Tof, waar?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Wel vrolijk. Ik moet zometeen wedstrijdzwemmen.
Kom jij eens snel op msn?!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef jan_onbekend het volgende:
voel me wel okey
nog niet hellemaal bij geslapen
Thanx voor de tip!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ik heb net kaartjes besteld voor het concert van Kelly Clarkson, helemaal leuk
voel me dus goed!!
Haha ja ik wist t al een tijdje, maar sinds gister pas echt afgesproken met vrienden...maar kheb dr al helemaal zin inquote:
Beetje jammer idd, kwam net nog een cd tegen die jij ook echt moet horen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom doet die gore msn het niet?
Ontopic: Gefrustreerd.
zo, jij bent mooi !! hoe oud ben jij??quote:
Misschien helpt eenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:10 schreef sweetgirly het volgende:
Beetje zielig
Ben gevallen (zag de tramverhoging niet) met oud&nieuw.
Twee kapotte knieën, panty stuk, handen stuk, en mijn kin is wat rood + dikke wang.
Mijn nieuwe bijnaam is nu gansje, en denk niet dat ik daar ooit vanaf ga komen nu
.
Ik schijn ook als een lappenpop gevallen te zijn, eerst op mijn knieën, toen op mijn handen en toen op mijn gezichten toen begon ik te huilen
. Kan dus ook niet zo goed lopen nu.
Maar heb wel een fucking goeie oud&nieuw gehad![]()
Dank jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef ioko het volgende:
Misschien helpt eenwel
Voel me goed, beetje besluiteloos en lui, maar goed
Stomme msnquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom doet die gore msn het niet?
Ontopic: Gefrustreerd.
Ga anders voor de zekerheid even langs de huisarts! iets breken schijnt minder pijnlijk te zijn als kneuzen....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:27 schreef sweetgirly het volgende:
Hij zal toch eigenlijk niet gebroken zijn, kan toch niet door een val op je knieën?
Moet of lijkt mij toch erg of ondraaglijk zeer doen, doet ook wel pijn en zit een vreemde bult op, maar tja, logisch.
Neh, toch
Hij is ook wel erg dik eigenlijk
lijkt me echt stom dan![]()
Waarom zou 't niet kunnen breken? Ook 'n knieschijf kan gebroken zijn natuurlijk. Maar zoals al eerder werd gezegd, breken is vaak minder pijnlijk dan kneuzen. Misschien heeft de huisarts nog wel 'n pijnstiller in de aanbieding voor je. Ik zou voor de zekerheid even langsgaan. Sterkte!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:27 schreef sweetgirly het volgende:
Hij zal toch eigenlijk niet gebroken zijn, kan toch niet door een val op je knieën?
Moet of lijkt mij toch erg of ondraaglijk zeer doen, doet ook wel pijn en zit een vreemde bult op, maar tja, logisch.
Neh, toch
Hij is ook wel erg dik eigenlijk
lijkt me echt stom dan![]()
hey meis, doe je wel rustig aan!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:33 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik vraag me toch ernstig af hoeveel ik nog kan hebben, maar goed... ik laat het maar over me heen komen en kijk wel wat me lukt en niet lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |