ja zwitsjen dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef pikki het volgende:
zwitsjen ???
Switchen bedoel je allicht ?
Duur wel lang , en zou wel opvallen , gelijk ze hier alles uitpluizen denk ik![]()
klopt, dus alle foto's zijn wel degelijk in het kasteel gemaakt. dus niets vantevoren thuis ofzo. dan blijft alleen de uitgeknipte non nog over, óf....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef smalltownboy het volgende:
Dan maar een link naar de foto. De middelste foto is de betreffende kamer op het toestel van Robbert.
http://www.singraven.nl/rondleiding.html
en weet jij toevallig of die olympus camera dat kan? mijn canon heeft die functie namelijk niet. alleen CF, geen interne hd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
![]()
er zit nog altijd een kleine harde schijf in een toestel en je kaartje.
kwestie van ff heen en weer zwitsjen![]()
voor een leek die z'n eigen camera niet kent of iemand met vette vingers wel. maar als die camera een interne hd heeft, dan zou 1 draai aan de knop genoeg moeten zijn om erin te komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef pikki het volgende:
zwitsjen ???
Switchen bedoel je allicht ?
Duur wel lang , en zou wel opvallen
Ik weet dat van Nancy, en ik heb ook over haar een vraag gesteld in mijn 15 'vragen'. Nog steeds geen antwoord, want ook daar ziiten lacunes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:26 schreef MasterM26 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo snel zijn oordeel klaar heeft, het lijkt wel alsof men er lol in heeft om Robbert zo ver mogelijk de grond in te trappen.
Misschien moeten jullie deze site van de Amerikaanse wetenschapster Nancy Talbott eens even doorlezen.
Onderzoek Nancy Talbott
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
je kan de (deel 16 ) natuurlijk al gewoon hier posten [met een spoiler of zo].
Dan is het gwoon een kwestie van copy/past want ik denk dat niemand hier jouw mooie inleidingen kan evenaren.
Gleuven? En wat ben jij: een bobbeltje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef NoSigar het volgende:
Tuurlijk omt er nooit een concreet commetaar van die Moors, dat komt er toch nooit. Het zal altijd wel iets blijven als: 'Wie er in gelooft, gelooft erin', 'het kan, maar het kan ook niet', éen ding is zeker: er is zoveel meer'of 'de waarheid ligt in het midden' zoals die twee SBS6-gleuven zo inzichtelijk betoogden.
Een mooie gedachte voor het naar bed gaan. Wat ik nou ook doe. Mocht de topic nu opeens vollopen, wil nummer 298 er dan voor zorgen dat er een mooie nieuwe draad gemaakt wordt? Anders doe ik het morgen wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
WAAROM GAAN ZE NIET HET DIALOOG AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat doet me denken aan een mop.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef NoSigar het volgende:
...'de waarheid ligt in het midden'...
Die non kán echt niet. Dat was mijn definitieve woord voor vandaag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef tijgervisuals het volgende:
De uitdrukking op het gezicht van irene (als ze naar de "foto's" kijkt) zegt mij genoeg....
[afbeelding]
Dit is een van de foto's.
[afbeelding]
Niet lachen hoor, Irene!
[afbeelding]
God, jongen. Wat heb je nu dan gedaan...?
Jonge, jonge.....![]()
Ik bekijk het dan weer heel anders...ik vind dat Irene meer zoiets heeft van, jeetje!!! meer een soort van schrik...of verpest ik nu allesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef tijgervisuals het volgende:
De uitdrukking op het gezicht van irene (als ze naar de "foto's" kijkt) zegt mij genoeg....
[afbeelding]
Dit is een van de foto's.
[afbeelding]
Niet lachen hoor, Irene!
[afbeelding]
God, jongen. Wat heb je nu dan gedaan...?
Jonge, jonge.....![]()
Dat is dan honderd procent gespeeld, no way dat ze plaatjes op tv laten zien die ze niet van tevoren gecontroleerd hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Ik bekijk het dan weer heel anders...ik vind dat Irene meer zoiets heeft van, jeetje!!! meer een soort van schrik...of verpest ik nu alles![]()
Waar maak je dat nou weer uit op? Omdat we hem niet geloven? Als wij Robert de grond in wilden trappen hadden we de draak met hem gestoken op grond van zaken die helemaal niet relevant zijn. Maar dat is niet aan de orde. Veel mensen hier hebben in een bepaalde mate sympatie voor hem, want ik lees regelmatig dat men zich afvraagt of hij wel tegen alle negatieve kritiek kan. Hij lijkt me ook helemaal geen onaardige gozer. Maar hij is waarschijnlijk wel wat labiel en daarom vind ik het jammer om te aanschouwen dat Irene Moors en andere mensen van RTL hem gebruiken puur en alleen om te scoren met het TV-programma. Dit is veel erger dan wat er gebeurt bij de mensen van Big Brother. Mocht officieel uitkomen dat Robbert's gaven niet echt zijn, dan hoop ik dat niet hij maar Irene en die andere mensen de stront over zich heenkrijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:26 schreef MasterM26 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo snel zijn oordeel klaar heeft, het lijkt wel alsof men er lol in heeft om Robbert zo ver mogelijk de grond in te trappen.
Ben toch blij dat je hem wilde delen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lopen 2 belgen door de straat, vraagt de een aan de ander:
'Zeg, mag ik nu eens in het midden lopen?'
Ooit is er ook een serie geweest over de vliegende nonquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef Merisse het volgende:
Bijzondere ervaring Stenny met die roofvogel, zeker na de afgelopen uitzending met Robbert waarin ook een vogel voor het raam zat en je domeinnaamverkoop met de opbrengst voor de vogelbescherming. Ik zou er zeker een spiritueel teken in zien. Ik ben erg benieuwd wat jij er van vindt? Is het gewoon een bevestiging of zit er voor jou een boodschap in? En hecht jij er nog waarde aan dat jouw vogels werden aangevallen door een roofvogel i.p.v. een lief onschuldig zangvogeltje dat even een kijkje kwam nemen? Misschien zijn de roofvogels wel de sceptici of staat juist Robbert symbool voor de roofvogel
Anyway, just curious maar bijzonder vind ik het
en ik wil even zeggen dat ik me stoor aan de nietszeggende klederen-posts van pikkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |