Bono is ook geen Peter Gabriel. Gelukkig heb ik bovenstaande versie nog niet gehoord, maar als mej. Keys zich een klein beetje houdt aan de conventies voor hedendaagse R&B zangeresjes dan zitten er voldoende overbodige jodeltjes en trillertjes in om alle honden in een straal van 10km aan te laten slaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:59 schreef nipeng het volgende:
Oja die was het. Kan niet tippen aan Kate Bush dus.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef nipeng het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn dan suckt bono zwaar
In het interview wat te lezen was in de VARA-gids stond ook dat ze vooral met haar huiselijke dingen bezig is en niet met wat er in de muziek/wereld gebeurt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
kate bush vind ik persoonlijk op dr nieuwe cd ook wel erg...
eerst al een nummer waarin ze het getal pi zingt
en dan een nummer met als refrein "washing machine .. washing washing washing"
toch wel een beetje erg huisvrouwerig
He gadverdammequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:07 schreef nipeng het volgende:
Op de radio vanmiddag was een cover van Don't give up (Gabriel en Kate Bush) door Bono en een of ander zaadsletje. Behoorlijk afschuwelijk
Uiteraard. Dat kan ook bijna niet anders.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, het zal wel voor een goed doel zijn.
Geen idee eigenlijk. Hier in elk geval wel... (Gorinchem)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weet je toevallig ook of die actie in alle filialen is en zoja sinds wanneer? Ik was maandag even bij de Music Store omdat ik op pasfoto's moest wachten (zoals eerder te lezen was), toen zag ik Tubular Bells hier nog voor 10 euro staan (3 voor 25).
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Verdomd, hier was het gewoon de eerste. Nou ja, mocht ik nog tijdens openingstijden in de buurt komen, loop ik er wel weer even naar binnen om te kijken. Bedankt voor de tip in ieder geval.
Meld hier muziek "koopjes"quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Voor de liefhebbers: The Music Store heeft een actie van cd´s 3 euro per stuk of 4 voor 10 euro.
En er zitten leuke dingen bij zoals je hier kunt zien: Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |