Ook in de film "Fight Club" zoekt men de grens op, totdat er iemand doodgeslagen wordt. Dan haken ook veel af.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef HiZ het volgende:
Was ook lachen natuurlijk dat Van Gogh werd afgeslacht, volkomen onschuldig grapje.
Dat is dus een andere straat, of denk je dat spaarndammerstraat en spaarndammerdijk ook bij elkaar zitten?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Habibi Ana zit in de Lange Leidsedwarsstraat.
LOL, lijkt me wel leuk als dit soort jongens het zouden proberen, ik bid op me blote knieen dat ik binnen zou zitten, ik zou geen moment twijfelen om ze persoonlijk uit te schakelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook homo dan?²
Hoe fijn dat je dat even specifiek vermeldt.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
Ook homo's zijn mensen.
Ik ook niet, maar kleine kinderen worden meestal groot en daarom al moeten dergelijke uitspraken ten alle tijde serieus worden genomen.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL, lijkt me wel leuk als dit soort jongens het zouden proberen, ik bid op me blote knieen dat ik binnen zou zitten, ik zou geen moment twijfelen om ze persoonlijk uit te schakelen.
Ja, we moeten bang zijn voor al dit soort plannetjes en losse flodders want dan kunnen we lekker een hekel hebben aan die stomme moslims en bovendien hebben we dan iets te doen en hoeven we ons niet bezig te houden met echt belangrijke zakenquote:Op maandag 16 januari 2006 07:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kleine kinderen worden meestal groot en daarom al moeten dergelijke uitspraken ten alle tijde serieus worden genomen.
Zou Johnny Hoes een broertje van Saddam Hoessein?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij ben niet de eerste die dit zegt, maar helaas moet ik het toch ontkrachten, ik ben gewoon Hoessein uit Dordrecht.²
Zoals gewoonlijk lul je weer eens uit je nek.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, we moeten bang zijn voor al dit soort plannetjes en losse flodders want dan kunnen we lekker een hekel hebben aan die stomme moslims en bovendien hebben we dan iets te doen en hoeven we ons niet bezig te houden met echt belangrijke zaken![]()
Echt en dat noem je een essay? Hoe vaker jij dat toetsenbord aanraakt hoe dommer je blijkt te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn ze wellicht geïnspireerd door mijn essay:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Ik wou zeggen volgens mij zit er een steekje bij je los alleen al bij de titel...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, dat is een andere straat. En FYI, de Leidsestraat en de Lange Leidsedwarsstraat kruisen elkaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is dus een andere straat, of denk je dat spaarndammerstraat en spaarndammerdijk ook bij elkaar zitten?
Je overtuigt me meteen met deze onovertroffen argumentatiequote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk lul je weer eens uit je nek.
Dus Theo van Gogh werd toevallig vermoord ? Ongelukkig gebbetje met een pistool en een slagersmes ?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ook in de film "Fight Club" zoekt men de grens op, totdat er iemand doodgeslagen wordt. Dan haken ook veel af.
Leg dit eens uit: Fok en werving voor jihad ?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dus Theo van Gogh werd toevallig vermoord ? Ongelukkig gebbetje met een pistool en een slagersmes ?
Wat vind je van zijn Essay?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Je overtuigt me meteen met deze onovertroffen argumentatie![]()
wat ik zo prachtig vind is dat homo gedoe 80% meer voorkomt bij marokkanen dan bij Nederlandersquote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
ohja, en dan zeiken dat jij last heb van extreem rechts terwijl je het homo zijn uit wilt roeienquote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Essay.... stukje kreatief schrijven van kleuters door kleuters..... mischien had je de cursus moeten afmaken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit weer zo'n stereotype opmerking die reacties van bepaalde users moet ontlokken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef desiredbard het volgende:
Ik hoorde nochtans dat op de hitlijst voornamelijk homo's stonden die goed een geit konden imiteren?
Kan iemand dat bevestigen?
Wel die Homo's kunnen beter hun leuter invetten.... er zijn marokkaanse schandknaapjes in aantochtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft net zijn mauser maar weer eens ingevet.
Lul niet. Als je zo nodig wilt stangen, doe dat dan op een leuke manier, dit is gewoon sneu.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef desiredbard het volgende:
Nee hoor jongetje ik vroeg me af of dat waar was,
Nogmaals: praat geen onzin.quote:werd me door iemand verteld,
Nogmaals zo'n slappe grap van jou; kom op, je kan beter dan dat!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:17 schreef desiredbard het volgende:
Wel die Homo's kunnen beter hun leuter invetten.... er zijn marokkaanse schandknaapjes in aantocht
Haatmailquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef desiredbard het volgende:
Oi Mods mag Bansheeboy nog steeds dat stukje homohaat posten, Ik dacht dat daar copyright op zat van wijlen Adolf Hitler, Kan de oorspronkeleijke haatmail nu niet een keer door jullie verwijdered worden?
1) Die marokjes nemen beter durex me ipv semtexquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nogmaals zo'n slappe grap van jou; kom op, je kan beter dan dat!
En de zoveelste denigrerende banale slappe grap. Of hou je mond of maak echt goede grappen: dit soort flauwe grappen is zonde van iedereens tijd, ook die van jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef desiredbard het volgende:
1) Die marokjes nemen beter durex me ipv semtex
2) wist niet dat explosies omnder de SOA's vielen
bij deze wordt de fatwa over je afgeroepen.........quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
1) Die marokjes nemen beter durex me ipv semtex
2) wist niet dat explosies omnder de SOA's vielen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is proza man, dit is echte literatuur!
Het is misschien lachwekkend voor sommigen, maar je kunt het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hou svp op............. ik krijg kramp in m'n lachspieren............................
Neenee, beter lezen: ik vroeg om een goede grap. En ik maar denken dat je intelligent was, dat stelde je zelf immersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef desiredbard het volgende:
Zeg jij vroeg om nog zwartgalliger...geef ik je je zin nog niet goed.
Kinderspel, ik ontken dat die asci diaree ook maar de schijn heeft van literatuur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is misschien lachwekkend voor sommigen, maar je kunt het niet ontkennen.²
Wat is er toch vandaag met iedereen? Waarom is iedereen zo negatief ten opzichte van mij zo ineens:?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Het enige wat jij kan is platvloers haatzaaien, bruin slaat in jouw geval eerder op je hemd dan op je huidskleur.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er toch vandaag met iedereen? Waarom is iedereen zo negatief ten opzichte van mij zo ineens:?²
Dat lijkt me duidelijk bij jouw liggen dat probleem.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er toch vandaag met iedereen? Waarom is iedereen zo negatief ten opzichte van mij zo ineens:?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is misschien lachwekkend voor sommigen, maar je kunt het niet ontkennen.²
Tsja, wat verwacht je anders van zo'n anti-homo opstelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er toch vandaag met iedereen? Waarom is iedereen zo negatief ten opzichte van mij zo ineens:?²
Nee hoor, ik ben helemaal niet negatief t.o.v. jou.......... ik geloof dat ik me maar eens moet gaan verschonen....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
Hij schrijft tenminste iets, sommigen in dit topic zouden nog geen a4-tje vol krijgen.
Desiredbad heeft anders ook een hoog schrijfgehalte; niet dat het veel zinnigs is,maar toch...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
Hij schrijft tenminste iets, sommigen in dit topic zouden nog geen a4-tje vol krijgen.
Wat heeft dat met volschrijven van A4tjes te maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat het hilarisch is dat je zo'n BBS aanvalt maar zo'n desiredbard niet![]()
Zeg dat ik een zwartgallig gevoel voor humor heb, jij zou en mag het best rot of geen noemen, heeft daar even niks mee te maken. Ik kom alleen graag kort door de bocht, maar wat voor opmerkingen kunnen er precies niet? Bovendie betreft het hier opmerkingen en eigen mening, geen "proza" publicatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo verkapt is het toch niet? Ik vind echt dat die gozer weg moet, kan echt niet wat hij schrijft.
Lijkt mij ook wel kinkyquote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijk man, een paar dagen vastgebonden worden door lekkere Marokkaantjes. Ik vraag dan wel even of ze zich SCHeren.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |