de harde ¤$$'s is?
Een tip : begin met alles te geloven , en shift maar pas daarna .....en hetgeen overblijft wordt jou waarheid.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je alles zo bekijkt dat je uiteindelijk tot een conclusie komt die het meest bij jouw opvattingen aansluit?
Van de vader?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef KoudeVrouw het volgende:
Al dan niet met toestemming, uiteraard.
Neen, je bedoelt misschien voor alles open staan. Alles geloven is een hele slechte benadering.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Een tip : begin met alles te geloven , en shift maar pas daarna .....en hetgeen overblijft wordt jou waarheid.![]()
Uiteraard , een hokje ervoor resereveren in je hersenen ....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Neen, je bedoelt misschien voor alles open staan. Alles geloven is een hele slechte benadering.
Een betere tip: geloof niets en onderzoek daarna naar de vermeende claims van moeilijk te geloven zaken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Een tip : begin met alles te geloven , en shift maar pas daarna .....en hetgeen overblijft wordt jou waarheid.![]()
Dat gebeurt automatisch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:19 schreef pikki het volgende:
[..]
Uiteraard , een hokje ervoor resereveren in je hersenen ....![]()
Tijd om Peter aan de tand te voelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Lijkt mij de enige die daar niet echt om te springen staat.
Daar ligt idd het verschil : ijs is vaste materie, geesten zijn vluchtige materie, en benader je ook flexiebeler .quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:19 schreef onemangang het volgende:
[..]
Een betere tip: geloof niets en onderzoek daarna naar de vermeende claims van moeilijk te geloven zaken.
Je gaat toch ook niet over ijs lopen voordat je WEET dat je erover kan lopen?
ten eerste : "jouw waarheid".quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Niet erg democratisch , zulke uitlatingen ....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
ten eerste : "jouw waarheid".
ten tweede : Hou nou eens op met die quatsch van "iedereen zijn eigen waarheid"
Een baksteen drijft niet, hoe erg jij ook gelooft van wel.
Ik heb altijd gedacht dat Jezus over water liep?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
ten eerste : "jouw waarheid".
ten tweede : Hou nou eens op met die quatsch van "iedereen zijn eigen waarheid"
Een baksteen drijft niet, hoe erg jij ook gelooft van wel.
Volgens mij heb je vanaf het land dat achter de woning ligt vrij zicht op de achterzijde van het huis. Als ik me de foto's van die graancirkel goed kan herinneren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Tijd om Peter aan de tand te voelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |