Had ie maar Kleenex moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef cerror het volgende:
Héhé, je zit onder de plak.
Héhéhé!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:21 schreef crackhead het volgende:
[..]
Had ie maar Kleenex moeten gebruiken.
zoek haar op lamlul.. en schrijf je naam in de sneeuw.. en zeg dat je van dr houdt enzo..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef SamStar het volgende:
ja je leest het goed, mn vriendin is al sinds donderdag aan het wintersporten met haar ouders...
IK MIS HAAR GVD!!! heel erg veel![]()
we hebben al aantal keer gebeld gesmst maar toch ik mis haar bij me
én mn sigaretten zijn op...
Ik denk dat je t van je sigaretten erger vind....Maakt niks uit hoor, ik weet hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef SamStar het volgende:
ja je leest het goed, mn vriendin is al sinds donderdag aan het wintersporten met haar ouders...
IK MIS HAAR GVD!!! heel erg veel![]()
we hebben al aantal keer gebeld gesmst maar toch ik mis haar bij me
én mn sigaretten zijn op...
Zij is naar de sneeuw.... hij niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:22 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zoek haar op lamlul.. en schrijf je naam in de sneeuw.. en zeg dat je van dr houdt enzo..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef juiced het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken en gaan roken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken en bier drinken. En roken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
Jeetje! Wat een kutwijf! Beetje zonder jou sigaretten achter te laten op wintersport gaan!
Kenmerkt meteen hoeveel ze van je houd!
Ik zou het meteen uitmaken!![]()
weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef LSS het volgende:
Ging dan mee wintersporten, die vriendin van jou ligt nu natuurlijk te rampetampen met een ski-instructeur.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef juiced het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken en bier drinken, roken en pillen slikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |