Zat er geloof ik ook in jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan de bestandsnaam te zien een filmpje van Wiets?
Ohja... bijna vergetenquote:
Geilquote:Op maandag 2 januari 2006 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=2386belspel01.wmv
Ge-ni-aal.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019
Welcome to my worldquote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ik zoveel kon slapen in 2 dagen en ook dat een mens zoveel hoofdpijn kon verdragen![]()
![]()
Handen boven de barquote:
Ik ken de wereld wel een beetjequote:
Wij zoeken kandidaten voor onze lijstquote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het topic vinden waarin nieuwe VBL-users zich voor kunnen stellen ?
Ga je je opnieuw voorstellen dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Er is sinds 2 dagen een user die vol op mee raadt en kwist en heeft er wel kijk op.Ben wel benieuwd naar zijn achtergrond.quote:
Hey, die is van mijquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is sinds 2 dagen een user die vol op mee raadt en kwist en heeft er wel kijk op.Ben wel benieuwd naar zijn achtergrond.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
Je zal 't maar hebben is nu met die Ruben van de Lama's - wat een geweldig programma is dat toch
is al afgelopen hoor SCH.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
Je zal 't maar hebben is nu met die Ruben van de Lama's - wat een geweldig programma is dat toch
VBL: wie is wie?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
BB is toch al afgelopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn god, RTL 5 is nu ook weer laag bezig
7 nerds mogen in een huis bij 7 lekkere wijvenIk ben benieuwd hoe nerderig ze eigenlijk zijn
Bedanktquote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
VBL: wie is wie?
Zie de handige voetballinkjes. (pas voor een gedeelte vernieuwd)
*in de auto richting Buijs-dekbedje staptquote:Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat in dr bedje liggen wachten op BjoorHoolies!
Beauty and the nerd dus, tot nu toe best wel gelachenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn god, RTL 5 is nu ook weer laag bezig
7 nerds mogen in een huis bij 7 lekkere wijvenIk ben benieuwd hoe nerderig ze eigenlijk zijn
Ik ga het morgen terugkijken op U.G.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel leuk. Wat maakt het op de Belg leuker dan ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
Ik kijk even naar die nieuwe quiz van De Mol op de mol-zender.
Leuk gejat van de Belgen, maar qua niveau haalt ie het niet.
die weten minderquote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Wat maakt het op de Belg leuker dan ?
Wat meer moeilijke vragen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het wel leuk. Wat maakt het op de Belg leuker dan ?
Ze zenden de Internet-uitzending volgens mij nu uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
ben ik er al op ?
Waren Lange F en B baas er ook?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
ben ik er al op ?
wordt gewoon achter elkaar opgenomen (zonder pauze, zonder consumptie !!)quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zenden de Internet-uitzending volgens mij nu uit.
die is van het naaien toch ??quote:
yeah that would be greatquote:Op maandag 2 januari 2006 23:08 schreef dndiek het volgende:
Een beugelfles ligt in de koelkast en anders moet je eventjes tappen pascal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |