Tweede keer in me leven dat ik bloed heb opgegeven, dus jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Inderdaad, elke keer met een peuk in bed stappen kan niet gezond zijn.
Woeeps....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tweede keer in me leven dat ik bloed heb opgegeven, dus ja
Als ze een vol pilsje tussen haar borsten kan vasthouden... ben ik 1 en al oor (!!)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef George-Butters het volgende:
Mmmm kerels het wordt tijd voor een dame in jullie leven. Beetje stabiliteit zou niet erg zijn.
al mijn dames vluchten naar het buitenlandquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef George-Butters het volgende:
Mmmm kerels het wordt tijd voor een dame in jullie leven. Beetje stabiliteit zou niet erg zijn.
Ja, ben bang van wel, daar ik niet meer met chemische stoffen werk.quote:
Pas je soms niet in de koffer ?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
al mijn dames vluchten naar het buitenland
Heftig..... ik rook niet meer dan een pakje in de 2 dagen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ben bang van wel, daar ik niet meer met chemische stoffen werk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef George-Butters het volgende:Tukkenstein. Meisje is ziekig, ze kan wel een massage gebruiken.
Ik rook ongeveer pakje shag per anderhalve dagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heftig..... ik rook niet meer dan een pakje in de 2 dagen.
Maar ik heb nog 80 paginas te gaan in me boek, daarna stop ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik rook ongeveer pakje shag per anderhalve dag
Wat heb jij dan voor een beetje systeemonderhoud?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee ik vervloek alles met Norton...
Er staat zelfs een bijdrage van mezelf tussen![]()
Dat is wel erg veel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik rook ongeveer pakje shag per anderhalve dag
Ik het leger rookte ik een pakje Van Nelle Export per dagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel...
50 shag sigaren = 2 pakjes camel in 1,5 dag... = 33 sigaretten per dag. Teminste als je een beetje fatsoenlijk kan draaien.
Dat is wel een stevig rokende schoorsteen.
- De Hoogovens in IJmuiden zijn er niks bij -
Nu is een of andere gek aan het woord die stukken maan verkooptquote:Kroon jezelf tot koning - en begin je eigen land
(How to start your own country) 6-delige Engelse (GB) serie reportages Waarom zou je je eigen land niet beginnen? Belachelijk idee? Er zijn mensen die het daadwerkelijk doen. De satiricus Danny Wallace neemt de uitdaging aan. Hij onderzoekt wat er allemaal bij komt kijken om je eigen land te beginnen. Zijn hilarische zoektocht levert verrassende inzichten op over zaken als macht, bureaucratie, wetten en geld. Kijk hoe Koning Danny I zich staande houdt, op zoek gaat naar onderdanen en de jongste micro-staat ter wereld vestigt. Afl.1.
@nederland 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |