Had ie maar Kleenex moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef cerror het volgende:
Héhé, je zit onder de plak.
Héhéhé!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:21 schreef crackhead het volgende:
[..]
Had ie maar Kleenex moeten gebruiken.
zoek haar op lamlul.. en schrijf je naam in de sneeuw.. en zeg dat je van dr houdt enzo..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef SamStar het volgende:
ja je leest het goed, mn vriendin is al sinds donderdag aan het wintersporten met haar ouders...
IK MIS HAAR GVD!!! heel erg veel![]()
we hebben al aantal keer gebeld gesmst maar toch ik mis haar bij me
én mn sigaretten zijn op...
Ik denk dat je t van je sigaretten erger vind....Maakt niks uit hoor, ik weet hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef SamStar het volgende:
ja je leest het goed, mn vriendin is al sinds donderdag aan het wintersporten met haar ouders...
Zij is naar de sneeuw.... hij niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:22 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zoek haar op lamlul.. en schrijf je naam in de sneeuw.. en zeg dat je van dr houdt enzo..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef juiced het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken en gaan roken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken en bier drinken. En roken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
Jeetje! Wat een kutwijf! Beetje zonder jou sigaretten achter te laten op wintersport gaan!
Kenmerkt meteen hoeveel ze van je houd!
Ik zou het meteen uitmaken!![]()
weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef LSS het volgende:
Ging dan mee wintersporten, die vriendin van jou ligt nu natuurlijk te rampetampen met een ski-instructeur.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef juiced het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken en bier drinken, roken en pillen slikken.
Ik zou het gewoon uitmaken, bier drinken, roken, pillen slikken en naar de hoeren gaan.
Dan had dit topic toch niet bestaan?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef beertenderrr het volgende:
O meneer heeft eindelijk weer eens tijd voor zijn echte vrienden hier op FOK! en begint meteen weer te huilen over z'n vriendin![]()
Normaal heb je ook geen tijd voor ons, dus nu hebben wij ook geen tijd voor jou slijmbal
Ik zou het gewoon uitmaken, bier drinken, roken, pillen slikken en naar de hoeren gaan en een paar joints roken.
dat soort zaken is ook voorbehouden aan mensen met een sociaal levenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef ioko het volgende:
Ik rook niet en heb geen vriendin, dus ik heb geen idee waar je het over hebt.![]()
Daar is R&P voor, pauper.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:56 schreef GaRleC het volgende:
Ik ben vandaag bij mn vriendin weggegaan. Ze zoekt t zelf maar uit de sloerie.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef Wesfrdam het volgende:
zoek een ander schareltje dantot ze terug is.
![]()
Och arme...quote:
niet als ze wist wat voor een labiele cry-baby je bent...quote:
Nieuwe vriendin kopenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef SamStar het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef juiced het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken, bier drinken, roken, pillen slikken, naar de hoeren gaan, een paar joints roken en een sjieke slip wip maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |