Bij dezequote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig nieuwe OP allemaal!
dan kan je vast wel vertellen of dat rome wat is? anders marc wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard heb ik nog geen internet thuis, als het goed is zaterdag, maar ik ga morgen maar weer eens (voor de 5e keer ofzo in een week) Casema bellen en nu dreigen enzo. Misschien helpt het. Ik begin wel een beetje gek te worden, zo internetloos. En moe van het fietsen naar het internetcafe de hele tijd. Ik heb inmiddels wel genoeg tijd om alle series te volgen.
Ga eens snel achter je tv zitten dan. Goede tijden begint toch zoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard heb ik nog geen internet thuis, als het goed is zaterdag, maar ik ga morgen maar weer eens (voor de 5e keer ofzo in een week) Casema bellen en nu dreigen enzo. Misschien helpt het. Ik begin wel een beetje gek te worden, zo internetloos. En moe van het fietsen naar het internetcafe de hele tijd. Ik heb inmiddels wel genoeg tijd om alle series te volgen.
Q!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig nieuwe OP allemaal!
Ik vond het tof.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan kan je vast wel vertellen of dat rome wat is? anders marc wel?
je hebt een rub my penguin gewonnen op de fp?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX is so excited!!! and just can't hide it!!!!
Dat heb ik in het vorige topic al gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan kan je vast wel vertellen of dat rome wat is? anders marc wel?
Any reason?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
is het een beetje realistisch? anders kan ik het als ex-gymnasiast natuurlijk niet gaan kijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topic al gedaan.
En ja, ik ga het zeker volgen
Veel seks, dus realistisch.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het een beetje realistisch? anders kan ik het als ex-gymnasiast natuurlijk niet gaan kijken
Die pillen werken goed hequote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Kom jij ook nog eens buurten?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:38 schreef Ynske het volgende:tafel en kastje hier weg
klein tafeltje erin, en plaats voor een bankje
* Ynske voelt zich weer een beetje happy
Wat ze in de 'making off' lieten zien welquote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het een beetje realistisch? anders kan ik het als ex-gymnasiast natuurlijk niet gaan kijken
Ik moet erom lachen, je werkt aanstekelijk zo...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
ja dat jaquote:Op maandag 2 januari 2006 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
Ah!!! Led Zeppelin....
Ik word er alleen maar moe van. Oh, dat was ik al.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, je werkt aanstekelijk zo...![]()
tuurlijkquote:
Doe ik zodra ik thuis weer inet heb. Als het goed is ergens voor 2008.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk
gezellig
meel details maar, kunnen we een daggie plannen
Nee! Much better!!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt een rub my penguin gewonnen op de fp?
dealquote:Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik thuis weer inet heb. Als het goed is ergens voor 2008.![]()
jaaaa vertel !!!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:
Ja natuurlijk!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
M! +
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Kom je snel een keer buurten?
que?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
EN met een beetje geluk ga ik deze maand Takkyu Ishino nog live meemaken![]()
Nou. Leuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ik kan eindelijk vanaf m'n laptop bij m'n 80 gig muziek
Dit moet je mij toch ff uitleggen of verklaren of whatever...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
You better! Anders ga ik boos kijken!quote:
Klinkt als een werkend thuisnetwerk, congrats!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ik kan eindelijk vanaf m'n laptop bij m'n 80 gig muziek
Natural highquote:
maar het voordeel daar is dat er altijd bier isquote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
You better! Anders ga ik boos kijken!
Oeh, over een kwartier is mn geld hier op.![]()
Geen geld voor Fok!, maar wel voor bier?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar het voordeel daar is dat er altijd bier istoch?
Hier? Een internetcafe zonder bier.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar het voordeel daar is dat er altijd bier istoch?
Dat zeggen wel meer mensenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, je werkt aanstekelijk zo...![]()
Is toch ook nix mis mee... ik ben blij voor je dat jij zo blij bent...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen
Ik kan 't gewoon niet helpen ben de laatste tijd al helemaal happy en a;s er dan leuke dingen bijkomen ga ik helemaal uit m'n stekker
[afbeelding]
Hoe heet hijquote:Op maandag 2 januari 2006 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen
Ik kan 't gewoon niet helpen ben de laatste tijd al helemaal happy en a;s er dan leuke dingen bijkomen ga ik helemaal uit m'n stekker
[afbeelding]
Daar is ook wat voor te zeggen jaquote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nou. Leuk!
Ik ben al blij als ik ooit internet krijg. En een iBook.![]()
Het netwerk werkte al. Heb een HD verwisseldquote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Klinkt als een werkend thuisnetwerk, congrats! [afbeelding]
Nu de ibook nog!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zaterdag internet als het goed is !*)
Nerd!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het netwerk werkte al. Heb een HD verwisseld
Vrouwen die hun eigen netwerk regelenquote:
daar kan ik niet tegen, van die tranentrek programmas. all you need is love is ook zoiets...quote:
Thank youquote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is toch ook nix mis mee... ik ben blij voor je dat jij zo blij bent...![]()
DAT is weer een ander verhaalquote:
Doe es liefquote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nerd!
Vanavond op tv, The Beauty and the Nerd. Zal mij benieuwen.![]()
Dit is vooral leuk met de 'speurtoch' dat emo gedeelte is altijd een mooie plaspauze ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen, van die tranentrek programmas. all you need is love is ook zoiets...niet mijn ding
Nou niet helemaal hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 20:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrouwen die hun eigen netwerk regelen
das leuk ... ja... ik verlies altijd veel vocht tijdens spoorloos... nee geen tranenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is vooral leuk met de 'speurtoch' dat emo gedeelte is altijd een mooie plaspauze ofzo
T is goed hoor, gewoon lekker van genietenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef _Cara_ het volgende:
Zo ik denk dat ik Rome.. eens ga bekijken.. kijken of het een beetje waarheidsgetrouw is..(ik ben toch geen ex-gymnasiast..)
muziekje op de achtergrond..l
En ik vertel morgen lekker nix..lekker puh!!![]()
Voorvocht ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
das leuk ... ja... ik verlies altijd veel vocht tijdens spoorloos... nee geen tranen
hmmm een tweepersoonsbedquote:
quote:
Ik wilde jou een keer uitnodigen, maar nu is mijn stiekeme plan in het water gevallenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm een tweepersoonsbedwat ben jij allemaal van plan
whehehe een vriend van me net over rome:quote:
Is dat ruige sexquote:Op maandag 2 januari 2006 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehehe een vriend van me net over rome:
Zit ook gewoon veel bloot in, inclusief tieten, schaamhaar, en ruige sex
is dat wel wat voor een nette meid
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde jou een keer uitnodigen, maar nu is mijn stiekeme plan in het water gevallen
weet ik het.. dat vond hij ervanquote:
Wrom?quote:
voel me goedquote:
Lullig... maar wel weer fijn voor de goede doelenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Een van jullie dit jaar nog in Engeland geweest
Goed bezigquote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
voel me goed
zit in de bergen rotzooi, maar dat maakt niet uit, morgen nog en alles is bijna opgeruimd
wil meer verbouwen
Trustequote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weg van,
tot laters of morgen
Ja, daar slaap ik al regelmatig mee in 1 bed, afgelopen zaterdagnacht nogquote:
* nixxx jaloersigheid inslikt...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, daar slaap ik al regelmatig mee in 1 bed, afgelopen zaterdagnacht nogVerandering van spijs doet eten zeggen ze he!?
Zucht.. mannen...Hoe obvisous moet je zijn .....quote:Op maandag 2 januari 2006 21:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx jaloersigheid inslikt...
maar ik ben heel vies hoor..
heyquote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef MissMSX het volgende:
Is me zomaar een leuk onderzoek door de neus geboord, omdat ik te oud ben
7 weken lang wijn drinken en daar nog 100 euro voor krijgen ook
Melis likes it dirtyquote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Zucht.. mannen...Hoe obvisous moet je zijn .....
Dat wilde ik juist eens uitproberen
Shhhtttt dat moet je niet aan iedereen vertellen!quote:
tmiquote:
ik ben ook maar een mensquote:Op maandag 2 januari 2006 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je vindt het wel mateloos interessant, geef maar toe.
Nope... tot 25quote:Op maandag 2 januari 2006 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
heydat klinkt goed... daar ben ik vast niet te oud voor.. nog 2 weekjes 26, mag het dan?
Hai... ik las net dat jij wel van dirty houdt...quote:
Zodra ik mijn bed heb moet je dan maar eens langskomenquote:
Weer MSN-problemen?quote:
Misschien hebben ze binnenkort een test voor sterke drank...quote:
Fuck, even vergeten dat iedereen het kan lezen hierquote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai... ik las net dat jij wel van dirty houdt...![]()
ja ik ook.. en problemen met rare onderzoeken met zomaar willekeurig uit de lucht gegrepen leeftijdsgrenzenquote:
bacardiquote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien hebben ze binnenkort een test voor sterke drank...
single maltsquote:
quote:
Hallo, jij kan geen berichten versturen en dan heb ik een probleem?quote:
Gij pubertje!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
heydat klinkt goed... daar ben ik vast niet te oud voor.. nog 2 weekjes 26, mag het dan?
ja.. zo'n jonge god.. en dan nog te oud...quote:
Ze heeft gewoon geen zin om te antwoorden.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Hallo, jij kan geen berichten versturen en dan heb ik een probleem?![]()
Dat tracht ik mezelf ook altijd voor te houden ja,quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef nixxx het volgende:
jonge god..
voor mij wordt het ook iets lastiger als ik mijn lovehandles bekijk jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat tracht ik mezelf ook altijd voor te houden ja,![]()
Ze spreekt me notabene zelf aan...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen zin om te antwoorden.
Kan ik nog wel niet willen antwoordenquote:
Wat ben je weer heerlijk recalcitrant vandaag!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik nog wel niet willen antwoorden
Pak dr met je handboeien!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk recalcitrant vandaag!![]()
jezus, ben je al zo oudquote:Op maandag 2 januari 2006 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nou.. laat me raden waaromquote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jezus, ben je al zo oud![]()
I'm so excited
Je lijkt m'n moeder welquote:Op maandag 2 januari 2006 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk recalcitrant vandaag!![]()
broekie!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jezus, ben je al zo oud![]()
I'm so excited
Dat zou niet helemaal eerlijk zijn he?!quote:
omdat ik zo oud benquote:
misschien delft welquote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef nixxx het volgende:
okeeej nixxx... de wereld draait niet om jou
misschien zelfs dat nietquote:
quote:
quote:
ik denk het wel.. tenzij breuls hem er echt vanaf gooit.. maar ja.. slechts een kwestie van hosting vinden dan hequote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef GF het volgende:
[..]
Hele jaar kunnen we 'm blijven gebruiken
Hij staat al op mijn spacequote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk het wel.. tenzij breuls hem er echt vanaf gooit.. maar ja.. slechts een kwestie van hosting vinden dan he
nee en neequote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef ThunderChild het volgende:
Iets gemist hier en is iemand al single af ??![]()
Waarom zou je single af willen zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef ThunderChild het volgende:
Iets gemist hier en is iemand al single af ??![]()
Ben dr anders heel gelukkig mij. Net nog flink lopen hengelen...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Waarom zou je single af willen zijn
Oh neequote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef JoeyT het volgende:
En?
Jij bent goed bezigquote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben dr anders heel gelukkig mij. Net nog flink lopen hengelen...
Hoe oud is je vriendin?quote:
Ze leek nl een beetje op een meisje van wie ik zaterdag nacht dr nr kreegquote:
Je mocht willen dat ze dat wasquote:Op maandag 2 januari 2006 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze leek nl een beetje op een meisje van wie ik zaterdag nacht dr nr kreeg
Maar je hebt geluk... Die was ouder
Of ze had gelogen![]()
Naja als ze 16 is had ik t niet gewild hequote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef GF het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ze dat was
Besides, ze was bij mij zaterdagnacht
Geloof er niks vanquote:Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als ze 16 is had ik t niet gewild he
wat hij zegt jaquote:
Moet ik dr moeder ook weer gaan uitwonen om de gemoederen een beetje te sussenquote:
Na een andere post van je te hebben gelezen ben ik daar niet meer zo zeker van,quote:Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als ze 16 is had ik t niet gewild he
Geloof me, dat wil je nietquote:Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet ik dr moeder ook weer gaan uitwonen om de gemoederen een beetje te sussen![]()
(Lullo'szoals Godt wel zal weten)
Is dat een verkapt compliment?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
We kunnen veel zeggen van Joey
Maar hij gaat geloof ik niet echt voor jong
Nu vraag ik me natuurlijk af welke post...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Na een andere post van je te hebben gelezen ben ik daar niet meer zo zeker van,.
Geen ideequote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
Waarom zou je single af willen zijn![]()
Over petite meisjesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu vraag ik me natuurlijk af welke post...
Ik heb t nl niet zo op jonge meisjes...
Ja maar dan moet je ook verder lezen. Ik val op kleine meisjes die door het klein zijn een sterk karakter hebben gekregen. Voor zichzelf opkomen en mij tegengewicht kunnen bieden... Meisjes van 16 zijn daar nog te onnozel voorquote:
En je wilde graag overwicht tussen de lakensquote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook verder lezen. Ik val op kleine meisjes die door het klein zijn een sterk karakter hebben gekregen. Voor zichzelf opkomen en mij tegengewicht kunnen bieden... Meisjes van 16 zijn daar nog te onnozel voor
Zo'n ex heb ik. 1.55 maar vol met pitquote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook verder lezen. Ik val op kleine meisjes die door het klein zijn een sterk karakter hebben gekregen. Voor zichzelf opkomen en mij tegengewicht kunnen bieden... Meisjes van 16 zijn daar nog te onnozel voor
Gewoon de waarheid as usualquote:
Tegengewicht wil ik qua karakter hebben...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Frezer het volgende:
Slaapze Nixxx!
[..]
En je wilde graag overwicht tussen de lakens![]()
(TMI, TMI, TMI,)
Hehehe nou ik vind t wel aardig van je...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon de waarheid as usual![]()
Je bent ook niet geheel abnormaal! Alleen je relatie regelmatig wel
Dat bedoellik jaquote:
Yoji!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef MissMSX het volgende:
Yoji Biomehanika [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Met wat voor publiek ?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:39 schreef GF het volgende:
Iemand een leuk idee voor een dagje uit deze week nog?
Vriending zeker?quote:
In Leiden is er een ijssculpturenfestivalquote:
Goedmaaksexquote:
Zal het eens opzoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:46 schreef webspider het volgende:
[..]
In Leiden is er een ijssculpturenfestival [afbeelding]
quote:
Dat is een mogelijkheid, zit een leuke dierentuin, goede kroegen, en is gewoon een heel leuke stadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef GF het volgende:
Als in: winkelen?
Gaat ook op het lijstjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, zit een leuke dierentuin, goede kroegen, en is gewoon een heel leuke stad
Bedanktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.visitantwerpen.be/indexnl.html
Vanaf Rotterdan in 65 minuten naar Antwerpen (meestal overstappen op Berchem)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:15 schreef GF het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Hoe zit dat eigenlijk met internationale treinreizen dan?
Antwerpen is altijd heel erg leuk. Alleen als het te hard regent niet echtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:15 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Antwerpen is denk ik leuker in de zomer. Ik ben er zelf vier keer in de zomer geweest en 1 keer in de winter maar dat was echt niet zo leuk hoor.
Zo, das sneller dan naar Arnhem vanaf hierquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdan in 65 minuten naar Antwerpen (meestal overstappen op Berchem)
Daarom dus. Alleen een ov kan je niet de hele weg gebruiken. Dan moet je een kaartje kopen vanaf de grens of Roosendaal. Even aan de balie vragen wat er goedkoper is. En aan de balie een kaartje kopen, niet uit de automaatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:20 schreef GF het volgende:
[..]
Zo, das sneller dan naar Arnhem vanaf hier
Je hebt eigenlijk wel gelijk nu ik erover nadenk maar ik trof toen twee saggerijnige obers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Antwerpen is altijd heel erg leuk. Alleen als het te hard regent niet echt![]()
Dat klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, de Irish pub aan de Groenplaats (Celtic Ireland) is ook wel een aanrader. Zitten ook vaak best nog veel jongelui en er zijn regelmatig coole feesten. Zaterdag staat er bijna altijd een DJ
Das altijd jammer ja als die 2 zo toch nog een dag beinvloeden. En natuurlijk is het leuker met veel zonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk nu ik erover nadenk maar ik trof toen twee saggerijnige obers.
Wel hebben we een rondrit gemaakt in zo'n koets, dat was toch wel leuk, het was berekoud zelfs onder een dikke deken maar die koetsier vertelde heel veel over Antwerpen. De sfeer in Antwerpen was ook gemoedelijk, het zijn weer die twee obers in verschillende tenten die ik onthouden heb.
*Eensch is. Gelukkig is het heel dichtbijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een heel leuke stad![]()
Wat ik goed moet maken hangt heel sterk samen met een Irish pub, dus dat lijkt me minder handigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, de Irish pub aan de Groenplaats (Celtic Ireland) is ook wel een aanrader. Zitten ook vaak best nog veel jongelui en er zijn regelmatig coole feesten. Zaterdag staat er bijna altijd een DJ
Ben er nog nooit geweest, zat wel in de planning maar nooit van gekomen . . .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:15 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Antwerpen is denk ik leuker in de zomer. Ik ben er zelf vier keer in de zomer geweest en 1 keer in de winter maar dat was echt niet zo leuk hoor.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:20 schreef Gronings_Mopje het volgende:
He ja, ik zit in een slowchat! Klikte het toevallig aan in de active topics.
Gooi het eens in de groepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef GF het volgende:
Waarom slaap ik nooit meer op normale tijden
Err .. bij nader inzien is het hier misschien niet zo heel drukquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Err .. bij nader inzien is het hier misschien niet zo heel druk
Bedtime stories: [US] [SC] #280:Gaan op tijd slapen :').quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan niet slapen![]()
Ben uit mijn ritme![]()
Nog steeds vroeg...quote:
Join the club... Ik zit al twee dagen aan het water en aan de thee met kamille en honing...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:58 schreef Ynske het volgende:
* Ynske meld zich aan bij het groepje mijn keel is dik en wil me niet laten slikken
Poor you. Zeker last van je weekje vrij en te laat naar bed?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:14 schreef Godlike02 het volgende:
De hele nacht niet slapen is niet zo best voor een mens
ben nu mandarijntjes aan t leegsabbelenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Join the club... Ik zit al twee dagen aan het water en aan de thee met kamille en honing...![]()
Wees blij, kamille thee met honing is echt ranzig. Maar ja, 't helpt wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben nu mandarijntjes aan t leegsabbelen
heb alleen zoethoutthee bij de hand nu, dus moet t daarmee doen
wilde vanmorgen dubbelfris mandarijn-sinaasappel drinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij, kamille thee met honing is echt ranzig. Maar ja, 't helpt wel...
Vooral veel water drinken, dat helpt 't best...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wilde vanmorgen dubbelfris mandarijn-sinaasappel drinkengeen goed plan
wat helpt er dan aan water?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral veel water drinken, dat helpt 't best...![]()
Het zuivert en de opgezetheid van je keel slinkt er van.quote:
hmmmquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zuivert en de opgezetheid van je keel slinkt er van.
Bereid jezelf ook alvast voor op een toename in het aantal toiletbezoeken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm
* Ynske sleept de liters water aan
Ik ga eens een keer met de trein... achterste treinstel werd bij Rotterdam ontkoppeld ivm materieelgebrekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:32 schreef MissMSX het volgende:
Gloeiende gloeiende graf NS!!!!
Na vanmiddag ga ik never nooit meer met de trein
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga eens een keer met de trein... achterste treinstel werd bij Rotterdam ontkoppeld ivm materieelgebrek
Dus retedruk en vertraging
je hebt er vertrouwen in, ikke nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:35 schreef Mokster het volgende:
Ik hoop dat het keelpijnvirus mij even overslaat...
Goodluck met de kamillethee en honing!
Ik ga eens een poging wagen om de hele ochtend (misschien wel de hele dag zelfs!) door te werken!
das geen probleemquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bereid jezelf ook alvast voor op een toename in het aantal toiletbezoeken...![]()
Het enige voordeel is dat ik vandaag geen parkeerschijfje hoef te draaienquote:
Wow, dan kun je gewoon echt de hele dag achter de PC zitten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat ik vandaag geen parkeerschijfje hoef te draaien
Ik was idd aardig uit mijn ritmequote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Poor you. Zeker last van je weekje vrij en te laat naar bed?
Ik geloof dat ik nu eindelijk weer in mn ritme ben (na een week niet op tijd kunnen slapen en brak opstaan).
Nee hoor, ik heb zo overlegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wow, dan kun je gewoon echt de hele dag achter de PC zitten!
Gedeelde smart is halve smart... Ik mag ook zo!quote:
De mijne is zo zinloosquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart... Ik mag ook zo!
Klinkt als een prima gelegenheid om een beetje achterover te hangen en te dutten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne is zo zinloos
Informeel overleg waar alleen maar geblaat wordt
waste of time... kan beter m'n tijd doden met fokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een prima gelegenheid om een beetje achterover te hangen en te dutten!![]()
True... true!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
waste of time... kan beter m'n tijd doden met fokken
Zullen we ons keelpijn kliekje opwaarderen naar een keelpijn-vrijnemen-en gaan dutten kliekje?quote:
Ik heb altijd gelijkquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ons keelpijn kliekje opwaarderen naar een keelpijn-vrijnemen-en gaan dutten kliekje?
Whehehehe, het monster wordt grommend wakkerquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whehehehe, het monster wordt grommend wakker
En het is nog echt zo ook!quote:
Het klonk echt als een grommend monsterquote:
I knowquote:
quote:
Al zie ik me niet als nieuw mens, toch goedemorgen enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh alle nieuwe mensen deze ochtend
Er is toch een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.quote:
Je bent redelijk nat achter de oortjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zie ik me niet als nieuw mens, toch goedemorgen enzo
Op die hoogte stond ik ook nog ongeveerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:11 schreef nixxx het volgende:
107. 1308 Ynske
108. 1307 nixxx
Maandcijfers decemberdamn...
jij stond veel hogerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op die hoogte stond ik ook nog ongeveer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |