YoriZ jij hebt vast ook een doel in je leven, dat heeft ieder mensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:31 schreef YoriZ het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet uit wat er allemaal gaat gebeuren in de toekomst. Dat zien we vanzelf wel. Natuurlijk heb ik wel een beeld over hoe de mens zich ontwikkelt. Dat is een positief beeld. Alles komt toch altijd wel goed..
Evolutie noemen ze dat wel en dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is voor de toekomst
Over een paar miljard jaar kan de mensheid ook opgelost zijn in het niets. Maar dat is dan iets voor onze klein klein klein klein klein klein klein kinderen. En over 1 miljard jaar zijn onze klein-kinderen misschien zo klein, dat ze lucht zijn. Dat alles lucht is op dat moment.
En in lucht kan weer wat nieuws ontstaan misschien. Dat uit lucht nieuw leven ontstaat?
Maar dan ga ik nu over lucht praten, heb ook mijn ideeën over lucht maar dat laat ik maar achterwege vanwege het offtopic karakter.
Maar goed, over 1 miljard jaar zijn we waarschijnlijk zover voortgeplant, dat er gewoon een heel ander ras is ontstaan dat wel onder die omstandigheden kan overleven. Je weet maar nooit hoe het zich ontwikkeld allemaal.
Het ras dat ontstaat past zich vaak vanzelf aan de omstandigheden en omgeving aan.
Puur lichamelijk is het denk ik in geen geval, ik bedoel, je gaat wel samen naar bed om met liefde bezig te zijn, maar in een relatie lig je niet 24/7 in bed te rommelen volgens mij. In het begin misschien maar na een tijdje ga je toch het bed weer uit en wil je ff wat anders doen wellicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Evolutie noemen ze dat wel en dat denk ik ookMaar dat neemt nog steeds de magie niet weg, onverklaarbare zaken als Liefde, aantrekkingskracht. In de dierenwereld is het puur lichamelijk, maar hoe zit dat met de mens
![]()
Bij de man is het misschien wel puur lichamelijk, maar bij de vrouw zeker nietDus Vrouwen zijn Aliens
Altijd al gedacht hoor
![]()
Dat denk ik niet, ik heb nu 2 kinderen en die zijn zo mooi en puur al vanaf het moment dat ze er warenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar stel nou dat er wel leven na de dood is, ondanks dat je het niet kunt aantonen. Niemand weet hoe het voelt om dood te zijn. Dan is het dus wel mogelijk dat het bestaat.
De dood kan ook zwart zijn en dood. Maar stel nou er ontpopt zich nieuw leven toch. Dat het licht niet helemaal uitging bij het sterven?
De dood als zwarte leegte, pfff moet er ff niet aan denken.
Nee dus. Iets bestaat omdat het het een aantoonbaar en waarneembaar verschijnsel is. Het geloven in het bestaan van een leven na de dood geeft hoop. Zeker voor mensen die bang zijn voor de dood. Dat is de reden dat mensen in het bestaan er van geloven. Angst voor het in hun ogen onverklaarbare.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar stel nou dat er wel leven na de dood is, ondanks dat je het niet kunt aantonen. Niemand weet hoe het voelt om dood te zijn. Dan is het dus wel mogelijk dat het bestaat.
Het moment voor mijn geboorte was zwart en niet aanwezig. Dus er was geen leven voor de dood, dus waarschijnlijk ook geen leven na de dood?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik heb nu 2 kinderen en die zijn zo mooi en puur al vanaf het moment dat ze er warenMisschien moet je eens kijken naar het moment voor je geboorte ipv het moment na je dood
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee dus. Iets bestaat omdat het het een aantoonbaar en waarneembaar verschijnsel is. Het geloven in het bestaan van een leven na de dood geeft hoop. Zeker voor mensen die bang zijn voor de dood. Dat is de reden dat mensen in het bestaan er van geloven. Angst voor het in hun ogen onverklaarbare.
Als je weet waar je vandaan komt, dan hoef je ook niet bang te zijn om er naar terug te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt
De angst om het leven te verliezen, en daardoor mezelf in te praten dat het leven altijd doorgaat, zelfs na de dood. Dan hoef ik ook niet aan de dood te denken op dat moment, omdat de dood niet van toepassing is voor mij.
Maar dan moet ik dus gewoon niet bang zijn voor de dood. Maar toch. Hoe voelt het nu om dood te zijnJe bestaat niet meer, alsof je in een diepe slaap verkeert als het ware. Dat betekent dus wel een beetje rust. Rust is niet slecht.
Nu stop ik met over de dood praten ff, ik wil niet teveel bezig zijn ermee, heb nog een paar jaar te gaan als het goed is.
De dood is dus het begin, en de dood is het einde?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je weet waar je vandaan komt, dan hoef je ook niet bang te zijn om er naar terug te gaan![]()
In mijn visie is er geen begin en geen einde. Alleen oorzaak en gevolg, geen goed geen foutquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De dood is dus het begin, en de dood is het einde?
Ik bedoel, je wordt geboren vanuit de dood, en gaat vanuit het leven weer naar de dood. Maar kan het dan niet zo zijn dat je vanuit de 2e dood weer naar leven gaat?
Als de dood voor het leven de oorzaak was, waarom kan de dood na het leven dan geen 2e oorzaak zijn?
Of sla ik nu de plank mis
Als je het niet begrijpt moet je het ff zeggen, ik weet niet of ik duidelijk ben nu.
Je wordt geboren uit de duisternis en sterft dus in de duisternis. En als er duisternis is dan kun je toch weer geboren worden uit de duisternis? Of is dat dan niet mogelijk? Lijkt me gewoon logisch. Maar dan leef je dus een heel ander leven, misschien als dier of wat dan ook. Of als plant, of helemaal niet. Misschien ben je wel een wolk.
Ik ga nu ook maar ff de wazige tour op. Kan geen kwaad zolang ik met beide benen op de grond blijf staan.
Oorzaak gevolg inderdaad. Karma ook wel. Dat geldt ook als je hier aan het leven bent. Heb je de juiste oorzaken ingevoerd dan krijg je vanzelf de juiste gevolgen en krijg je de beloning waar je recht op hebt. Dat kan al zijn als je bepaalde positieve gedachtes in je hoofd laat gaan, dat werkt vanzelf uit op je hele instelling. Maar dat gaat niet over het ontstaan van leven en over de dood en eventueel nieuw leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
In mijn visie is er geen begin en geen einde. Alleen oorzaak en gevolg, geen goed geen foutEen universele energie waar wij allen vandaan komen, net als alles (bloemen, lucifers, zon, sterren, mensen, dieren..........alles dus). Het is maar net hoe je je manifesteert, hoe je je materialiseert. Een les? Misschien.........Ik weet het ook niet
![]()
Lekker vaag, maar wel leuk![]()
Maar goed draagt dit verder iets bij ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef UncleScorp het volgende:
Rechter draagt priester op om bestaan van Christus te bewijzen
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_155334.html
Fuck that shit ..... Jesus was gewoon een Ghandi en iedereen was zo fucking dom in die tijd behalve de romeinen want die hadden hem gekilled maar wat ik nou wilde zeggen ... jesus was a showoffquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
Lees nou is ff het laaste stuk van de bijbel, nee je hoeft niet het hele boek te lezen, als je dat niet wilt, de aarde vergaat niet, er komt gewoon een hele nieuwe tijd, waar mensen niet meer met angsten hoeven te leven. Mohammed de zegen zei met hem( ik ben geen moslim), stopte met vechten, omdat hij wilde bidden in Mekka. Elke moslim kan me hier in gelijk geven. Maar de woorden van Mohammed waren zo aan het einde van zijn leven, de grote sharia moet nog komen. kijk deze uitspraak is dubieus. Heeft te maken met ze zogenaamd ongelovigen of zijn het zijn gelovigen. Als wij kijken naar de christelijke boeken is er sprake van verheerlijking en wonderen, stel je nu is voor, zijn deze wonderen wel echt gebeurd, of maken wij van onze oude leiders helden. Dit is nog altijd de vraag in de kerk. Kijk naar johannes Paulus de 2de, volgens de gelovigen moest hij versneld heilig verklaard worden. Maar was onze vorige paus niet een gewoon man uit Polen. Ik ben Rooms Katholiek, maar heb het niet zo op Pausen en andere geestelijke leiders, als Aids eerder aan de kaak was gesteld, waren er veel minder mensen overleden. Maar goed ik besluit waar ik mee begon De Apocalyps is niet het einde van de wereld, het is slechts een begin.
Groeten en een fijn 2006 Newsman.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |