Altijd gezellig.quote:
Maar morgen word je gelukkig weer wakkerquote:
"Moet."quote:
Dat was toch die ene keer dat ik je op je hoofd sloeg?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:40 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Kims Tepelpiercing een keer gezien
Ja, toen Tijn en ik jouw vasthielden om een foto te maken van je tiet. Wat niet gelukt is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat was toch die ene keer dat ik je op je hoofd sloeg?
Alsof jij een antwoord op die vraag nodig hebt.quote:
Geen verplichtingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:49 schreef k_i_m het volgende:
Moet ik nù mailen?
Ik schijn van onvoorspelbare vrouwen te houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:50 schreef k_i_m het volgende:
Jammer, daar hou ik wel van.
Je drukt jezelf leuk uit, laten we eens kijken of dat in je voordeel werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik schijn van onvoorspelbare vrouwen te houden.
Op een ouwe fiets mot je 't lerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
* Messenga fobo kijkt.
Hmm, bit to old.
Ik wacht nog steeds op antwoord.quote:
Mn stadsfiets is al 25 jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets mot je 't leren.
Gek he? Ik had je moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
* Messenga fobo kijkt.
Hmm, bit to old.
Ben jij dit, JAM?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef Capa het volgende:
Een ja zal ik beantwoorden met een verzoek om een kop koffie in één der betere etablissementen van Den Haag.
(Of ergens anders, mits niet verder dan 250 km van Den Haag verwijderd.)
Zo.![]()
Dwing het maar af!quote:
Dan zal ik je moeten ontvoeren.quote:
Nee, Capa.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:00 schreef k_i_m het volgende:
Bazyx!!!
Had gekund, als je uit '71 kwam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gek he? Ik had je moeder kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |