Ze zien me al aankomen met een jerrican bij de poortquote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef longinus het volgende:
Dan moet je bij een raffinaderij zijn,
En waar zou ik dat eventueel kunnen halen?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'denk niet dat het lukt ... een monster van enkele deciliter wellicht maar meer ook niet.
Ben aan het hobbybobben, wil een soort miniolieveld maken (nee, niet in de tuinquote:Op maandag 2 januari 2006 17:53 schreef BIGGI het volgende:
Wat voor experiment betreft het trouwens als ik vragen mag?
Niet zo vreemd natuurlijk, het zijn gewoon dode organismenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef erikh het volgende:
Spul is behoorlijk dik en stinkt verschrikkelijk.
Als ik het goed terug denk was het in schoonebeek maar ik ben hier niet 100% zeker van
Napalm is bezine waar een stof aan is toegevoegd waardoor het dikker wordt. Daardoor brandt het zo lang... maar wel geraffineerd dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ruwe olie gebruik je toch ook bij het produceren van napalm?![]()
Ik aan amerikanen die zonder reden een oorlog willen beginnenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
bij napalm moet ik altijd aan brandende kinderlijkjes denken
geen flauw ideequote:Op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef Thomas B. het volgende:
en hoe wilde jij piepschuim oplossen?
Ze winnen welquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik aan amerikanen die zonder reden een oorlog willen beginnen![]()
Zien dat ze nooit zullen winnen maar toch chemische wapens blijven gebruiken![]()
En het 20 jaar later, en 15 jaar daarna zo weer doen![]()
lost gewoon erin op hoor....quote:Op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef Thomas B. het volgende:
Dat lost op in benzinequote:Op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef Thomas B. het volgende:
Of door een bus purschuim met een lawinepijl op te blazen.. dat komt geloof ik ook in de buurt..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
geen flauw idee![]()
zal wel smelten ofzo, net als bij piepschuim en lijm etc.
Vandaar dat er rond die opgeblazen prullenbak allemaal purschuimresten lagen hier bij mij in de straat.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of door een bus purschuim met een lawinepijl op te blazen.. dat komt geloof ik ook in de buurt..
Inderdaad, ik zou een mayo-emmer nemen om het spul mee te nemen. Ik ken wel iemand die in de Rotterdamse haven met olietankers werkt. In mijn sig zie je een link waar een forum achter zit. Stuur meneer 530D een privé bericht, die kan je vast wel verder helpenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef charon het volgende:
Ruwe olie is niet echt goed vloeibaar trouwens.
Met ***. (edit, toch maar niet).quote:Op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef Thomas B. het volgende:
Niemand wint ooit een oorlog.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:27 schreef Ludwien1983 het volgende:
[..]
Ze winnen wel
maar misschien niet de oorlog
En? smaakte het?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef Mute_Me het volgende:
(daar stond zo'n 10.000L ruwe olie voor proeven)
Helaas geen ruwe olie, maar ik heb wel nog een vat petroleum op voorraad, kun je ook mooie dingen mee doen, hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik ben bezig met een experiment en daar heb ik ruwe olie voor nodig (kwaliteit maakt niet uit, sweet, sour, heavy, light etc.).
Iemand enig idee of en waar ik dit kan kopen in Nederland? Google geeft niks of het is onvindbaar aangezien 'ruwe olie' best populair is als zoekterm in deze tijden.
Het betreft dus het fysieke product en gaat dus niet om commodity futures op een termijnbeurs e.d.
Een barrel is meer dan genoeg (20 liter is al zat)
Geen idee of ik goed zit in WFL.
Een vat van 159 Liter? Hebben!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef FuTilE het volgende:
Helaas geen ruwe olie, maar ik heb wel nog een vat petroleum op voorraad, kun je ook mooie dingen mee doen, hoor![]()
Eeeeeh, zou goed kunnen. Het is een nagenoeg vol ShellEsso-vat, gleuf ik...quote:
Laat de vlammenwerper maar zitten, tenzij ik die kan gebruiken als hevelpompquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef FuTilE het volgende:
Eeeeeh, zou goed kunnen. Het is een nagenoeg vol ShellEsso-vat, gleuf ik...
Hoezo, wou je een loopgravenoorlog in je achtertuin starten? Er ligt namelijk ook nog een (huis-, tuin- en keuken) vlammenwerper naast...![]()
Sittard, daar kom ik deze maand nog langs voor een verjaardag. Mail ff act-f@lycos.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef FuTilE het volgende:
Aardig eind uit de buurt, zo te zien. Het vat ligt -of staat, zo u wilt- in Sittard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |