Bij dezequote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig nieuwe OP allemaal!
dan kan je vast wel vertellen of dat rome wat is? anders marc wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard heb ik nog geen internet thuis, als het goed is zaterdag, maar ik ga morgen maar weer eens (voor de 5e keer ofzo in een week) Casema bellen en nu dreigen enzo. Misschien helpt het. Ik begin wel een beetje gek te worden, zo internetloos. En moe van het fietsen naar het internetcafe de hele tijd. Ik heb inmiddels wel genoeg tijd om alle series te volgen.
Ga eens snel achter je tv zitten dan. Goede tijden begint toch zoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard heb ik nog geen internet thuis, als het goed is zaterdag, maar ik ga morgen maar weer eens (voor de 5e keer ofzo in een week) Casema bellen en nu dreigen enzo. Misschien helpt het. Ik begin wel een beetje gek te worden, zo internetloos. En moe van het fietsen naar het internetcafe de hele tijd. Ik heb inmiddels wel genoeg tijd om alle series te volgen.
Q!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig nieuwe OP allemaal!
Ik vond het tof.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan kan je vast wel vertellen of dat rome wat is? anders marc wel?
je hebt een rub my penguin gewonnen op de fp?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX is so excited!!! and just can't hide it!!!!
Dat heb ik in het vorige topic al gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan kan je vast wel vertellen of dat rome wat is? anders marc wel?
Any reason?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
is het een beetje realistisch? anders kan ik het als ex-gymnasiast natuurlijk niet gaan kijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topic al gedaan.
En ja, ik ga het zeker volgen
Veel seks, dus realistisch.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het een beetje realistisch? anders kan ik het als ex-gymnasiast natuurlijk niet gaan kijken
Die pillen werken goed hequote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Kom jij ook nog eens buurten?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:38 schreef Ynske het volgende:tafel en kastje hier weg
klein tafeltje erin, en plaats voor een bankje
* Ynske voelt zich weer een beetje happy
Wat ze in de 'making off' lieten zien welquote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het een beetje realistisch? anders kan ik het als ex-gymnasiast natuurlijk niet gaan kijken
Ik moet erom lachen, je werkt aanstekelijk zo...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef MissMSX het volgende:
ja dat jaquote:Op maandag 2 januari 2006 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
Ah!!! Led Zeppelin....
Ik word er alleen maar moe van. Oh, dat was ik al.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, je werkt aanstekelijk zo...![]()
tuurlijkquote:
Doe ik zodra ik thuis weer inet heb. Als het goed is ergens voor 2008.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk
gezellig
meel details maar, kunnen we een daggie plannen
Nee! Much better!!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt een rub my penguin gewonnen op de fp?
dealquote:Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik thuis weer inet heb. Als het goed is ergens voor 2008.![]()
jaaaa vertel !!!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:
Ja natuurlijk!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
M! +
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Kom je snel een keer buurten?
que?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
EN met een beetje geluk ga ik deze maand Takkyu Ishino nog live meemaken![]()
Nou. Leuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ik kan eindelijk vanaf m'n laptop bij m'n 80 gig muziek
Dit moet je mij toch ff uitleggen of verklaren of whatever...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
You better! Anders ga ik boos kijken!quote:
Klinkt als een werkend thuisnetwerk, congrats!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ik kan eindelijk vanaf m'n laptop bij m'n 80 gig muziek
Natural highquote:
maar het voordeel daar is dat er altijd bier isquote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
You better! Anders ga ik boos kijken!
Oeh, over een kwartier is mn geld hier op.![]()
Geen geld voor Fok!, maar wel voor bier?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar het voordeel daar is dat er altijd bier istoch?
Hier? Een internetcafe zonder bier.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar het voordeel daar is dat er altijd bier istoch?
Dat zeggen wel meer mensenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, je werkt aanstekelijk zo...![]()
Is toch ook nix mis mee... ik ben blij voor je dat jij zo blij bent...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen
Ik kan 't gewoon niet helpen ben de laatste tijd al helemaal happy en a;s er dan leuke dingen bijkomen ga ik helemaal uit m'n stekker
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |