@ ananas huis..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef WesHell het volgende:
waar is dit?
De mannen.... WHAHAHAAA!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
Later volgen er nog ludieke foto's met bier en de mannen erop![]()
Kijk er maar naar uit!![]()
trek zalf?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Gvd de zalf en curry is op, zo weer halen![]()
Zit ons is niet mênnus te pestenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
De mannen.... WHAHAHAAA!!!!![]()
Moet je die broekies eens zien...
je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef Rosbief het volgende:
En dat frituumandje, helemaal aangekoekt!
Vin ik nou zo zonde he, alles perfect, en dan stuit ik op zoiets. Helaas geen OK-sticker.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:07 schreef B_BOY het volgende:
ff naar de Appie heijn om nog meer zalf en drinken te halen.
Bus 142/143/146 van het Centraal station naar Hilvarenbeekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef BrauN het volgende:
Mên! Woar is dèh LAN fiske?
Hoe lang ga ik er over doen om van Tilburg-Noord noar dien LAN te rolschètse? Ziet er mênnus gezellig uit moatje!
uitstappen bij het vrijthof als je wilt komen frikandelle mee brengen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bus 142/143/146 van het Centraal station naar Hilvarenbeek![]()
goeie frituur.. maarja hij valt toch tegenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
toen de eerste honger ontstond moest daar gauw iets aangedaan worden....
Kan ik nog een speciaal plaatje draaien voor de heren op de LAN? Frituurplaten genoeg... dus roep maar wat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef B_BOY het volgende:
ik ga nu luisteren braun....
Winamp moet je hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
ik krijg hem niet geluisterd? moet dat met powerdvd die start hij bij mij op maar dan doet hij verder niets ik ga nog ff wat proberen.
Zeg Braun, ik hoor Mexicano van F. vd Zaande nooit? Een rasechte frituurplaat dacht ik zo...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kan ik nog een speciaal plaatje draaien voor de heren op de LAN? Frituurplaten genoeg... dus roep maar wat.
Die is net geweest, klaplul. Moet je maar luisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg Braun, ik hoor Mexicano van F. vd Zaande nooit? Een rasechte frituurplaat dacht ik zo...
Gotver, net als ik hem uit heb staan, vaker draaien die plaat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die is net geweest, klaplul. Moet je maar luisteren.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
draai anders mexicano maar dan heeft rosbief hem ook weer es gehoord en wij vinden die ook wel mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |