Vanwaar dat, SCH?quote:
Als het niet zo zielig was was het idd hilarisch ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon grappig - die opmerking van BS is al zo hilarisch.
Hij neemt het tenminste voor me op, op zulke mensen moet ik zuinig zijn hierquote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als het niet zo zielig was was het idd hilarisch ja.
Je bedoeld dat'ie et voor je opneemt, als'ie je homosexualiteit afkeurt, en maar wat brabbeld in dat't een kwestie van keuze is?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij neemt het tenminste voor me op, op zulke mensen moet ik zuinig zijn hier![]()
Ja, dat je in dit geval voor de optie weglachen zou kiezen had ik al zien aankomenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
Extec, wind je niet zo op. Er stond een smiley achter.
Meestal lees ik de posts van BS niet eens.
Even een bijval (geen knieval).quote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou nou, je blaast wel erg hoog van de toren. Het laatste wat ik ben is een racist. Het wordt mij vaak kwalijk genomen dat ik ondanks de beladenheid van bepaalde onderwerpen toch altijd objectief probeer te redeneren. Het heeft geen zin om bij bepaalde onderwerpen overdreven medelijden te hebben met anderen. Een debat moet kunnen, zeker als men goede argumenten gebruikt.²
Zie ik eruit als een NWS-mod ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:54 schreef sigme het volgende:
KlowJow,
Gaat Verloedering ook weer open? Afgezien van die laatste paar posts met dat gehak van StefanP en SCH was het een prima topic toch?
Ik stel in ieder geval nog wel prijs op reactie van ZureMelk.
Ja he, ik zou niet weten wat voor mij het nut is van slijmen tegen een FA, dus ik slijm tegen je alsof je MOD bentquote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een NWS-mod ofzo..
Verkapte ban-aanvraag, wat stond hier ook alweer op?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben dat stompzinnige gekwetter van desiredbard echt zat en hoop dat jij daar als nieuwe mod een daad in gaat in stellen!
Oi Mods mag Bansheeboy nog steeds dat stukje homohaat posten,quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn ze wellicht geļnspireerd door mijn essay:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Topic staat in GC, niet mijn afdeling.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:02 schreef desiredbard het volgende:
Oi Mods mag Bansheeboy nog steeds dat stukje homohaat posten,
Ik dacht dat daar copyright op zat van wijlen Adolf Hitler,
Kan de oorspronkeleijke haatmail nu niet een keer door jullie verwijdert worden?
Dit stukje wordt namelijk altijd door hem gebruikt om het flamen te starten
Het is een (vol) topic uit 2004 dat nu echt niet meer verwijderd gaat worden. Te pas en te onpas met een link ernaar strooien is natuurlijk zinloos en kan best geėdit worden, maar we gaan niet met terugwerkende kracht oude topics langs om die alsnog te verwijderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond, ik vraag niet om een ban alleen om verwijdering van het "proza" mischien iets om met je mede mods te overleggen, temeer dit stukje aangehaald wordt zodra het woord homo ook maar ergens mee van doen heeft.
Ik ben zelf tamelijk fel in mijn uitspraken, en/maar probeer me te beheersen, maar het domweg blijven quoten van zo'n haatdragend stukje gaat te ver.
I know.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond, ik vraag niet om een ban
Ligt meer op het FA-vlak (en die lezen ook mee), maar het staat in GC en valt ver buiten mijn werkscope.quote:alleen om verwijdering van het "proza" mischien iets om met je mede mods te overleggen, temeer dit stukje aangehaald wordt zodra het woord homo ook maar ergens mee van doen heeft.
quote:Ik ben zelf tamelijk fel in mijn uitspraken, en/maar probeer me te beheersen, maar het domweg blijven quoten van zo'n haatdragend stukje gaat te ver.
Vanwaar die jaloezie voor eens tukje uit 2004 wat proza-achtig aanvoelt. En waarom wil je een ban voor mij, omdat ik een andere denkwijze dan jij hebt? Je bent vele malen gevaarlijker is al gebleken, iedereen weet het hier, zoals SCH al beaamt en ook zoalshetis, en dat zijn niet de minsten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond, er is naar mijn mening niets mis met een beetje discriminatie , het overkomt iedereen weleens en is zwaar politiek overtrokken, (Als jij doelt op de Jood uitspraak in NWS ik hoop dat ik het daarna duidelijk uitgelegd heb wat ik met de uitspraak wilde bereiken, namelijk dat er aangaande discriminatie met twee maten gemeten wordt. Ik vraag me af of een stukje aangaande "de ondergang van het Jodendom" bijvoorbeeld zo lang zou kunnen blijven bestaan.
Ieder kriticast stukje van Akersloot wordt ook direct de nek omgedraaid. verwijdering van het topic is gericht op het voorkomen van flames en in alle oprechte eerlijkheid zou een ban van...... nee ik doe het niet
Het bewijs lever je hieronder zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond, ik vraag niet om een ban alleen om verwijdering van het "proza" mischien iets om met je mede mods te overleggen, temeer dit stukje aangehaald wordt zodra het woord homo ook maar ergens mee van doen heeft.
Ik ben zelf tamelijk fel in mijn uitspraken, en/maar probeer me te beheersen, maar het domweg blijven quoten van zo'n haatdragend stukje gaat te ver.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
1) Die marokjes nemen beter durex me ipv semtex
2) wist niet dat explosies omnder de SOA's vielen
Jezelf intelligenter dan XXX noemen is eerder een teken van domheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef desiredbard het volgende:
Gevaarlijk, omdat ik intelligenter ben, dat neem ik als compliment
Wat een beheerste discussietechniekquote:SCH is een nog grotere sukkel dan jij bent,
Maar hijd oet dat dus vaak op zo'n manier dat hij er niet veel moeite mee heeft, iets wat jij overduidelijk wel hebtquote:en hoewel ik heftig met zoalshetis van mening kan verschillen en we inderdaad onze redelijkheid wel eens verliezen ...ach....maar iik zie hem niet instemmen met jouw leugenachtig geblaat, verder is dat niet voor dit topic lijkt me
Ik ben blij dat je het zo opvat, zo was het nl. ook bedoeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef desiredbard het volgende:
Gevaarlijk, omdat ik intelligenter ben, dat neem ik als compliment
Ik wil mijn profiel niet te buiten gaan door mijn oprechtheid te verliezen, maar jouw posts zijn zelden te betrappen op redelijke inhoudelijkheid. Verder dan "Marokkanen zijn sukkels" en "Geiten te koop voor de gewillige Marokkanen" kom je zelden tot nooit, helaas, want ik mag je wel.quote:SCH is een nog grotere sukkel dan jij bent, en hoewel ik heftig met zoalshetis van mening kan verschillen en we inderdaad onze redelijkheid wel eens verliezen ...ach....maar iik zie hem niet instemmen met jouw leugenachtig geblaat, verder is dat niet voor dit topic lijkt me
Inderdaad werkte prima..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik schreef gewoon de intrigant. verder niks, maar het schijnt aardig te werken![]()
Bij die eerste zin gaan mijn teentjes iets krommen. maar vooruit dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond, er is naar mijn mening niets mis met een beetje discriminatie , het overkomt iedereen weleens en is zwaar politiek overtrokken, (Als jij doelt op de Jood uitspraak in NWS ik hoop dat ik het daarna duidelijk uitgelegd heb wat ik met de uitspraak wilde bereiken, namelijk dat er aangaande discriminatie met twee maten gemeten wordt. Ik vraag me af of een stukje aangaande "de ondergang van het Jodendom" bijvoorbeeld zo lang zou kunnen blijven bestaan.
Ieder kriticast stukje van Akersloot wordt ook direct de nek omgedraaid. verwijdering van het topic is gericht op het voorkomen van flames en in alle oprechte eerlijkheid zou een ban van...... nee ik doe het niet
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad werkte prima...
in een keer hele discussie verplaatst
Als je nou intrigant in een nieuw forum plaatst,....
denk je dan dat we de discussie weer terugkrijgen naar waar die hoort?
Jaja Pot en ketel, water en vuurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zo opvat, zo was het nl. ook bedoeld.
[..]
Ik wil mijn profiel niet te buiten gaan door mijn oprechtheid te verliezen, maar jouw posts zijn zelden te betrappen op redelijke inhoudelijkheid. Verder dan "Marokkanen zijn sukkels" en "Geiten te koop voor de gewillige Marokkanen" kom je zelden tot nooit, helaas, want ik mag je wel.²
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Drugshond het volgende:
(onder het genot van een dart-of schaakpartij).
Doe liever iets aan die desiredbard nu je allmighty bentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen jullie niet beter die persoonlijke discussie voortzetten op MSN, ICQ of voor mij apart op spelpunt.nl (onder het genot van een dart-of schaakpartij).
Er is nog niet eens een [NWS], topic, en jullie vliegen elkaar al naar de haren. Dit is FB dudes !!![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
zoals SCH al beaamt en ook zoalshetis
kleine correctie. ik beaamde niks. ik deed slechts een kleine psychologische test, die al een tijdje door mijn hoofd spookte.quote:
BSB zegt het en wij zijn niet de minsten, zegt ie, dus ga nou niet lopen mekkerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kleine correctie. ik beaamde niks.
je hebt gelijk! ik zou die veer meer moeten koesteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
BSB zegt het en wij zijn niet de minsten, zegt ie, dus ga nou niet lopen mekkeren![]()
ff rustig SCH.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Doe liever iets aan die desiredbard nu je allmighty bent
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Drugshond, zonder te veel een beroep te doen op het feit dat je mijn collega bent geweest en mij dus kent, kan je misschien laten weten aan DesiredBard dat zijn mening over mij niet klopt, van mij neemt hij het nl. niet aan, ondanks dat het best een goede kerel is lijkt me.²
Heeft alleen een probleem met homo´s en joden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Hey, niet voor je karretje spannen.
Maar BSB is geen verkeerde persoonlijkheid in real-life. Als user mept je soms te hard (maar dat weet je zelf ook wel).
je bedoelt die vegetariėr, die zijn nicht liefhad?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heeft alleen een probleem met homo´s en joden?
Ken daar nog zo iemand, die was ook zo lief voor zijn hond.
Zo verkapt is het toch niet? Ik vind echt dat die gozer weg moet, kan echt niet wat hij schrijft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff rustig SCH.![]()
desiredbard mag idd wel kappen met zijn persoonlijke vergelijkingen (over wie is de grootste sukkel). Maar verkapte ban aanvragen is ook niet de oplossingsrichting die ik voor ogen heb.
Wat heeft Lassie er nou mee te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft alleen een probleem met homo´s en joden?
Ken daar nog zo iemand, die was ook zo lief voor zijn hond.
och. ik denk dat fok bij langdurige users best wel naar de persoon kijkt sch.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo verkapt is het toch niet? Ik vind echt dat die gozer weg moet, kan echt niet wat hij schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |