Jup.quote:
Ze weten niet wat ze missenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Al die mensen die wat tegen poep aan piemels hebben, vinden dat gewoon vies smaken..
Ah komop hey ik zie het al zo voor mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze kennen het genoegen van herkauwen niet
I bet they're gay!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef -Petor- het volgende:
Hm best nog wel veel zielige mensen hier![]()
Ja, en die 250.000 hetero's die er naar gaan kijken, verdienen allemaal een lintjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iedere "groep" die zich zo gedraagt als dat een deel van de homo's tijdens die jaarlijkse optocht in de Amsterdamse grachten vraagt erom belachelijk gemaakt te worden
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en die 250.000 hetero's die er naar gaan kijken, verdienen allemaal een lijntje![]()
Ik vond je eerst wel aardig...quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef Neuralnet het volgende:
Normale hetero's kijken niet naar flikkers.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:38 schreef Camplo het volgende:
Ik sta alleen homo's toe buiten mijn zicht en buiten mijn weten om.
Zolang ze mij niet lastig vallen of opvallend zijn mogen ze rondbanjeren. Maar vallen ze me wel lastig, dan vind ik het smerige nichten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef -Petor- het volgende:
Hm best nog wel veel zielige mensen hier![]()
Volgens mij heb je dat topic over Pim en de Mocro's gemist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:58 schreef SCH het volgende:
Het verhaaltje dat het slechts Marokkaantjes zijn die moeite hebben met homoseksualiteit kan door dit topic ook naar het land der fabelen worden verwezen.
Same here. Maar daar gaat het niet over. Het is zielig om te roepen 'homo's zijn vies'. Ik dacht dat mensen dat alleen deden als ze een jaar of 13 waren. Ik roep toch ook niet 'hetero's zijn vies...'quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup
al die hetero;s zijn gewoon jaloers op die gays...
i am proud to be gay
quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:04 schreef DennisMoore het volgende:
Het ergst zijn Schotse nichten. Die denken dat ze een excuus hebben om hun gereedschap te laten bungelen in de vrije natuur.!
Ja want kijk, vrouwen poepen niet dus zal er strax geen poep aan je lul zitten in tegenstelling tot bij mannenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:35 schreef Lucille het volgende:
Het rare is dat anale penetratie bij een vrouw door veel mensen anders wordt ervaren dan anale penetratie bij een man. Het eerste is geil, het tweede vies.
Homo's lopen altijd met poep aan hun lul. Ze kontneuken gemiddeld 48 x per dag namelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:05 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ja want kijk, vrouwen poepen niet dus zal er strax geen poep aan je lul zitten in tegenstelling tot bij mannen![]()
geen idee, maar als je die heteromannen bij elkaar zet op een parkeerplaats gaan ze ook kontneuken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Homo's lopen altijd met poep aan hun lul. Ze kontneuken gemiddeld 48 x per dag namelijk![]()
Wat is toch die fascinatie met kontneuken die veel heteromannen hebben. In tegenstelling tot veel homomannen.
-Edit: zeg, reageer eens normaal wil je?-quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
geen idee, maar als je die heteromannen bij elkaar zet op een parkeerplaats gaan ze ook kontneuken.
Jij bent echt bekrompen, dat zie ik zo al wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hetero's weten tenminste wat liefde is en dat neuken echt bestemd is voor twee mensen met elkaar en dat het geen hobby is die je na het werk in de bosjes even doet, zoals die vieze poepstampers![]()
Dat ben ik ook, maar niet tegen en voor iedereen. Een mens heeft nu eenmaal voorkeuren. Over smaak valt niet te twisten.quote:Ik vond je eerst wel aardig...
kortzichtigheid is ook een aangeboren afwijking?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef Genjuro het volgende:
-weg-
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:10 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jij bent echt bekrompen, dat zie ik zo al wel.
Je hebt zwarte mensen en witte mensen, je hebt homo's of hetero's of niet??
En hoe weet jij dat neuken alleen maar bestemd is voor 2 mensen?
Monogamie is ontstaan door trouwen. Elkaar de eeuwigheid beloven.
En trouwen is niet natuurlijk. Dwz dat het niet aangeboren is, maar mensen zijn zo gemaakt.
Ik geloof absoluut in eeuwige liefde, maar kan het wel los van sex zien.
Liefde kan niet zonder sex, maar sex wel zonder liefde.
Vroeger kon dit tenslotte ook, voordat trouwen werd ingevoerd.
Ja want wij worden niet gediscrimineerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
al die hetero;s zijn gewoon jaloers op die gays...
Bron?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef vbmot het volgende:
Was het ook niet zo dat alle homo's aids hebben?![]()
Kortzichtigheid is eerder een mentaliteit, het verheerlijken van je eigen mening en alle andere als larie beschouwenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
kortzichtigheid is ook een aangeboren afwijking?
of is dat een symptoon van zuurstoftekort in de hersenen?
Ach, je draagt ook witte sokken. Dat zegt ook al genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Apart, alle meisjes die ik heb gesproken afschuwen 2 zoenende mannen net zo hard als ik.
Volgens mij.. met zo'n avatar MOET je wel homo zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bron?
Kortom, niet zo dom lullen. Je weet best dat dat natuurlijk niet zo is. En nee, ik ben geen homo.
Als ze mij maar met rust laten dan heb geen enkel probleem met homo's.
En jij draagt zeker nooit witte BHs?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, je draagt ook witte sokken. Dat zegt ook al genoeg.
![]()
![]()
Uhh nee, eigenlijk niet. Ik dacht wel dat er een kern van waarheid in zat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
je herkende mijn cynisme echt niet? ik ben het met ieder woord van bovenstaande post van jou eens hoor
Lieverd, ik ben een gezellige en tevreden nicht met een fantastische en langdurige relatie en monogamie heb ik altijd boring gevondenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Uhh nee, eigenlijk niet. Ik dacht wel dat er een kern van waarheid in zat.
Maar kennelijk dus toch niet..
Naar mijn mening is het goed dat je zo denkt, want dan sta je meer open voor de wereld.![]()
Zeker meer dan iemand die zich aan de etikketten van de samenleving wil houden, ten koste van een eigen persoonlijkheid.
Die zijn al zo ver heen, dat ze het niet eens meer door hebben..
Stumpers...![]()
Sure. Tegenwoordig moet alles maar kunnen en moeten we overal maar begrip voor hebben. Van mensen zoals jou mogen we geen eigen smaak ontwikkelen en gewoon eerlijk zeggen als we ergens van walgen, maar moeten we per se doen alsof we het allemaal accepteren. Daar doe ik niet aan mee. Ik zeg gewoon als ik iets goor vind. Wie mij daarom niet mag heeft pech gehad.quote:Naar mijn mening is het goed dat je zo denkt, want dan sta je meer open voor de wereld.
Je bedoelt dus eigenlijk te zeggen dat je bekrompen en ouderwets bent, met weinig inlevingsvermogen ook?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:55 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ben een fel tegenstander van de "alles moet kunnen"-mentaliteit. Dat soort dingen zijn prive en dien je ver weg van de openbaarheid te houden.
jij bent er toch niet ook zo een die afknapt op witte sokken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, je draagt ook witte sokken. Dat zegt ook al genoeg.
![]()
![]()
Toevallig wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij bent er toch niet ook zo een die afknapt op witte sokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |