Altijd gezellig.quote:
Maar morgen word je gelukkig weer wakkerquote:
"Moet."quote:
Dat was toch die ene keer dat ik je op je hoofd sloeg?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:40 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Kims Tepelpiercing een keer gezien
Ja, toen Tijn en ik jouw vasthielden om een foto te maken van je tiet. Wat niet gelukt is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat was toch die ene keer dat ik je op je hoofd sloeg?
Alsof jij een antwoord op die vraag nodig hebt.quote:
Geen verplichtingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:49 schreef k_i_m het volgende:
Moet ik nù mailen?
Ik schijn van onvoorspelbare vrouwen te houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:50 schreef k_i_m het volgende:
Jammer, daar hou ik wel van.
Je drukt jezelf leuk uit, laten we eens kijken of dat in je voordeel werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik schijn van onvoorspelbare vrouwen te houden.
Op een ouwe fiets mot je 't lerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
* Messenga fobo kijkt.
Hmm, bit to old.
Ik wacht nog steeds op antwoord.quote:
Mn stadsfiets is al 25 jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets mot je 't leren.
Gek he? Ik had je moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
* Messenga fobo kijkt.
Hmm, bit to old.
Ben jij dit, JAM?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef Capa het volgende:
Een ja zal ik beantwoorden met een verzoek om een kop koffie in één der betere etablissementen van Den Haag.
(Of ergens anders, mits niet verder dan 250 km van Den Haag verwijderd.)
Zo.![]()
Dwing het maar af!quote:
Dan zal ik je moeten ontvoeren.quote:
Nee, Capa.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:00 schreef k_i_m het volgende:
Bazyx!!!
Had gekund, als je uit '71 kwam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gek he? Ik had je moeder kunnen zijn.
Voor mij is ze de koningin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:04 schreef Maanvis het volgende:
Capa je hebt het mis! Kim is de koningin helemaal niet!
<knip>
Ze is een indiaantje?!?!
Nee, K_I_M , ík had zijn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gek he? Ik had je moeder kunnen zijn.
De vraag is echter, wie ben jij in dit verhaal?quote:
Flikker op met die oude foto's lamlulquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:04 schreef Maanvis het volgende:
Capa je hebt het mis! Kim is de koningin helemaal niet!
Ze is een indiaantje?!?!
Is het nu de bedoeling dat ik heel hard wegloop?quote:
"Mijn Image, Wat doe jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Flikker op met die oude foto's lamlul.
ik quote deze, vanwege hoogquote:
kinnesinnequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:09 schreef Maanvis het volgende:
"Mijn Image, Wat doe je"
Maargoed, ze zijn weg
Jij ging toch een antwoord afdwingen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Capa het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat ik heel hard wegloop?
![]()
Ik kan niet dwingender dan dwingend zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef k_i_m het volgende:
Jij ging toch een antwoord afdwingen?
Okay, mail maar naar ikbendusechtteluiomeenmailadresaantemaken@gmail.com, dan komt alles goed!quote:
Done.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:13 schreef Bazyx het volgende:
[..]
Okay, mail maar naar ikbendusechtteluiomeenmailadresaantemaken@gmail.com, dan komt alles goed!
Ja wat is dat nou?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:15 schreef k_i_m het volgende:
Done.
Waar zie je me voor aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:16 schreef Bazyx het volgende:
[..]
Kut.
CC'tje naar m'n echte mailadres dan?
HEE?quote:
Dat was nou een sterk staaltje afdwingen.quote:
Struikroven. Niet volgens de code.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:17 schreef k_i_m het volgende:
Dat was nou een sterk staaltje afdwingen.
Dudok. 13:00u.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Xennia het volgende:
Vervang ? door !
Dat vraagt hij aan Bazyx, toch of nietquote:
Maak je ook even foto's? Dan kan heel fok haar van advies voorzienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat vraagt hij aan Bazyx, toch of niet
Zou wel handig zijn
Dan kan ik een vergelijkend warenonderzoek doen voor k_i_m
Aan jou heb ik tenminste wat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat vraagt hij aan Bazyx, toch of niet
Zou wel handig zijn
Dan kan ik een vergelijkend warenonderzoek doen voor k_i_m
ik MMS ze meteen doorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maak je ook even foto's? Dan kan heel fok haar van advies voorzien
Vooral een schattig topic, al vraag ik me af hoe effectief het is, lef heeft TS welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef thaleia het volgende:
Wat een leuk topic!
En dan heb je k_i_ms stoute indiaantje foto nog gemist.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef thaleia het volgende:
Wat een leuk topic!
Nooit sigaretten van een vrouw die je probeert te daten vragen. Denk nu niet dat je date nog doorgaat...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef Capa het volgende:
Hee k_i_m, weet niet of jij nog rookt, maar mijn sigaretten zijn op.
Was ook gansch mijn bedoeling niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:44 schreef SolidasRock het volgende:
Nooit sigaretten van een vrouw die je probeert te daten vragen. Denk nu niet dat je date nog doorgaat...![]()
idd erg fout.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nooit sigaretten van een vrouw die je probeert te daten vragen. Denk nu niet dat je date nog doorgaat...![]()
heb dus duidelijk geen zin in subtiliteiten vandaag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:46 schreef Fokkedop het volgende:
idd erg fout.
Wat denk jij nou? Het stoute indiaantje ken ik allang! Het is dat ik een tijd geleden een gebrek aan harddiskruimte had, anders had ik 'm zelfs hier nog gehadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef Tijn het volgende:
En dan heb je k_i_ms stoute indiaantje foto nog gemist.
Ah, nou bedenk je dan hoe leuk je dit topic vond en tel daarbij op hoe leuk het stoute indiaantje is, om een beeld te krijgen van hoe leuk dit topic ècht isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:49 schreef thaleia het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? Het stoute indiaantje ken ik allang! Het is dat ik een tijd geleden een gebrek aan harddiskruimte had, anders had ik 'm zelfs hier nog gehad
Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:52 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij kan het nog wel leuker
Jij ontzettende Jago.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:55 schreef Bazyx het volgende:
Goed, morgenmiddag op het Plein.
Het gaat je om Milagro he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |