Tof, waar?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Wel vrolijk. Ik moet zometeen wedstrijdzwemmen.
Kom jij eens snel op msn?!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef jan_onbekend het volgende:
voel me wel okey
nog niet hellemaal bij geslapen
Thanx voor de tip!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ik heb net kaartjes besteld voor het concert van Kelly Clarkson, helemaal leuk
voel me dus goed!!
Haha ja ik wist t al een tijdje, maar sinds gister pas echt afgesproken met vrienden...maar kheb dr al helemaal zin inquote:
Beetje jammer idd, kwam net nog een cd tegen die jij ook echt moet horen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom doet die gore msn het niet?
Ontopic: Gefrustreerd.
zo, jij bent mooi !! hoe oud ben jij??quote:
Misschien helpt eenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:10 schreef sweetgirly het volgende:
Beetje zielig
Ben gevallen (zag de tramverhoging niet) met oud&nieuw.
Twee kapotte knieën, panty stuk, handen stuk, en mijn kin is wat rood + dikke wang.
Mijn nieuwe bijnaam is nu gansje, en denk niet dat ik daar ooit vanaf ga komen nu
.
Ik schijn ook als een lappenpop gevallen te zijn, eerst op mijn knieën, toen op mijn handen en toen op mijn gezichten toen begon ik te huilen
. Kan dus ook niet zo goed lopen nu.
Maar heb wel een fucking goeie oud&nieuw gehad![]()
Dank jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef ioko het volgende:
Misschien helpt eenwel
Voel me goed, beetje besluiteloos en lui, maar goed
Stomme msnquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom doet die gore msn het niet?
Ontopic: Gefrustreerd.
Ga anders voor de zekerheid even langs de huisarts! iets breken schijnt minder pijnlijk te zijn als kneuzen....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:27 schreef sweetgirly het volgende:
Hij zal toch eigenlijk niet gebroken zijn, kan toch niet door een val op je knieën?
Moet of lijkt mij toch erg of ondraaglijk zeer doen, doet ook wel pijn en zit een vreemde bult op, maar tja, logisch.
Neh, toch
Hij is ook wel erg dik eigenlijk
lijkt me echt stom dan![]()
Waarom zou 't niet kunnen breken? Ook 'n knieschijf kan gebroken zijn natuurlijk. Maar zoals al eerder werd gezegd, breken is vaak minder pijnlijk dan kneuzen. Misschien heeft de huisarts nog wel 'n pijnstiller in de aanbieding voor je. Ik zou voor de zekerheid even langsgaan. Sterkte!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:27 schreef sweetgirly het volgende:
Hij zal toch eigenlijk niet gebroken zijn, kan toch niet door een val op je knieën?
Moet of lijkt mij toch erg of ondraaglijk zeer doen, doet ook wel pijn en zit een vreemde bult op, maar tja, logisch.
Neh, toch
Hij is ook wel erg dik eigenlijk
lijkt me echt stom dan![]()
hey meis, doe je wel rustig aan!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:33 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik vraag me toch ernstig af hoeveel ik nog kan hebben, maar goed... ik laat het maar over me heen komen en kijk wel wat me lukt en niet lukt
tnxquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
hey meis, doe je wel rustig aan!!!!!
als dr wat is, dan weet je me te vinden he!!!
ot ik voel me goedzometeen gezellig naar een vriendin toe en vanavond bij een vriend eten
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:23 schreef _Cara_ het volgende:
hmmmmm...bléh..
leuk dat je dat komt meldequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:32 schreef _Arual_ het volgende:
Heb ik een leuk baantje, houdt eht over een maand of 10 waarschijnlijk toch weer op. Sta ik weer met lege handen.
Niet blij, dus.
that's life... je hebt Pheno tenminste gevondenquote:
ik wil ook gewoon voor mezelf kunnen zorgen, qua inkomen. Tot nu toe ben ik daar duidelijk niet toe in staat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
that's life... je hebt Pheno tenminste gevonden![]()
look on the bright side.. je hebt tien maanden nogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik wil ook gewoon voor mezelf kunnen zorgen, qua inkomen. Tot nu toe ben ik daar duidelijk niet toe in staat.
Je kan niet in 10 maanden een nieuwe baan vinden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:32 schreef _Arual_ het volgende:
Heb ik een leuk baantje, houdt eht over een maand of 10 waarschijnlijk toch weer op. Sta ik weer met lege handen.
Niet blij, dus.
De vorige sollicitatieperiode staat me nog iets te helder voor de geest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je kan niet in 10 maanden een nieuwe baan vinden?
Zeg nooit nooit, alles kanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De vorige sollicitatieperiode staat me nog iets te helder voor de geest.
Nachtmerrie, zeg maar. Uiteindelijk kon ik aan de slag bij mijn oude stagebedrijf, voor een jaartje, naar nu blijkt. En bovendien, het werk dat ik nu doe vind ik echt heel leuk. Zo´n baan krijg ik niet meer, nooit.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef Sylvana het volgende:
toppie, ben jarig, gezellige dag gehad en lekker gesport net![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef Sylvana het volgende:
toppie, ben jarig, gezellige dag gehad en lekker gesport net
da´s een mooi liedje, met dito videoclipquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
weezer - island in the sun
Meestal moet je een verandering van rekeningnummer schriftelijk aangeven, dus bespaar je een telefoontje en dien het schriftelijk inquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Kut-cz
ik wil alleen maar mijn bankrekeningnumer veranderen, maar omdat iedereen nu belt om dat nieuwe zorgstelsel, kom ik er niet door. straks loop ik onverzekerd rond...
En internet lag vanochtend plat. En nu weet ik het, ik ben wel degelijk verslaafd.
*knuffel* met je ma zelf gaat het nog?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
Triest...mn ma vertelde net dat haar lievelingsnicht gestorven is.. zomaar plotsklaps..ze is er kapot van.. dus dat heeft ook zijn uitwerking op mij..Ma verdrietig, ik verdrietig..
En ik was al in een vreemde bui...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
Triest...mn ma vertelde net dat haar lievelingsnicht gestorven is.. zomaar plotsklaps..ze is er kapot van.. dus dat heeft ook zijn uitwerking op mij..Ma verdrietig, ik verdrietig..
Ho, wacht ff... 4 nachten niet slapen?!? Dan begin je nu zo langzamerhand wel te hallicuneren lijkt me....quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:01 schreef -Delta- het volgende:
4e nacht op een rij totaal niet geslapenYeah dubbel feest
![]()
In 4 dagen totaal iets van 9 uur geslapen, wat ik normaal per nacht nodig heb, dus ja gaat lekker nuquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho, wacht ff... 4 nachten niet slapen?!? Dan begin je nu zo langzamerhand wel te hallicuneren lijkt me....
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
Mooi, daar ben ik blij om...quote:
je datequote:
Goedzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:54 schreef melismay het volgende:
Ik had hier willen posten dat ik een ontzettend naar gevoel had na die droom van vannacht, maar dat is gelukkig niet nodigMijn dag kan niet meer stuk
hoe komt het ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef ThunderChild het volgende:
Diep ongelukkig . . .
Arme jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef ThunderChild het volgende:
Diep ongelukkig . . .
Kom jij eens snel op msnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef jan_onbekend het volgende:
WEEKEND![]()
en dat nog wel een uur te vroeg
Mis gewoon m'n vrouw en al die kut stelletjes die hier voorbij lopen maken het er niet makkelijker op . . .quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef petitlapin het volgende:
hoe komt het ?
Jij was toch een man?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef Twisted_fok het volgende:
relaxed, lekker dagje op de vrouwelijke pijntjes na.
Dat geldt dus voor mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Last van mijn verstandskies!![]()
Wordt je eindelijk eens verstandig ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Last van mijn verstandskies!![]()
Zo kan je het natuurlijk ook zienquote:
Kom op Dommelsch, je kan hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef MisterTata het volgende:
arrgh morgen tentamen, echt totaal geen zin in![]()
hopen op wat hulp van boven
![]()
edit: voel me dus blegh![]()
Kom eens online...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgende keer douw ik toch wat vitamines bij je naar binnen.![]()
OT: verward en geirriteerd.
Dat zei je gister ook, maar vandaag is het alleen maar 10x ergerquote:
Sorry, ik probeerde je in te stralen maar ik stond de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook, maar vandaag is het alleen maar 10x erger![]()
Maar toch bedankt
Je voelt je schone ramen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef DuchessX het volgende:
Schone ramenIk kan weer naar buiten kijken
![]()
Ze waren weg! Mijn gebeden na anderhalf uur dan toch verhoord. Helaas kwam er vervolgens een opdringerige figuur bij me zitten, die aan mijn "zeg luister eens, ik wil nu echt heel graag verder werken en als je dan zo graag wilt socializen zijn er hier een heleboel andere mensen waar je dat mee kunt doen" geen boodschap had.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:11 schreef thaleia het volgende:
Desalniettemin zal ik ze nu inderdaad rustig hun gang laten gaan, en een eindje verderop gaan zitten en dan hoop ik van harte dat ik alsnog een beetje kan werken vandaag
Hehehequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je voelt je schone ramen?
OT: redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |