Dat lijkt maar zo, er zit meer in dan je denkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Simpel spel trouwens.
Niet veel negatiefs hoor, maar ik vind dat je pokeren zelf moet doen om de 'spanning' te ervaren als je met echt geld speelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef DaDude1987 het volgende:
mooie pot net, alleen had Tony G er meer uit kunnen halen
boyv hoezo hopeloosheid ??
Daar geef ik je helemaal gelijk in, alleen kan je zo wel een beetje kijken bij welke kaarten vaak gefold wordt en welke niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Niet veel negatiefs hoor, maar ik vind dat je pokeren zelf moet doen om de 'spanning' te ervaren als je met echt geld speelt.
welkom in de wereld van toernooi pokerquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Niet veel negatiefs hoor, maar ik vind dat je pokeren zelf moet doen om de 'spanning' te ervaren als je met echt geld speelt.
Texas Hold'em: It takes 5 minutes to understand, but it takes a lifetime to master!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:13 schreef DaDude1987 het volgende:
Nja het lijkt simpel, maar je moet je kansen kunnen inschatten en je tegenstanders kennen wat betreft bluffen enz. Speel zelf ook geregeld poker, echt een leuk spel om met je vrienden te doen, simpel maar niet te makkelijk
klopt, maar hoelaat komt dat altijd, vorige week zou t ook komen, maar het kwam maar nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef danos het volgende:
Kijk vanavond maar eens op Eurosport, komt tenmindste echt poker! EPT in Barcelona als ik me niet vergis
en kan uiteindelijk dodelijk zijn, zoals op het einde bleekquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:42 schreef martinlutherking het volgende:
Ik vind het komisch, nadat ik het spel begreep. Bluffen is kicken.![]()
Tony G. trapte in zijn eigen val 2x. Eerst die 5000 dollar raise en toen de laatste all inquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en kan uiteindelijk dodelijk zijn, zoals op het einde bleek
heads werkt gewoon net als de rest alleen heb je veel sneller een mooie hand, een plaatje kan al heel wat waard zijn. Je moet vooral agressief spelen, wachten op een supermooie hand werkt meestal niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:49 schreef SunChaser het volgende:
Ja hoe werkt Heads up eigenlijk?
En hoe zit t nu met die gast die 200 dollar over had, die mocht wel spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |