Hoeveel passen er totaal in? circa 330?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef Mark het volgende:
Ik denk er nog even over, maar die 25 vind ik op zich wel een prima prijs. Ik heb connecties in Rhenen en Ommen, dus er valt altijd wel iets te regelen met afgeven/ophalen (dus geen transportkosten).
Maar nu: op naar Ulft!
WoM r0x0rZ.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst sleepy time gorilla museum ... WOW !! dat web of mimicry brengt gaaf spul uit zeg !
okay seborik en summoner ga me nu maar uitlachen voor mijn late ontdekking
Bron: http://slashdot.org/articles/06/01/06/0721209.shtml?tid=201&tid=141quote:Recently, King Crimson founder, guitar master, and all around eccentric musical genius Robert Fripp spent a few days at the MS Campus recording soundscapes for Vista. Fripp, who has been at the forefront of electronic guitar composition for more than 35 years, first using analog tape delays, then with digital effects. He infused his unique brand of Frippertronics on the MS crowd. The Channel 9 site has posted a 25 minute video, chronicalling the event. Now I guess I finally have a reason to leave the default Windows sounds enabled.
Tot zover dit nerd nieuwsquote:The first, 1973's No Pussyfooting, was recorded with Robert Fripp; for the sessions Eno began developing a tape-delay system, dubbed "Frippertronics," which treated Fripp's guitar with looped delays in order to ultimately employ studio technology as a means of musical composition, thereby setting the stage for the later dominance of sampling in hip-hop and electronica.
uitgefoktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:42 schreef Zanderrr het volgende:
Een verlaat gelukkig nieuwjaar toegewenst, allemaal. Ben zelf momenteel even een beetje uitgeFokt, maar goed.. binnenkort heb ik er vast wel weer zin in.
Wil jij die evt. kopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel passen er totaal in? circa 330?
Anders is nog de vraag waar je woont.... om m evt. op te halen
quote:
Hmmm jammer, hij ziet er wel erg cool uit en handig alle cds in één rek.... we zijn ook op zoek naar cdrek (Peaceman heeft die vierkanten van de IKEA maar niet genoeg meer en ze zijn niet meer daar te verkrijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef Mark het volgende:
Nee, het is een metaalbedrijf, zie hier hun site (uit een ouder topic): http://www.lbgulft.nl/index.html De CD-rekken zijn een leuke bijverdienste voor ze.
Ik moet trouwens eerst wat kasten verschuiven / herindelen, ik maak wel een fotootje als ie staat (en gevuld is)
tot na de winterstop Zanderrrquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:42 schreef Zanderrr het volgende:
Een verlaat gelukkig nieuwjaar toegewenst, allemaal. Ben zelf momenteel even een beetje uitgeFokt, maar goed.. binnenkort heb ik er vast wel weer zin in.
quote:DISC 1: VIC. LATINO:
1. All This Time - (Club mix, with Jonathan Peters/Sylver Logan Sharp)
2. Turn Me On - (with Kevin Lyttle)
3. Lola's Theme - (with Shape:UK)
4. If You Don't Know Me By Now - (with Aubrey)
5. Call On Me - (with Eric Prydz)
6. Put 'Em High - (with Stonebridge/Therese)
7. Out Of Touch - (with Uniting Nations)
8. You Won't Forget About Me - (with Dannii Minogue/Flower Power)
9. Mamasita - (with Flexy)
10. Rise Again - (with Tina Ann)
11. Just Move - (with Ultra All-Stars)
12. I Want To Know What Love Is - (with Wynonna)
13. Untitled - (Hidden Track)
Ik zie die van David Guetta als eerste nog goed doorbreken hier, eigenlijk.quote:DISC 2: THE. RIDDLER:
1. How Would U Feel - (with David Morales/Lea-Lorien)
2. Stay - (with David Guetta)
3. When The Dawn Breaks - (with Narcotic Thrust)
4. Shine - (with The Lovefreekz)
5. Strings Of Life (Stronger On My Own) - (with Soul Central/Kathy Brown)
6. Stay - (with Mynt/Kim Sozzi)
7. Born To Be Alive - (with The Disco Kings)
8. Hit My Heart - (with Benasi Bros./Dhany)
9. Just Be - (with Tiesto)
10. Till There Was You - (with Rachael Starr)
11. Call Me - (with Anna Vissi)
12. Runaway - (with Iio)
Dit is mijn 5e post in MUZ jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wrong topic, newbie.
Mot ik effe een Annie Schilder plaat in je hol komme douwuh?!quote:
Er naar moeten luisteren doet vast meer pijn..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mot ik effe een Annie Schilder plaat in je hol komme douwuh?!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef nipeng het volgende:
Aha jij hebt dus thuis Annie Schilder platen staan. Weten we dat ook meteen.
Voor 2 euro kun je de printplaat zo van mij krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een mooie klok van te maken
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |