Ze zien me al aankomen met een jerrican bij de poortquote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef longinus het volgende:
Dan moet je bij een raffinaderij zijn,
En waar zou ik dat eventueel kunnen halen?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'denk niet dat het lukt ... een monster van enkele deciliter wellicht maar meer ook niet.
Ben aan het hobbybobben, wil een soort miniolieveld maken (nee, niet in de tuinquote:Op maandag 2 januari 2006 17:53 schreef BIGGI het volgende:
Wat voor experiment betreft het trouwens als ik vragen mag?
Niet zo vreemd natuurlijk, het zijn gewoon dode organismenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef erikh het volgende:
Spul is behoorlijk dik en stinkt verschrikkelijk.
Als ik het goed terug denk was het in schoonebeek maar ik ben hier niet 100% zeker van
Napalm is bezine waar een stof aan is toegevoegd waardoor het dikker wordt. Daardoor brandt het zo lang... maar wel geraffineerd dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ruwe olie gebruik je toch ook bij het produceren van napalm?![]()
Ik aan amerikanen die zonder reden een oorlog willen beginnenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
bij napalm moet ik altijd aan brandende kinderlijkjes denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |