Bij Café de Sport jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Van Ronaldinho wel. Die van Ron Jans is trouwens geen trucage.
en kun je jezelf daar aan houden, denk je ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:23 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij voorgenomen geen voornemens te hebben.![]()
Ik doe daar ook niet aan, onzinquote:Op maandag 2 januari 2006 21:23 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij voorgenomen geen voornemens te hebben.![]()
En Vanenburg achter zijn standbeen langsquote:
Ja dat was ook een strakke actiequote:Op maandag 2 januari 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Vanenburg achter zijn standbeen langs
op z'n hollands toch ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef tong80 het volgende:
Nu de lelijkste vrouw van Nederland : Kim Holland.
En Sugar lee hooper dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ik zei vrouw.quote:
noem jij Kim Holland vrouw ????quote:
Ik lig in een deuk over dat programma.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk over dat programma.![]()
Ik ga zo op bed, maar daar blijf ik voor wakkerquote:Op maandag 2 januari 2006 21:39 schreef Bjoro het volgende:
vanavond niet vergeten PAul de Leeuw te kijken he !!!!
Bjoro zit achter de naaisters aan de linkerkant van de "glijbaan" !!
Is tie ookquote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef pascalheister het volgende:
had ik al gezegd dat office space een coole film was
Wat voor een actie had ie in huis dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Café de Sport ja
Dat was inderdaad een prachtige actie![]()
En jij zit hier te zeiken op Kim ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:39 schreef Bjoro het volgende:
Bjoro zit achter de naaisters aan de linkerkant van de "glijbaan" !!
Ik dacht dat we met Patty Brard al een dieptepunt hadden gehad op TV, maar Talpa blijft ons verrassen. Het dieptepunt qua ordinair is blijkbaar nog niet bereikt.quote:
die naaisters waren ook niet knap inderdaadquote:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat voor een actie had ie in huis dan?
Ok, ik had alleen oog op het jongetje op schoot enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 21:48 schreef Bjoro het volgende:
die naaisters waren ook niet knap inderdaad
heb net een stukkie op de video gezien....vooral bij het stukje van prins bernard was ik goed in beeld !
de echte fans pik je er zo uit natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ga zo op bed, maar daar blijf ik voor wakker
Alsjeblief meisie. Ik heb er wel m'n neus in gesnoten.quote:
Inderdaad zeg. Je zal het maar hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
"Je zal het maar hebben" van BNN is weer enorm confronterend zeg
Goed hoe ze ermee omgaan, dat wel
Zal ik jou eens even een rijlesje geven ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Alsjeblief meisie. Ik heb er wel m'n neus in gesnoten.
Ik wel meer lessen nodig dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even een rijlesje geven ?
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem ontwaakt uit zn naoudennieuwslaapje
Aan de bestandsnaam te zien een filmpje van Wietsquote:Op maandag 2 januari 2006 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=2386belspel01.wmv
Nou ja mn zwager gaf een feestje in zn eetcafe... hij stond zelf achter de bar en als je dan met een ziekhoofd nooit zonder drank staat...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Daar issie weer. Waar heb je uitgehangen
met de nadruk op hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |