abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 22:48:19 #151
46960 StefanP
polemicist
pi_34103921
Die negers hier zien zichzelf als Amerikaan en gedragen zich zo, en ik heb totaal geen moeite met ze. Ik heb wel moeite met anti-NL en anti-westerse aso's, maar figuurtjes als jij zien dat meteen als "racisme". Verder ben je geen woorden waard, je bent gewoon een walgelijk figuur. Maar ons-kent-ons he, dus je offtopic getrol gaat ongetwijfeld onverminderd door. Kind.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_34104199
Ah, vandaar dat velen zich ook afro-american noemen. Kun jel niet beter wat integreren daar Stefan, voor iemand die Nederland zo klote vindt en met de staart tussen de benen ervandoor ging ben je nog veel op Nederlandse fora te vinden. Het zou me ook niet verbazen als je daar RTL 4 kijkt via de schotel. Je lijkt wel een onaangepaste Marokkaan, de VS versie.
  zondag 15 januari 2006 @ 22:58:06 #153
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_34104326
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Vanwaar dat, SCH?

Je mag dan een boomknuffelende, demagogische homo zijn, maar van mij mag je homo zijn.

Ik ben niet zo barbaars in het ontkennen dat het een natuurlijk fenomeen is
pi_34104440
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vanwaar dat, SCH?
Gewoon grappig - die opmerking van BS is al zo hilarisch.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:01:52 #155
6484 ExTec
pi_34104494
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Gewoon grappig - die opmerking van BS is al zo hilarisch.
Als het niet zo zielig was was het idd hilarisch ja.
pi_34104535
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als het niet zo zielig was was het idd hilarisch ja.
Hij neemt het tenminste voor me op, op zulke mensen moet ik zuinig zijn hier
  zondag 15 januari 2006 @ 23:08:19 #157
6484 ExTec
pi_34104800
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij neemt het tenminste voor me op, op zulke mensen moet ik zuinig zijn hier
Je bedoeld dat'ie et voor je opneemt, als'ie je homosexualiteit afkeurt, en maar wat brabbeld in dat't een kwestie van keuze is?

En dat afkeuren kan ik snappen.. ik ben zelf ook geen fan van dat gedrag

Maar ontkennen dat't een natuurlijk iets is, is plain ignorant.

Dat is precies dezelfde ignorance die ervoor zorgt dat die gasten daar allemaal comfi met hun ballen in het zand zitten, ipv dat ze zich ens ontwikkelen.

Maar goed, ik draaf wat door

De structurele homo-haat in die contreien moeten door SCH toch consequent gebagataliseerd, goedgepraat, weg gelachen worden, als'ie et maar niet onder ogen krijgt.
pi_34105197
Extec, wind je niet zo op. Er stond een smiley achter.
Meestal lees ik de posts van BS niet eens.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:23:36 #159
80268 kLowJow
That's Gay
pi_34105545
Hoi.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:27:07 #160
6484 ExTec
pi_34105701
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
Extec, wind je niet zo op. Er stond een smiley achter.
Meestal lees ik de posts van BS niet eens.
Ja, dat je in dit geval voor de optie weglachen zou kiezen had ik al zien aankomen

Vandaar dat ik die ook opgesomd had.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:27:33 #161
6484 ExTec
pi_34105726
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef kLowJow het volgende:
Hoi.
Hallo
  maandag 16 januari 2006 @ 00:39:30 #162
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34108506
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou nou, je blaast wel erg hoog van de toren. Het laatste wat ik ben is een racist. Het wordt mij vaak kwalijk genomen dat ik ondanks de beladenheid van bepaalde onderwerpen toch altijd objectief probeer te redeneren. Het heeft geen zin om bij bepaalde onderwerpen overdreven medelijden te hebben met anderen. Een debat moet kunnen, zeker als men goede argumenten gebruikt.

²
Even een bijval (geen knieval).
BSB kan bijzonder hard discusseren. 1 posting staat gelijk aan 200 hits.
Maar BSB een rasist noemen gaat net iets te ver.

@BSB, je mag wel een hekel hebben aan TvG, maar je postings zijn eigenlijk een ode aan hem.
pi_34112409
KlowJow,
Gaat Verloedering ook weer open? Afgezien van die laatste paar posts met dat gehak van StefanP en SCH was het een prima topic toch?
Ik stel in ieder geval nog wel prijs op reactie van ZureMelk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34119163
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:54 schreef sigme het volgende:
KlowJow,
Gaat Verloedering ook weer open? Afgezien van die laatste paar posts met dat gehak van StefanP en SCH was het een prima topic toch?
Ik stel in ieder geval nog wel prijs op reactie van ZureMelk.
Zie ik eruit als een NWS-mod ofzo. .
pi_34121158
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zie ik eruit als een NWS-mod ofzo. .
Ja he, ik zou niet weten wat voor mij het nut is van slijmen tegen een FA, dus ik slijm tegen je alsof je MOD bent .

En het betaalt uit, zie ik..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:01:57 #166
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34156438
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben dat stompzinnige gekwetter van desiredbard echt zat en hoop dat jij daar als nieuwe mod een daad in gaat in stellen!
Verkapte ban-aanvraag, wat stond hier ook alweer op?

toevoeging : Tja beladen onderwerp. Het maakt de beeSCHt in je los.
Maar het topic staat ff in de koelkast (en iedereen kan lekker afkoelen).

[ Bericht 16% gewijzigd door Drugshond op 17-01-2006 13:15:48 ]
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34156470
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn ze wellicht geļnspireerd door mijn essay:

Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

²
Oi Mods mag Bansheeboy nog steeds dat stukje homohaat posten,
Ik dacht dat daar copyright op zat van wijlen Adolf Hitler,
Kan de oorspronkeleijke haatmail nu niet een keer door jullie verwijdert worden?

Dit stukje wordt namelijk altijd door hem gebruikt om het flamen te starten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:10:57 #168
89730 Drugshond
pi_34156756
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:02 schreef desiredbard het volgende:
Oi Mods mag Bansheeboy nog steeds dat stukje homohaat posten,
Ik dacht dat daar copyright op zat van wijlen Adolf Hitler,
Kan de oorspronkeleijke haatmail nu niet een keer door jullie verwijdert worden?

Dit stukje wordt namelijk altijd door hem gebruikt om het flamen te starten
Topic staat in GC, niet mijn afdeling.
En ik heb geen god-mode onder de knoppen.
pi_34157093
Drugshond, ik vraag niet om een ban alleen om verwijdering van het "proza" mischien iets om met je mede mods te overleggen, temeer dit stukje aangehaald wordt zodra het woord homo ook maar ergens mee van doen heeft.
Ik ben zelf tamelijk fel in mijn uitspraken, en/maar probeer me te beheersen, maar het domweg blijven quoten van zo'n haatdragend stukje gaat te ver.
pi_34157169
desiredbard die iemand anders voor een ban voordraagt

De wereld op zijn kop

Over haatdragend gesproken, tief toch op man.
pi_34157220
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond, ik vraag niet om een ban alleen om verwijdering van het "proza" mischien iets om met je mede mods te overleggen, temeer dit stukje aangehaald wordt zodra het woord homo ook maar ergens mee van doen heeft.
Ik ben zelf tamelijk fel in mijn uitspraken, en/maar probeer me te beheersen, maar het domweg blijven quoten van zo'n haatdragend stukje gaat te ver.
Het is een (vol) topic uit 2004 dat nu echt niet meer verwijderd gaat worden. Te pas en te onpas met een link ernaar strooien is natuurlijk zinloos en kan best geėdit worden, maar we gaan niet met terugwerkende kracht oude topics langs om die alsnog te verwijderen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:32:22 #172
89730 Drugshond
pi_34157401
quote:
Drugshond, ik vraag niet om een ban
I know.
quote:
alleen om verwijdering van het "proza" mischien iets om met je mede mods te overleggen, temeer dit stukje aangehaald wordt zodra het woord homo ook maar ergens mee van doen heeft.
Ligt meer op het FA-vlak (en die lezen ook mee), maar het staat in GC en valt ver buiten mijn werkscope.
quote:
, hangt compleet van de serieuze stellingname af. Heb je een recent (liefst een vandaag) voorbeeld in een NWS topic ? Maar je neemt die essay's veel te serieus joh.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:37:05 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34157562
de intrigant.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34157637
Drugshond, er is naar mijn mening niets mis met een beetje discriminatie , het overkomt iedereen weleens en is zwaar politiek overtrokken, (Als jij doelt op de Jood uitspraak in NWS ik hoop dat ik het daarna duidelijk uitgelegd heb wat ik met de uitspraak wilde bereiken, namelijk dat er aangaande discriminatie met twee maten gemeten wordt. Ik vraag me af of een stukje aangaande "de ondergang van het Jodendom" bijvoorbeeld zo lang zou kunnen blijven bestaan.
Ieder kriticast stukje van Akersloot wordt ook direct de nek omgedraaid. verwijdering van het topic is gericht op het voorkomen van flames en in alle oprechte eerlijkheid zou een ban van...... nee ik doe het niet
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:44:46 #175
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34157797
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond, er is naar mijn mening niets mis met een beetje discriminatie , het overkomt iedereen weleens en is zwaar politiek overtrokken, (Als jij doelt op de Jood uitspraak in NWS ik hoop dat ik het daarna duidelijk uitgelegd heb wat ik met de uitspraak wilde bereiken, namelijk dat er aangaande discriminatie met twee maten gemeten wordt. Ik vraag me af of een stukje aangaande "de ondergang van het Jodendom" bijvoorbeeld zo lang zou kunnen blijven bestaan.
Ieder kriticast stukje van Akersloot wordt ook direct de nek omgedraaid. verwijdering van het topic is gericht op het voorkomen van flames en in alle oprechte eerlijkheid zou een ban van...... nee ik doe het niet
Vanwaar die jaloezie voor eens tukje uit 2004 wat proza-achtig aanvoelt. En waarom wil je een ban voor mij, omdat ik een andere denkwijze dan jij hebt? Je bent vele malen gevaarlijker is al gebleken, iedereen weet het hier, zoals SCH al beaamt en ook zoalshetis, en dat zijn niet de minsten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:48:50 #176
13462 BansheeBoy
pi_34157941
quote:
Het bewijs lever je hieronder zeker
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef desiredbard het volgende:

[..]

1) Die marokjes nemen beter durex me ipv semtex
2) wist niet dat explosies omnder de SOA's vielen

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34157950
Gevaarlijk, omdat ik intelligenter ben, dat neem ik als compliment
SCH is een nog grotere sukkel dan jij bent, en hoewel ik heftig met zoalshetis van mening kan verschillen en we inderdaad onze redelijkheid wel eens verliezen ...ach....maar iik zie hem niet instemmen met jouw leugenachtig geblaat, verder is dat niet voor dit topic lijkt me
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:51:28 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34158016
ik schreef gewoon de intrigant. verder niks, maar het schijnt aardig te werken
pi_34158081
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef desiredbard het volgende:
Jezelf intelligenter dan XXX noemen is eerder een teken van domheid
quote:
SCH is een nog grotere sukkel dan jij bent,
Wat een beheerste discussietechniek
quote:
en hoewel ik heftig met zoalshetis van mening kan verschillen en we inderdaad onze redelijkheid wel eens verliezen ...ach....maar iik zie hem niet instemmen met jouw leugenachtig geblaat, verder is dat niet voor dit topic lijkt me
Maar hijd oet dat dus vaak op zo'n manier dat hij er niet veel moeite mee heeft, iets wat jij overduidelijk wel hebt
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:55:45 #180
13462 BansheeBoy
pi_34158155
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef desiredbard het volgende:
Ik ben blij dat je het zo opvat, zo was het nl. ook bedoeld.
quote:
SCH is een nog grotere sukkel dan jij bent, en hoewel ik heftig met zoalshetis van mening kan verschillen en we inderdaad onze redelijkheid wel eens verliezen ...ach....maar iik zie hem niet instemmen met jouw leugenachtig geblaat, verder is dat niet voor dit topic lijkt me
Ik wil mijn profiel niet te buiten gaan door mijn oprechtheid te verliezen, maar jouw posts zijn zelden te betrappen op redelijke inhoudelijkheid. Verder dan "Marokkanen zijn sukkels" en "Geiten te koop voor de gewillige Marokkanen" kom je zelden tot nooit, helaas, want ik mag je wel.

²
pi_34158166
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik schreef gewoon de intrigant. verder niks, maar het schijnt aardig te werken
Inderdaad werkte prima.. .
in een keer hele discussie verplaatst

Als je nou intrigant in een nieuw forum plaatst,....
denk je dan dat we de discussie weer terugkrijgen naar waar die hoort?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:56:11 #182
89730 Drugshond
pi_34158175
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef desiredbard het volgende:
Bij die eerste zin gaan mijn teentjes iets krommen. maar vooruit dan.
Het overige kan ik redelijk kort in zijn... Cohen een jood noemen is geen scheldwoord (want hij heeft idd een joodse geloofsachtergrond). Niet echt passende vergelijkingen van WO-II erbij slepen in het bewuste topic krijgt wat mij betreft geen schoonheidsprijs. Maar die conclusie kon je zelf ook trekken (na wat lichte edits). En over de topics van Akkersloot .. die wil ik nog niet eens lezen (not my cup of coffee).
Ik ben niet bezig om met twee maten te meten, maar ik wil wel iedereen de ruimte geven mits het geen persoonlijke veldslag gaat worden (en het topic waardevol zijn doorgang kan vinden).
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:01:45 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34158359
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Inderdaad werkte prima.. .
in een keer hele discussie verplaatst

Als je nou intrigant in een nieuw forum plaatst,....
denk je dan dat we de discussie weer terugkrijgen naar waar die hoort?
pi_34158366
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het zo opvat, zo was het nl. ook bedoeld.
[..]

Ik wil mijn profiel niet te buiten gaan door mijn oprechtheid te verliezen, maar jouw posts zijn zelden te betrappen op redelijke inhoudelijkheid. Verder dan "Marokkanen zijn sukkels" en "Geiten te koop voor de gewillige Marokkanen" kom je zelden tot nooit, helaas, want ik mag je wel.

²
Jaja Pot en ketel, water en vuur
Ik verdenk je af en toe van enorm sarcasme , maar ben er niet zeker van.
Zoals eerder gezegd, maar ik kon hem niet posten in het diamantwijk topic waar iemand marokannen verdeelde in berbers en marokkanen: Dan moet je de groep in 4en verdelen
Berbers en kut-berbers en marokkanen en kut-marokkanen.

Als ik hufter zeg staat toch ook niet iedereen overeind, kutmarokaan is gericht op een persoon/groep die zich kutterig gedraagt en van marrokaanse origine is. politiek correct, waarschijnlijk niet, is dat belangrijk nee want het zijn toch huftertjes.
De uitspraak rel-nicht slaat ook nioet op iiedere homo, maar zeker op paul de leeuw ed

Een generaliserend stukje als het jouwe vind ik inderdaad heel erg kwetsend. Als je dan al zoveel allineas wilt typen kun je het ok een beetje onderverdelen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:03:10 #185
89730 Drugshond
pi_34158411
Kunnen jullie niet beter die persoonlijke discussie voortzetten op MSN, ICQ of voor mij apart op spelpunt.nl (onder het genot van een dart-of schaakpartij).
Er is nog niet eens een [NWS], topic, en jullie vliegen elkaar al naar de haren. Dit is FB dudes !!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:09:29 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34158636
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Drugshond het volgende:
(onder het genot van een dart-of schaakpartij).

poolen...

mag je nu ook starten als je geen vip bent.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:11:49 #187
13462 BansheeBoy
pi_34158708
Voor MSN ben ik te bereiken op hoessein@hotmail.com

²
pi_34158842
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen jullie niet beter die persoonlijke discussie voortzetten op MSN, ICQ of voor mij apart op spelpunt.nl (onder het genot van een dart-of schaakpartij).
Er is nog niet eens een [NWS], topic, en jullie vliegen elkaar al naar de haren. Dit is FB dudes !!
Doe liever iets aan die desiredbard nu je allmighty bent
pi_34158886
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
zoals SCH al beaamt en ook zoalshetis
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:18:17 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34158933
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

kleine correctie. ik beaamde niks. ik deed slechts een kleine psychologische test, die al een tijdje door mijn hoofd spookte.
pi_34158967
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kleine correctie. ik beaamde niks.
BSB zegt het en wij zijn niet de minsten, zegt ie, dus ga nou niet lopen mekkeren
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:22:58 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34159096
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef SCH het volgende:

[..]

BSB zegt het en wij zijn niet de minsten, zegt ie, dus ga nou niet lopen mekkeren
je hebt gelijk! ik zou die veer meer moeten koesteren.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:28:15 #193
89730 Drugshond
pi_34159266
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Doe liever iets aan die desiredbard nu je allmighty bent
ff rustig SCH.
desiredbard mag idd wel kappen met zijn persoonlijke vergelijkingen (over wie is de grootste sukkel). Maar verkapte ban aanvragen is ook niet de oplossingsrichting die ik voor ogen heb.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:33:31 #194
13462 BansheeBoy
pi_34159436
Drugshond, zonder te veel een beroep te doen op het feit dat je mijn collega bent geweest en mij dus kent, kan je misschien laten weten aan DesiredBard dat zijn mening over mij niet klopt, van mij neemt hij het nl. niet aan, ondanks dat het best een goede kerel is lijkt me.

²
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:41:13 #195
89730 Drugshond
pi_34159719
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Drugshond, zonder te veel een beroep te doen op het feit dat je mijn collega bent geweest en mij dus kent, kan je misschien laten weten aan DesiredBard dat zijn mening over mij niet klopt, van mij neemt hij het nl. niet aan, ondanks dat het best een goede kerel is lijkt me.

²

Hey, niet voor je karretje spannen.
Maar BSB is geen verkeerde persoonlijkheid in real-life. Als user mept je soms te hard (maar dat weet je zelf ook wel).
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:42:57 #196
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34159796
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hey, niet voor je karretje spannen.
Maar BSB is geen verkeerde persoonlijkheid in real-life. Als user mept je soms te hard (maar dat weet je zelf ook wel).
Heeft alleen een probleem met homo´s en joden?
Ken daar nog zo iemand, die was ook zo lief voor zijn hond.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:44:09 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34159848
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

je bedoelt die vegetariėr, die zijn nicht liefhad?
pi_34159849
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ff rustig SCH.
desiredbard mag idd wel kappen met zijn persoonlijke vergelijkingen (over wie is de grootste sukkel). Maar verkapte ban aanvragen is ook niet de oplossingsrichting die ik voor ogen heb.
Zo verkapt is het toch niet? Ik vind echt dat die gozer weg moet, kan echt niet wat hij schrijft.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:44:57 #199
89730 Drugshond
pi_34159882
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat heeft Lassie er nou mee te maken.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:45:07 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34159889
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo verkapt is het toch niet? Ik vind echt dat die gozer weg moet, kan echt niet wat hij schrijft.
och. ik denk dat fok bij langdurige users best wel naar de persoon kijkt sch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')