@ ananas huis..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef WesHell het volgende:
waar is dit?
De mannen.... WHAHAHAAA!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
Later volgen er nog ludieke foto's met bier en de mannen erop![]()
Kijk er maar naar uit!![]()
trek zalf?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Gvd de zalf en curry is op, zo weer halen![]()
Zit ons is niet mênnus te pestenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
De mannen.... WHAHAHAAA!!!!![]()
Moet je die broekies eens zien...
je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef Rosbief het volgende:
En dat frituumandje, helemaal aangekoekt!
Vin ik nou zo zonde he, alles perfect, en dan stuit ik op zoiets. Helaas geen OK-sticker.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:07 schreef B_BOY het volgende:
ff naar de Appie heijn om nog meer zalf en drinken te halen.
Bus 142/143/146 van het Centraal station naar Hilvarenbeekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef BrauN het volgende:
Mên! Woar is dèh LAN fiske?
Hoe lang ga ik er over doen om van Tilburg-Noord noar dien LAN te rolschètse? Ziet er mênnus gezellig uit moatje!
uitstappen bij het vrijthof als je wilt komen frikandelle mee brengen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bus 142/143/146 van het Centraal station naar Hilvarenbeek![]()
goeie frituur.. maarja hij valt toch tegenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
toen de eerste honger ontstond moest daar gauw iets aangedaan worden....
Kan ik nog een speciaal plaatje draaien voor de heren op de LAN? Frituurplaten genoeg... dus roep maar wat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef B_BOY het volgende:
ik ga nu luisteren braun....
Winamp moet je hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
ik krijg hem niet geluisterd? moet dat met powerdvd die start hij bij mij op maar dan doet hij verder niets ik ga nog ff wat proberen.
Zeg Braun, ik hoor Mexicano van F. vd Zaande nooit? Een rasechte frituurplaat dacht ik zo...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kan ik nog een speciaal plaatje draaien voor de heren op de LAN? Frituurplaten genoeg... dus roep maar wat.
Die is net geweest, klaplul. Moet je maar luisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg Braun, ik hoor Mexicano van F. vd Zaande nooit? Een rasechte frituurplaat dacht ik zo...
Gotver, net als ik hem uit heb staan, vaker draaien die plaat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die is net geweest, klaplul. Moet je maar luisteren.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
draai anders mexicano maar dan heeft rosbief hem ook weer es gehoord en wij vinden die ook wel mooi.
Ik ga toch 'Doe mennene mexicano' toch geen twee keer in een half uur draaien gek! Wij zijn professioneel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:11 schreef B_BOY het volgende:
Wat ik nu hoor vind ik geen echte frituurplaten hoor. dat kan stukken beter.....
deze is wel goed hoor maar ik wil wel ff dat je iets over ons zegt....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga toch 'Doe mennene mexicano' toch geen twee keer in een half uur draaien gek! Wij zijn professioneel.
Ik heb nog geen mic, sorry.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
deze is wel goed hoor maar ik wil wel ff dat je iets over ons zegt....
Kunnen we een geluidsfragment opnemen en die dan naar je sturen en dat je die dan draait?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
Dit is ook wel een ultieme frituurplaat hoor... maar wel meer underground.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kunnen we een geluidsfragment opnemen en die dan naar je sturen en dat je die dan draait?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef B_BOY het volgende:
Ondertussen is de friettent aangeslingert. (zie daar het lichtje brand)
[afbeelding]
Is die friteuse al eens eerder gebruikt ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef B_BOY het volgende:
Ondertussen is de friettent aangeslingert. (zie daar het lichtje brand)
[afbeelding]
er staat ook een fles bubbels hoor en ik moet nu gaan werken dus daarom nog geen pinten voor mij....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef Duder het volgende:
Waar zijn de pintjes? Ik zie alleen cola light.
enigszins....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Is die friteuse al eens eerder gebruikt ofzo?
Kom je vanavond ook nog langs? De suffe komt ook met bitterballenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef Duder het volgende:
Wat een uplift mofo gay plan bedoeling
De kranten zijn vervangenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:25 schreef Rosbief het volgende:
Hoe onhygiënisch wil je het hebben:
-De dellen worden op een oude krant gedeponeerd
-De staat van het frituurvet slaat alles, vers vet is goudgelig, dit is donkerbruin. Hoelang is het al niet ververst?
Wordt er ook nog friet gebakken? Dellen alleen zie ik niet als een volwaardige maaltijd.![]()
Inclusief uitgebreide verslaglegging neem ik aan? Friettopics zijn zwaar roelerendquote:
Mênnus goede verslaggeving kun je verwachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Inclusief uitgebreide verslaglegging neem ik aan? Friettopics zijn zwaar roelerend![]()
Zo ja, doe mij er maar 2quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef JackHerrer het volgende:
Heb je geen gehaktstaven?
Je proeft er niks vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Maardat vet he
vernieuw dat eens !
Daar word ik niet vrolijk van.
Nee das waar, je merkt het pas wanneer je dood gaat aan kanker.quote:
Over een jaartje ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee das waar, je merkt het pas wanneer je dood gaat aan kanker.
We gaan nu B_BOY opzoeken in de friettentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:06 schreef Rosbief het volgende:
Kom maar op met die reportage want ik rammel![]()
Een spelfoutquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:39 schreef B_BOY het volgende:
owneej, je raad nooit wat we nu tegenkomen.
jaloers zeker....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef tonks het volgende:
Dingdingding, het kansloos alarm gaat af
Eeeyyy Tonks, volgens mij ben je m'n zoon man. Ik heb laatst een nijlpaard geneukt en je lijkt sprekend op je moeder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef tonks het volgende:
Dingdingding, het kansloos alarm gaat af
Opleiding: Mbo Boekhoudingquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:50 schreef iDex het volgende:
Nerdalerd
Mooi, gaan we doorquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OMG dat ben ik niet![]()
Maar ben het wel met je eens![]()
Bikkelen tot op het bot jongen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had toenstraks ff een frikandel gemaakt, ik doe dat netje zo omhoog, en pak hem er gewoon met mijn handen uit, alsof die echt zo warm is :/
enigszins niet kloppend ananas die buffel die binnenkwam gestormd was er al toen ik ging het moet dus andersom zijn die kontworm kwam rond 1 uur binnen en ik ging om 1 omdat ik schijtmisselijk was...quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:46 schreef De_Ananas het volgende:
Die kut miet van een B_BOY is om 1 uur naar huis gegaan![]()
Om half 2 kwam er nog een buffel binnen gestormt om te frituren maar hij had geen pc bij zich![]()
Onze Belg (vieze gothic!) is 3x gebashed in CoD2![]()
EN De Ananas ownt iedereen![]()
Heftig avondje danquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:46 schreef De_Ananas het volgende:
Die kut miet van een B_BOY is om 1 uur naar huis gegaan![]()
Om half 2 kwam er nog een buffel binnen gestormt om te frituren maar hij had geen pc bij zich![]()
Onze Belg (vieze gothic!) is 3x gebashed in CoD2![]()
EN De Ananas ownt iedereen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |