Right, alsof die Mohammed B. daardoor vrijgelaten zou worden. Met terroristen onderhandel je niet, je jaagt een kogel door hun kopquote:Volgens de getuige zouden deze moslimextremisten na de bevrijding van Mohammed B. de gijzelaars en zichzelf opblazen.
you said it McClane!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Right, alsof die Mohammed B. daardoor vrijgelaten zou worden. Met terroristen onderhandel je niet, je jaagt een kogel door hun kop
Yippie-ka-yee motherfuckerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef Herald het volgende:
you said it McClane!
Geloof ook niet dat onze nederlandse regering op deze eis zou ingaan, want dan is dus echt het hek van de damquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Right, alsof die Mohammed B. daardoor vrijgelaten zou worden. Met terroristen onderhandel je niet, je jaagt een kogel door hun kop
Ja dat is wel die getuige denk ik, maar het is een complex fenomeen.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:29 schreef Doderok het volgende:
Dat is toch die kerel die voor de rechtbank heeft verklaard dat hij alles verzonnen had omdat de politie hem honderd keer ondervroeg en elke dag z'n moeder, z'n vader en z'n zuster lastigviel. "Ze toonden geen respect".
Of gaat het hier om een andere getuige?
zo is het maar netquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit soort figuren geeft niets om mensenlevens. En al helemaal niet als het om homofiele westerlingen gaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
Nu klapt hij alsnog uit de school, omdat het om mensenlevens gaat.
Bron: NRC Handelsblad
En hoeveel geloof moeten we aan deze verklaring hechten?
quote:Op zondag 15 januari 2006 05:32 schreef Wojworshebn het volgende:
"Hofstadgroep wilde homo's gijzelen" doen ze toch nog iets goed!
Wat kun jij een onzin schrijven zeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn ze wellicht geïnspireerd door mijn essay:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Jij ben niet de eerste die dit zegt, maar helaas moet ik het toch ontkrachten, ik ben gewoon Hoessein uit Dordrecht.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:14 schreef 1ofthefew het volgende:
maar volgens mij ben je gewoon een oier harms, uit friesland, die hier graag wil rellen
Het is juist de bedoeling dat je er weinig geloof aan hecht, geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
Volgens Jamal B., een nieuwe getuige in het Hofstadproces, willen enkele leden van de 'Hofstadgroep' een homobar in Amsterdam bezetten en bezoekers gijzelen. Met zo'n actie willen ze de vrijlating afdwingen van Mohammed B, de moordenaar van Theo van Gogh. De 'Hofstadgroep' is een vermeende terroristische groepering rond Mohammed B.
Volgens de getuige zouden deze moslimextremisten na de bevrijding van Mohammed B. de gijzelaars en zichzelf opblazen. "De aanslag zou binnen twee tot drie jaar plaats moeten vinden."
Jamal B. (29), een draaideurcrimineel die de afgelopen jaren meerdere keren heeft vastgezeten, legde deze verklaring af midden december. 'Hofstadlid' Bilal L. zou hem in de gevangenis van Maastricht hebben willen ronselen voor de aanslag toen ze daar beiden begin 2005 opgesloten zaten.
Enkele betrokken advocaten betwisten de betrouwbaarheid van de informatie. Peter Plasman, de advocaat van een aantal Hofstadverdachten, begrijpt niet waarom B. negen maanden lang heeft gezwegen. B. werd na zijn vrijlating in maart meerdere malen bezocht door de recherche om hem te horen maar B. weigerde mee te werken. Nu klapt hij alsnog uit de school, omdat het om mensenlevens gaat.
Bron: NRC Handelsblad
En hoeveel geloof moeten we aan deze verklaring hechten?
en de grootste mongool die hier op Fok komt...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij ben niet de eerste die dit zegt, maar helaas moet ik het toch ontkrachten, ik ben gewoon Hoessein uit Dordrecht.²
Tot het lezen van dit vond ik jou nog wel oké..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Kwamen ze ook op Fok dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en de grootste mongool die hier op Fok komt...
na t lezen van je homo stukje zeker...
Geweldig "essay"........... Ik kwam niet meer bij van het lachen. Je hebt je roeping gemist BSB...... wel als clown natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij dat je er om hebt kunnen lachen, maar clown is wel een erg beladen en overdreven term.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geweldig "essay"........... Ik kwam niet meer bij van het lachen. Je hebt je roeping gemist BSB...... wel als clown natuurlijk.
Over beladen en overdreven gesproken.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er om hebt kunnen lachen, maar clown is wel een erg beladen en overdreven term.²
Dit is trouwens onmogelijkquote:Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Na het lezen van deze onzin neem ik je dus helemaal niet serieus meerquote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet bang voor amateurs.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
Had ik wel spannend gevonden. Wat jij raptorix?
Ben jij toevallig ook homo dan?quote:
Heerlijk man, een paar dagen vastgebonden worden door lekkere Marokkaantjes. Ik vraag dan wel even of ze zich SCHeren.quote:
Als het een zelfmoordactie is hebben ze dat sowieso al gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijk man, een paar dagen vastgebonden worden door lekkere Marokkaantjes. Ik vraag dan wel even of ze zich SCHeren.![]()
Habibi Ana zit in de Lange Leidsedwarsstraat.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef raptorix het volgende:
LOL in de leidsestraat wouden ze het doen, doet me denken aan Shouf shouf habibi,
Goed, volgende keer meer s6.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |