abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 03:24:09 #1
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34074512
Volgens Jamal B., een nieuwe getuige in het Hofstadproces, willen enkele leden van de 'Hofstadgroep' een homobar in Amsterdam bezetten en bezoekers gijzelen. Met zo'n actie willen ze de vrijlating afdwingen van Mohammed B, de moordenaar van Theo van Gogh. De 'Hofstadgroep' is een vermeende terroristische groepering rond Mohammed B.

Volgens de getuige zouden deze moslimextremisten na de bevrijding van Mohammed B. de gijzelaars en zichzelf opblazen. "De aanslag zou binnen twee tot drie jaar plaats moeten vinden."

Jamal B. (29), een draaideurcrimineel die de afgelopen jaren meerdere keren heeft vastgezeten, legde deze verklaring af midden december. 'Hofstadlid' Bilal L. zou hem in de gevangenis van Maastricht hebben willen ronselen voor de aanslag toen ze daar beiden begin 2005 opgesloten zaten.

Enkele betrokken advocaten betwisten de betrouwbaarheid van de informatie. Peter Plasman, de advocaat van een aantal Hofstadverdachten, begrijpt niet waarom B. negen maanden lang heeft gezwegen. B. werd na zijn vrijlating in maart meerdere malen bezocht door de recherche om hem te horen maar B. weigerde mee te werken. Nu klapt hij alsnog uit de school, omdat het om mensenlevens gaat.

Bron: NRC Handelsblad

En hoeveel geloof moeten we aan deze verklaring hechten?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 15 januari 2006 @ 03:28:28 #2
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_34074591
Vette guerilla gevechten in homobossen!!!
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  Donald Duck held zondag 15 januari 2006 @ 03:32:35 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34074667
quote:
Volgens de getuige zouden deze moslimextremisten na de bevrijding van Mohammed B. de gijzelaars en zichzelf opblazen.
Right, alsof die Mohammed B. daardoor vrijgelaten zou worden. Met terroristen onderhandel je niet, je jaagt een kogel door hun kop
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 15 januari 2006 @ 03:34:41 #4
3767 Herald
Come get some
pi_34074711
quote:
Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Right, alsof die Mohammed B. daardoor vrijgelaten zou worden. Met terroristen onderhandel je niet, je jaagt een kogel door hun kop
you said it McClane!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_34074777
wat een nieuws..
Nothing to see here, carry on
  Donald Duck held zondag 15 januari 2006 @ 03:39:47 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34074803
quote:
Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef Herald het volgende:
you said it McClane!
Yippie-ka-yee motherfucker
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 15 januari 2006 @ 03:40:11 #7
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34074814
quote:

[..]

Geloof ook niet dat onze nederlandse regering op deze eis zou ingaan, want dan is dus echt het hek van de dam
Maar volgens de laatste berichten zou de verklaring van deze man niet echt betrouwbaar zijn. Dus vraag ik mij af of hij dit gedeelte dan ook uit zijn duim gezogen heeft, of dat dit dus echt bij een aantal van die personen als realistisch gezien werd.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 15 januari 2006 @ 03:44:19 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_34074889
Ik zou niet raar opkijken als het in ieder geval gedeeltelijk waar was. Dat soort extremistische moslims zullen ongetwijfeld een grafhekel aan homo's hebben, dus opgeruimd staat netjes, en ze weten dat ze de gemiddelde Nederlander hard raken omdat het een minderheidsgroep is en we toch bekend staan als homoknuffelaars.

Maar ik hoop natuurlijk dat het een verzinsel is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_34074975
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Misschien heeft iemand zoiets voor de grap tijdens een terroristische brainstormsessie geroepen.
  Moderator zondag 15 januari 2006 @ 03:59:08 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34075101
mjah het is toch een symbool van het verderfelijke westen en in Nederland kunnen ze zelfs trouwen!

ze zullen ook wel ergens over een bomaanslag op de een of andere roze buurt hebben gesproken ... ze hebben echter nix gedaan of geprobeert dus zie ik zie niet voor heel lange tijd achter slot en grendel verdwijnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_34075526
Misschien wilden ze wel Habibi Ana overvallen.
pi_34075795
Dat is toch die kerel die voor de rechtbank heeft verklaard dat hij alles verzonnen had omdat de politie hem honderd keer ondervroeg en elke dag z'n moeder, z'n vader en z'n zuster lastigviel. "Ze toonden geen respect".

Of gaat het hier om een andere getuige?
pi_34075802
"Hofstadgroep wilde homo's gijzelen" doen ze toch nog iets goed!
  zondag 15 januari 2006 @ 06:16:35 #14
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34075893
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:29 schreef Doderok het volgende:
Dat is toch die kerel die voor de rechtbank heeft verklaard dat hij alles verzonnen had omdat de politie hem honderd keer ondervroeg en elke dag z'n moeder, z'n vader en z'n zuster lastigviel. "Ze toonden geen respect".

Of gaat het hier om een andere getuige?
Ja dat is wel die getuige denk ik, maar het is een complex fenomeen.

Vroeger had je liegende verdachten (of schuldigen), en werden er bepaalde ondervragingstechnieken uitgevonden om leugenaars "in de val te doen lopen".

Nu heb je criminelen, terroristen, psychopaten, you name it, die deze ondervragingstechnieken kénnen, en ook het gerechtelijk apparaat en hoe het werkt (evt. met de hulp van advocaten). Zij zullen dus al snel de leugen ophangen dat ze "onder druk" leugens hebben verteld (terwijl het misschien de waarheid was, zie je?).

In de USA zijn ze daarom nu aan het proberen om het verbod op marteling op te heffen.

Dat is echter volgens mij de verkeerde, en redelijk extreem-rechtse manier om het te doen. Beter zou zijn om leugendetectoren te verbeteren, en/of betere identificatiecontrole van individuen in te voeren (ook in Nederland, maar hier is het zelfs niet zo belangrijk, het gaat namelijk voornamelijk om landen waar er niet eens straatnamen of huisnummers bestaan - ga daar maar eens iemand via het Internet "opsporen", lachen... )

PS zelfs in Albanië bestaan er geen straatnamen en huisnummers, moet je je eens afvragen hoe dat op het platteland in Pakistan of Irak is...
---verdwijnt---
pi_34075931
Weer een miljoenenproces op kosten van de samenleving. En het gaat maar door.....
Geweldig die zegeningen van de multiculturele samenleving.

Maar het zou best kunnen wat er beweerd wordt, die lui zijn nog idioter dan het boek waar HUN waarheid instaat.
  zondag 15 januari 2006 @ 08:01:58 #16
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34075962
zeker omdat ze die bar zo goed kennen omdat ze er zelf zovaak komen

homohaters zijn vaak zelf de grootste homo's

marokkaanse schandknapen enzo en die mohamed b liep ook al in een jurk
pi_34076029
Boeiend. Laat ze maar lekker wat homo's gijzelen, paar van die Marokkaanse schandknaapjes uit het park van Fons Spooren. Daar krijgen ze Mohammed B. echt niet mee terug.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34076087
Hij heeft negen maanden gezwegen, maar "Nu klapt hij alsnog uit de school, omdat het om mensenlevens gaat. "
Hoe geloofwaardig klinkt dat...

Die kan nog jaren opscheppen over hoe hij de politie en justitie voor de gek heeft gehouden.
  zondag 15 januari 2006 @ 08:57:26 #19
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34076098
Wat een onzin.
pi_34076336
quote:

[..]

zo is het maar net
en wat dat betreft vind ik het jammer dat we hier niet zo zijn als Amerika
maar hier is het meestal de crimineel die als slachtoffer wordt behandeld
pi_34076952
quote:
Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
Nu klapt hij alsnog uit de school, omdat het om mensenlevens gaat.

Dit soort figuren geeft niets om mensenlevens. En al helemaal niet als het om homofiele westerlingen gaat.
Wat die geloofwaardigheid betreft: niets verbaast me tegenwoordig meer wat uit die hoek komt.
  zondag 15 januari 2006 @ 11:16:20 #22
121290 Wie_zal_het_weten
Uitzonderlijk geval
pi_34077328
EDITJE
pi_34077395
Klinkt als het zoveelste idiote verhaal dat hun advocaten ze laat verzinnen om zo de echte feiten tussen alle nonsens te laten verdwijnen. Over een paar dagen wordt deze bekentenis wel weer ingetrokken om gevolgd te worden door een plot om Madurodam op te blazen.
pi_34077622
Die Jamal moeten ze ook eens flink aanpakken, eerst dat proces op zo'n manier beinvloeden, geloof er niets van dat dat ie het allemaal voor z'n familie deed.
  zondag 15 januari 2006 @ 11:35:55 #25
52513 whosvegas
The Trickster
pi_34077731
En dan blijkt het allemaal niet waar te zijn
Are you nuts??
pi_34077756
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:32 schreef Wojworshebn het volgende:
"Hofstadgroep wilde homo's gijzelen" doen ze toch nog iets goed!
  zondag 15 januari 2006 @ 12:11:01 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34078684
Zijn ze wellicht geïnspireerd door mijn essay:

Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 15 januari 2006 @ 12:14:50 #28
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_34078769
ach joh die hofNargroep zijn toch gewoon kleine grappenmakertjes....
als dát nou de terroristen zijn waar wij ons druk over moeten maken...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 15 januari 2006 @ 12:14:58 #29
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34078770
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Wat kun jij een onzin schrijven zeg.

Misschien moeten we de AIVD eens inlichten over jouw opruiende jihad-praatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wereld is op hol geslagen
  zondag 15 januari 2006 @ 12:28:40 #30
13462 BansheeBoy
pi_34079150
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:14 schreef 1ofthefew het volgende:
maar volgens mij ben je gewoon een oier harms, uit friesland, die hier graag wil rellen
Jij ben niet de eerste die dit zegt, maar helaas moet ik het toch ontkrachten, ik ben gewoon Hoessein uit Dordrecht.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34079292
quote:
ach joh die hofNargroep zijn toch gewoon kleine grappenmakertjes....
pi_34079316
quote:
Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
Volgens Jamal B., een nieuwe getuige in het Hofstadproces, willen enkele leden van de 'Hofstadgroep' een homobar in Amsterdam bezetten en bezoekers gijzelen. Met zo'n actie willen ze de vrijlating afdwingen van Mohammed B, de moordenaar van Theo van Gogh. De 'Hofstadgroep' is een vermeende terroristische groepering rond Mohammed B.

Volgens de getuige zouden deze moslimextremisten na de bevrijding van Mohammed B. de gijzelaars en zichzelf opblazen. "De aanslag zou binnen twee tot drie jaar plaats moeten vinden."

Jamal B. (29), een draaideurcrimineel die de afgelopen jaren meerdere keren heeft vastgezeten, legde deze verklaring af midden december. 'Hofstadlid' Bilal L. zou hem in de gevangenis van Maastricht hebben willen ronselen voor de aanslag toen ze daar beiden begin 2005 opgesloten zaten.

Enkele betrokken advocaten betwisten de betrouwbaarheid van de informatie. Peter Plasman, de advocaat van een aantal Hofstadverdachten, begrijpt niet waarom B. negen maanden lang heeft gezwegen. B. werd na zijn vrijlating in maart meerdere malen bezocht door de recherche om hem te horen maar B. weigerde mee te werken. Nu klapt hij alsnog uit de school, omdat het om mensenlevens gaat.

Het is juist de bedoeling dat je er weinig geloof aan hecht, geloof ik
Zij zijn van mening dat je tegen ongelovigen mag/moet liegen, ze erkennen de Nl rechtsstaat niet, de rechtbank niet, de rechter niet, de eed niet, niks niet, dus wat ze ook zeggen, het is de waarheid, gelogen of toch weer niet, of toch weer wel of toch weer niet.
Lekker de hele boel saboteren, geen enkele verklaring is meer wat waard.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 15 januari 2006 @ 12:33:44 #33
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_34079326
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij ben niet de eerste die dit zegt, maar helaas moet ik het toch ontkrachten, ik ben gewoon Hoessein uit Dordrecht.

²
en de grootste mongool die hier op Fok komt...

na t lezen van je homo stukje zéker...

[ Bericht 74% gewijzigd door mrSPLIFFY op 15-01-2006 17:15:51 ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 15 januari 2006 @ 12:47:12 #34
121290 Wie_zal_het_weten
Uitzonderlijk geval
pi_34079738
quote:

²
Tot het lezen van dit vond ik jou nog wel oké..
Nu niet meer dus.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:27:57 #35
13462 BansheeBoy
pi_34080993
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en de grootste mongool die hier op Fok komt...
na t lezen van je homo stukje zeker...
Kwamen ze ook op Fok dan?

²
pi_34081123
quote:

²
Geweldig "essay"........... Ik kwam niet meer bij van het lachen. Je hebt je roeping gemist BSB...... wel als clown natuurlijk.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:35:32 #37
13462 BansheeBoy
pi_34081226
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Geweldig "essay"........... Ik kwam niet meer bij van het lachen. Je hebt je roeping gemist BSB...... wel als clown natuurlijk.
Ik ben blij dat je er om hebt kunnen lachen, maar clown is wel een erg beladen en overdreven term.

²
pi_34082018
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je er om hebt kunnen lachen, maar clown is wel een erg beladen en overdreven term.

²
Over beladen en overdreven gesproken.

³
pi_34082091
Ken je trouwens wel homo's Banshee?
quote:
Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Dit is trouwens onmogelijk

³
pi_34082138
Het klinkt iets te veel als iets dat even uit de duim is gezogen om te shockeren. .
pi_34082724
LOL in de leidsestraat wouden ze het doen, doet me denken aan Shouf shouf habibi, GODVERDOMME Man jij zei dat hier homotenten zaten Ali, jah Kamal jij kende die tent toch! Wat denk je man, dat ik soms een homo ben? De grap is namelijk dat er in de leidsestraat helemaal geen homodiscos zitten, die zitten namelijk in de reguliersdwarsstraat. Bovendien las ik dat ze het met 4 man wouden doen, LOL ze moeten dan maar eens terrorisme voor dummies gaan lezen. In de reguliers zitten 3 homodiscos (april, arc en soho) en die kan je onmogelijk met 4 man onder controle houden. Niet alleen zitten daar op ze minst 200 man, ook heeft elke tent minimaal 4 in/uit gangen. Nog maar niet te spreken dat zodra iemand daar een wapen trekt er waarschijnlijk zo een chaos ontstaat dat ze zelf onder de voet worden gelopen. Maar goed dat de hofstadgroep een stel amateuristen zijn is immers wel bewezen. Ze opereren als een olifant in de porcelein kast, laten zich door de meest opzichte trucjes verassen ga maar door, ga maar door. Als ze eens begonnen met 24/sleepercell te kijken, dan hadden ze zo een beetje elke grote fout die ze nu begaan zijn niet gedaan.

Maar goed, hier wat gratis tips:

-Gedraag je niet als een extremist
-Assimileer je met de lokale bevolking
-Betrek alleen mensen die niet in aanraking zijn geweest met justitie
-Wees paranoide
-Vertel niet je echte naam aan medestrijders
-Opereer in kleine cellen van 4 a 6 man
-Vergader alleen op plekken waar je 100 procent zeker van kan zijn dat je niet afgeluisterd kan worden (discotheken, saunas, ziekenhuizen, of welke plek dan ook waar je er zeker van kan zijn dat je niet gevolgt kan worden en of men van te voren niet kon weten waar je af ging spreken)
-Ga er vanuit dat de veiligheidsdiensten je communicatie onderschept, maak dus gebruik van high end cryptografie.
-Blaas alle activiteiten af wanneer 1 van je celgenoten opgepakt wordt of als je vermoed dat dit gebeurd kan zijn.

Goed, volgende keer meer s6.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_34084005
quote:

²
Na het lezen van deze onzin neem ik je dus helemaal niet serieus meer . En het ergste is dat zoiets zich nog kan voortplanten ook.....
pi_34084173
Had ik wel spannend gevonden. Wat jij raptorix?
pi_34084200
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
Had ik wel spannend gevonden. Wat jij raptorix?
Ik ben niet bang voor amateurs.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 15 januari 2006 @ 15:12:31 #45
13462 BansheeBoy
pi_34085039
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ben jij toevallig ook homo dan?

²
pi_34086338
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heerlijk man, een paar dagen vastgebonden worden door lekkere Marokkaantjes. Ik vraag dan wel even of ze zich SCHeren.
pi_34089848
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerlijk man, een paar dagen vastgebonden worden door lekkere Marokkaantjes. Ik vraag dan wel even of ze zich SCHeren.
Als het een zelfmoordactie is hebben ze dat sowieso al gedaan.
pi_34089899
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef raptorix het volgende:
LOL in de leidsestraat wouden ze het doen, doet me denken aan Shouf shouf habibi,
Goed, volgende keer meer s6.
Habibi Ana zit in de Lange Leidsedwarsstraat.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:29:57 #49
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34097360
Weer blijkt dus dat de Hofstad-groep niks anders is dan een vriendenclub die gewoon zin hebben om avontuurlijke, bizarre avonturen aan te trekken. Waarom zit de Nederlandse justitie toch achter deze gasten aan, terwijl hij allerlei zaken blijkt dat het een aparte, maar geen strafbare vriendengroep betreft(Is het omdat deze een witje bij de Amerikanen wil behalen?). Wie de film Fight Club gezien heeft, weet wat ik bedoel. Deze jongens zijn totaal onschuldig, zaten gewoon te grappen en hadden zin in ludieke avonturen. Maar een taakstraf is wel op zijn plaats. Ook homo's zijn mensen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34101050
Was ook lachen natuurlijk dat Van Gogh werd afgeslacht, volkomen onschuldig grapje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')