Neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
dat werd tijd
ik dacht al dat je hier was:
[afbeelding]
Een halve liter melk achteroverklokken na de boterham?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
dat werd tijd
ik dacht al dat je hier was:
[afbeelding]
Bedankt voor de info man!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Merk en type: Schans S2000
Eigenaar: Strukton
Land van herkomst: Nederland
Datum: 02-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 2000; sinds 2003 van Strukton
Wat een gezeik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:Geenidee...
Vandaag bij het CWI wel een zwerver voor medie had niet helemaal in de gaten dat je voor een uitkering een pastadres nodig had
ik wilde m net linken jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
Opel Calibra 16v 2.0i 150pk
Toch leuk dat er iedere maand wel zo'n topic voorbij komt
Calibra'squote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde m net linken ja
Zal ik een linkje naar het calibra topic op buzzybee geven?Misschien dat ie dan inziet dat het echt niet kan...
quote:Ik zag vandaag een NOG lelijker opgetuigde calibra. Maar toen ik mn camera pakte ging de persoon in de woonwagen waar de Calibra voor stond boos kijken, dus toen ben ik verder door gefietst.
een van de weinige keren dat ik luidop moets lachen op mn fiets op het moment dat ik de bocht om kwamquote:
Echt dat KAN echt NIEMAND mooi vindenquote:
Zelfs als je het uitlegt aan een blinde moet hij/zij het nog verafschuwenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Echt dat KAN echt NIEMAND mooi vinden
Vaak gestelde vraag door mensen die die foto zien: "waarom heb je die foto met paint bewerkt?"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs als je het uitlegt aan een blinde moet hij/zij het nog verafschuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |